sunnuntai 27. joulukuuta 2009

Kysymyksiä & vastauksia

Kysymyksiä tuli niukanlaisesti, mutta onneksi jotkut lähtivät mukaan kysyen hyviä kysymyksiä!

Aloitetaanpas sitten.

Minkälainen kännykkä sulla on?
- Mulla on vaaleanpunainen Nokian 6120 elikkäs tällainen:





Yllä jo hieman kulunut kännykkäni. Koristeltu yllättäen Konadeilla.

Lempisanasi? Miksi?
- Hmm.. Nyt tuli vaikea sana.. Ehkä "kissa" siksi, että sillä voi esim. korvata kirosanoja "voihan.......kissa" kun se on tommonen napakka ja itse kissat on eläimenä ihania. :}

Koira vai kissa?
- Tulikin tuossa ylemmässä, eli kissaihmisiähän tässä ollaan.


Yllä ollaan pelastustehtävissä.

Suosikkijääkiekkojoukkueesi?
- Paha kysymys henkilölle, joka ei jääkiekkoa ole seurannut sitten ala-asteen, mutta sanotaan nyt vaikka Ilves siksi, että niiden logo on kiva ja tykkään Tampereesta.. 8]

Miksi olet aloittanut blogin jos et itse keksi postausaiheita?
- Tähän on moniakin syitä,
1. Olen aloittanut blogin yli vuosi sitten. Kukaan ei voi tietää, riittävätkö hyvät postausaiheet tästä vielä vuoden tai viisi eteenpäin. Parhaat ideat löytyy aina silloin, kun on perustanut blogin, kun ne on käytetty, voi käydä kuten useimpien elokuvien jatkosarjoille.

2. Postausaiheita kyllä löytyy, mutta en ole niin itsekäs että kirjoittaisin pelkkää schaissea, vaikka ketään ei kiinnosta. Tahdon ottaa lukijani huomioon, siksi kysyn, mitä juuri te haluaisitte lukea, enkä pidä tätä henkilökohtaisena päiväkirjanani, ne on sitten erikseen.

3. Voisin kirjoittaa kaikista mistä ns. suositutkin bloggaajat, mutta silloin blogini menettäisi minuutensa. Tärkeintä minulle blogin pitämisessä on se, että se vastaa minua. En voisi ikinä muuttaa blogiani toisenlaiseksi, että se ei enää vastaisi minua.

Ootko/olitko hyvä koulussa?
- Yläasteella olin melko keskitasoa, varmaan jotain 8 paikka keskiarvo, samoin lukiossa. Olin kuitenki tasavarma oppilas, en koskaan saanu nelosia, enkä edes vitosia, mutta kympitki jäi aika vähille. Ainoa aine josta oon koskaan kympin saanu oli venäjä.

Monet kengät sulla on?
- Niitä löytyy, monet! Tässä postauksessa näkyy vanha kokoelma, mutta nyt ne ovat laajentuneet 34 pariin. Huh. Mutta ei nyt niin kauheasti laajentuneet kuitenkaan (laskin kaikki kynnelle kykenevät kengät, voi olla, että niitä on vielä jossain piilossa lisää).

Tykkäätkö enemmän talvesta vai kesästä?
- Olen enemmän talvi-ihmisiä siinä mielessä, että joulu on tosi tärkeä juhla mulle. Tykkään olla läheisteni kanssa, eikä kinkunkaan merkitystä voi vähätellä.. ;D

Mikä on sun suosikkikynsilakka merkki?
-Ehdottomasti China Glaze, sillä laatu on niissä kohdillaan ja värisävyt ihanimpia. Mun suosikkilakkani, IDK löytyy China Glazen OMG! -kokoelmasta.


Yllä lempilakkani CG:n IDK.

Parhaat ja huonoimmat puolet sun kotikaupungissa/asuinkaupungissa
- Otetaan nyt vaikka ensin
kotikylästäni:
+ Maisemat ovat kivoja, tykkään siitä puhtaasta ilmasta siellä.
+ Suurinosa ihmisistä on ihan lupsakoita.
- Kotikyläni on pieni, jossa kaikki tietävät paremmin toistensa asiat, uusia ystävyyksiä tai tuttavuuksia ei voi tulla.
- Välimatkat ovat pitkiä.
- Palvelut ovat kaukana.

asuinkaupungissani:
+ Kaikki palvelut lähellä tai kohtuulähellä, kaupat, baarit jne. ihan kävelymatkan päässä (ainakin omasta asuinpaikastani).
+ Sopivan pieni, ei liikaa tungosta, mutta kuitenkin se kaupungin vilske, jota kaipaan.
+ Hyvät mahdollisuudet harrastamiseen, jos vaan tahtoo.
+ Meri. Mikä onkaan ihanampaa kuin käydä aamulenkillä meren rannassa? :]
- Pakko nyt heittäytyä rasistiksi ja sanoa, että ulkomaalaiset (niitä on PALJON).
- Täällä joutuu olosuhteiden pakosta altistumaan ruotsin kielelle.
- Tuuli. Täällä tuulee aina, johtuen rakastamastani merestä. :d


Tykkäätkö käyttää hameita?
- Tykkään hameista, mutta en osaa/tykkää käyttää niitä. Katselen aina kaupassa himoiten kaikkia kermakakku-unelmia, kunnes tajuan, että en käyttäisi sitä kuitenkaan. Jotenkin tunnen itseni aina alastomaksi sellaisessa. ;(

Lempijouluruoka?
- Laatikot - hyi, rosolli - hyi. Eli oikeastaan tykkään vain kinkusta näin perinteisenä suolaisena jouluruokana. Tottakai myös riisipuuro, piparit ja joulutortut on hyviä. :]

Mitä kieliä osaat?
- No periaatteessa osaan hyvin englantia ja jotenkuten ruotsia. Saksaa myös luulen jonkunverran osaavani, kun sitä kerran yliopistossa opiskelen. Alkeet minulla on italiasta ja venäjästä ja hieman olen opiskellut itse myös espanjaa.

Mikä on parasta blogaamisessa?
- Parasta on se, kun huomaa, että kirjoituksiani luetaan ja niistä tykätään. Kun blogini kerran on suurimmaksi osaksi minua itseäni, sitä voi hyvin myös verrata minuun. Eli jos blogistani tykätään niin minustakin tykätään ja jos ei tykätä niin ei minustakaan tykätä.

Palautteen saaminen on minulle tärkeää, sillä olen hyvin huono luottamaan omiin vaistoihini siinä mikä muita kiinnostaa. Saatan siksi joskus sortua ns. palautteenkinumiseen, vaikka se saattaa joitakuita ärsyttää.


Mikä on sun koko nimi? Siis etunimet =)
- Minttu Marleena, en pidä toisesta nimestäni, siksi en sitä paljon koskaan missään julkista. ;d

3 kommenttia:

  1. Marleena on aivan hyvä ja erikoinen nimi.

    Olet alkanut pitää uutta ja erilaista blogia, KIVA,,, jotenkaan en jaksaisi itse joka päivä kirjoittaa elämästäni johtuu kai iästä ....

    toivoo Pekka

    VastaaPoista
  2. Saako udella että missä kaupungissa asut? Tuli semmonen kuva että vois olla vaasa...? :)

    VastaaPoista
  3. Nny: Juu, Vaasassahan minä asustelen. ;D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)