keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Käyttämättömien ABC-haaste: R

Vielä mä saan tämän aakkoshaasteen loppumaan! Seuraavaksi R niinkuin Zoyan Rayne.





Kynsillä:

Zoya - Rayne (sininen shimmer, saatu)
China Glaze - Razzle Me Dazzle Me (musta-vaaleakulta glitter)





Zoyan Rayne sekos kameran edessä ja näyttää tosi kirkkaalta siniseltä, vaikka on söpö vaaleansini-turkoosi. Tässä on kivasti shimmeriä, levittyy kivasti ja peittääkin parilla-kolmella kerroksella. Rayne on Zoyan uutta kevätkokoelmaa ja tää kyllä sopii värinsä puolesta hyvin kevääseen. Mulla ei oo tälle mitään verrokkilakkaa, joten mun kokoelmissa uniikki tapaus on. Ylipäätään sinisiä lakkoja mulla on suhteessa vähän, en osaa sanoa miksi. Oon huomannut, että oon ryhtynyt hamstraamaan sinisiä vaatteita, vaikken edes pidä sinisestä. Kynsilakoissa en taasen sinisiä katsele useinkaan sillä silmällä, vaan saa olla aika erikoinen, että innostun. 

Raynen kaveriksi pääsi toinenkin R-tapaus, nimittäin China Glazen Razzle Me Dazzle Me. Lakassa on mustaa glitteriä ja sen seurana tuollaista vaaleaa kultaista tai siihen suuntaan viittaavaa glitteriä. Tähän lakkaukseen tuo glitter passaskin oikein kivasti. 


Mitäs tykkäätte yhdistelmästä? :)


10 kommenttia:

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)