sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Sinkki-pininen

Hellou! Nyt olis vuorossa taas kynsipostausta tavarapostausten sijaan. Nää on suhteellisen vanhat kynnet, en jotenkin muista missä järjestyksessä oon tehnyt kynsiä, joten välillä postaukset tulee ihan missä tahansa järjestyksessä. 




Kynsillä:

China Glaze - Shocking Pink (pinkki neon)
Essie - Avenue Maintain (sininen creme, saatu)
OPI - Crown Me Already! (hopea glitter)
Flormar - GL01 (hopea neliöglitter)





Jostain tuli semmonen fiilis, että äää, haluan tehdä jotain väriräväkkää, jotain, joissa on suuret värierot, eikä mitään hempeää liukua tällä kertaa. Pinkki ja sininen sopii kivasti kontrastiväreiksi minusta. Halusin kuitenkin jotain niiden väliin, enkä ollenkaan semmoista liiallista liukua. Niinpä päätin vielä lisäillä glitteriä.

China Glazen Shocking Pink onkin nimensä mukaisesti melkoinen boom-pinkki. Tätä on näkynyt mun kynsillä aiemminkin ja tää tosiaan on kirkas pinkki, jos mikä. Sen kaveriksi halusin perussinisen ,ja aina, jos etsin mun kokoelmasta hyvää sinistä lakkaa, mulle tulee heti mieleen Essien Avenue Maintain. Tää on varmaan mun lempparein sininen creme, koska toimii vaan niin älyttömän hyvin ja on semmoinen perus kirkas sininen.Glittereiden avulla sain kynsille sentään jotain testaamatontakin., nimittäin kerrostin Flormarin hopeaholoisaa neliöglitteriä GL01:stä OPI:n Crown Me Already!:n päälle. Neliöglitterit on monesti minusta hankalia käyttää, kun ei tiedä miten niitä yhdistäisi. Tähän ne minusta kyllä kävivät hyvin antamaan särmää. 

Kynsiä oon laittanut nyt jotenkin enemmän kuin normaalisti. Tekemistä on riittänyt muutenkin ja tää on ollu niin väsynyt viikonloppu, että viimeyönä vedin kevyet 12 tunnin yöunet palautukseksi. Tänään oonkin sitten koomannut ja katsellut vain leffoja ja loppuillankin ajattelin pyhittää vaan Vampire Diariesille. Mulla on nyt tässä toistaiseksi määrittelemättömän ajan lomankaltaista aikaa (lue: odottelen erinäisistä työpaikoista tietoja, samalla kun väsäilen uusia hakemuksia), joten täytyy yrittää ottaa ilo irti. Ensi viikolla onkin kivaa, kun saan torstaina hakea ihan virallisesti todistuksen siitä, että oon valmistunut, jee! 


Mitäs tykkäätte kynsistä, onko teistä hyvä kontrasti näiden valittujen sävyjen välillä? :)

16 kommenttia:

  1. Ompa ihanat! Kyllä pinkki ja sinine sopii loistavasti täsä. :)

    VastaaPoista
  2. Upeat, tykkäsin kovasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän, mukava kuulla! 8) Itsekin kyllä tykkäsin tästä väriyhdistelmästä.

      Poista
  3. Tosi kauniit kynnet! Mä tykkään hirveesti tosta väriyhdistelmästä. :)

    VastaaPoista
  4. pini tarkoittaa naisen alapäätä joten sinänsä otsikko on vähän outo :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan. 8D Mutta tässä ei tokikaan viitata siihen.

      Poista
  5. Kiva väriyhdistelmä ja glitter ehdottomasti kruunaa komeuden!

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)