torstai 27. marraskuuta 2014

Pinkit ja teksturoidut ruusut

Tänään kynsillä on jotain romanttista ja hempeää, vaaleanpunaista, pinkkiä ja ruusuja, nuff nuff!




Kynsillä:

OPI - Pussy Galore (vaaleanpunainen tekstuuri, saatu)
+ leimauksessa DRK-A Brazilian (saatu) + China Glaze - Snap My Dragon (pinkki shimmer)




Inspis näihin kynsiin lähti siitä, kun oon lupautunut tekemään yhdet ylppärikynnet tässä viikon päästä ja oon niitä silmälläpitäen katsellut vähän mun ruusuaiheisia laattoja ja sommitellut kuvioita kynsille. Kokeilin ihan piruuttaan pohjalle taas vähän tekstuuria ja sopivan väristä pinkkiä ja tadaa - täähän toimii! Ainakin mun makuun tää passaa, katsotaan mitä päädyn sitten lopulta tekemään,

Molemmat lakkauksessa käyttämäni lakat ovat jo tuttuja kavereita ja aiemmin täällä blogissa esiteltyjä. Tekstuurit ja leimaus ei vaan voi pettää! Tuo ChG:n Snap My Dragon leimas kyllä tosi kivasti, vaikka näyttääkin leimattuna paljon pinkimmältä, kuin kerrostettuna kynsille. Tykkään!


Tykkäättekö te? :)

28 kommenttia:

  1. Todella kauniit taas! Muhun iskee aina nää kun teet tekstuuri alla ja leima päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, nää tekstuuri + leimajutut kyllä jotenkin aina vetää mua puoleensa. ;D

      Poista
  2. Todella kauniit! :) Voisin kuvitella itseni noissa lakkauksissa :p

    VastaaPoista
  3. Nää on kyllä hienot! Pitäisköhän kokeilla tuota tekstuurin päälle leimausta, nyt kun oon tehnyt jonkinlaisen välirauhan leimausvehkeitteni kanssa ja saanut aikaan pari ihan onnistunuttakin lakkausta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kyllä kannattaa kokeilla taas. :)

      Poista
  4. Aivan ihanat! <3 Värit ja tekstuuri ja kaikki, me loves!

    VastaaPoista
  5. Tosi kauniit! Mä oon aina kuvitellut, että en tykkää tekstuurin päälle leimaamisesta, mutta nämä kynnet ainakin osoittaa mun olevan osittain väärässä - täytyy ehkä kokeilla joskus itsekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, kyllä tekstuurit ja leimaus vaan sopii yhteen. :)

      Poista
  6. Aivan ihanat!! Mua harmittaa tosi kovasti etten oo ikinä opetellu leimaamaan. Mulla ei vaan jotenkaan oo riittäny kärsivällisyys kun aina kun yritin se meni pieleen. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kannattaa opetella ja varsinkin jos hommaa semmoisen kunnon löllöstamperin, niin sillä saa helposti kuvat siirtymään laatalta kynnelle. :)

      Poista
  7. En ole oikein pinkkiä tyyppiä mutta nämä on kyllä kivat! Ja tekstuurille leimaaminen on niin hauskaa, ja mulle saattaa olla vahingossa tulossa ainakin kolme tai neljä uutta tekstuuria kun oli vähän Black Friday -aleja kynsilakkakaupoissa... Eli mitähän sitä mahdan tehdä ensi viikon :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! Hahha, itse onnistuin välttelemään Black Fridayn houkutukset tänä vuonna, mutta varmaan se kostautuu jossain vaiheessa tätä vuotta vielä. 8D

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)