keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Ankkurit veteen ja raitapaita päälle

Sain CesarsShopista kokeiluun uusia juttuja ja niistä osa pääsi tänään jo testiin kynsille!





Cesarsilla on uusia RockNailStar-vinyylejä, joita on jos jonkinlaisia kuvioita. Itse otin testiin Sea, Ethno sekä Cyclone-mallisia vinyylejä. Merihenkiset Sea-vinyylit pääsivätkin jo heti testiin!

Vinyylien lisäksi sain kokeiluun glass foileija, siis juurikin näitä, joilla voi tehdä ihania lasimosaiikkikynsiä, tahdoin kokeiluun sävyt Glass Pink & Glass Rainbow. Kokeiluun lähti vielä Picture Polishilta ihana vauvaglitter Posey, tätä oon kuolannut Instakuvissa, kun tää on nii söpö. 





Halusin heti pistää koetukselle nuo merelliset vinyylit ja tässä tulos.





Kynsillä:

Essence - Wild White Ways (valkoinen creme)
China Glaze - Hey Sailor (punainen creme)
Zoya - Breezi (sininen creme, saatu)
+ RockNailStar - Sea (vinyylit, saatu)
+ strassit





Lakkailin pohjalle kaikkiin kynsiin valkoisen cremen ja sen päälle sitten laittelin noita vinyylejä ja töpsötin lakkoja. Mä en oo mikään tottunein vinyylien käyttäjä, tää taitaa ehkä olla mun kolmas (?) vinyylikokeilu. 

Nää RockNailStar-vinyylit on 3,90 €/pkt. joka on mun mielestä verrattaen melkoisen edullista. Näissä on nuo kuviot kokonaisina vinyyleinä, joten esim. tuosta viivakuviosta saa valittua joko ne viivavinyylit tai sitten muotin, jossa on viivoitetut reiät. Tajuskohan kukaan mitä mä tarkoitan.. No kuitenkin, tarkoittaa sitä, että vinyylejä on pakkauksessa enemmän! Nää oli kuitenkin mukavan tuntuiset vinyylit, ei tarraa mun mielestä niin törkeän kovasti kiinni kun jotkut muut, joten laitoin suoraan paketista kynsille.





Mitä tykkäätte noista mun merihenkisistä tuotoksista? :3


6 kommenttia:

  1. Tänään lähti vinyyleitä tilaukseen, katsotaan millainen on lopputulos kun pääsen kokeilemaan - täällä siis täysi untuvikko noiden suhteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, onneksi vinyylit on helppokäyttöisiä! :3

      Poista
  2. Oi vitsit nää on upiat! Wou <3

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)