perjantai 9. maaliskuuta 2012

Hoitojuttuja + matattua Essietä

Uutta tavaraa pukkaa taas, eli CesarsShop lähetti minulle taas testiin kaikenlaisia kivoja lakkoja, jee! Olen näistä hyvin innoissani.

Mulla meinas top coatit kokonaan loppua ja meinas paniikki iskeä, kun olin jotenkin luullut että mulla ois muutama pullo Cesarsin pikakuivattavaa vielä varastossa, mutta ne olikin pullon loppuja joita olin tonne laatikkoon säilönyt. Onneksi sain sitten testiin vähän erilaisia pikakuivattavia top coatteja, näistä Out The Door Super Fast Drying Top Coat ja Duri Rejuvacote on valittu kuulemma Nail Pro -lehdessä parhaiksi tuotteiksi omissa sarjoissaan, näin mulle kerrottiin. Olen ainakin hyvin vakuuttunut näistä ensimmäisten testailujeni perusteella.

Tähän kohtaan voisin taas huomauttaa että en saa minkäänlaista hyötyä itselleni siitä jos menette mainitsemieni linkkien kautta Cesarsin sivuille tai jos ostatte sieltä jotain, joten voitte ihan huoletta käyttää niitä linkkejä. Olen laittanut ne tähän vain ja ainoastaan siksi, että löydätte tuotteet helpommin ja siksi, ettei mun tarvi toistaa samoja asioita, mitä Cesarsin sivuilla on jo hyvin kerrottu. Tämä huomautus lähinnä siksi, että usein on kysytty minulta asioita, jotka voi suoraan antamistani linkeistä käydä itse lukemassa. :)

INM Out The Door Pikakuivattaja & INM Out The Door Hologram Top Coat
INM Out The Door pikakuivattajaa kokeilin melkoisen paksun kerroksen strassirivistön päälle, ei kuplittunut tippaakaan, eikä samentanut strassien väriä ja kuivui jopa nopeammin kuin Cesarsin oma pikakuivattava, joka on mun pitkäaikainen kestosuosikki. Jos jotain negatiivista pitää löytää, niin lakkaa tulee kerralla siveltimeen helposti melkoisen paljon sudin muodosta johtuen. Mutta kun se ei kerran kuplittunut ja kuivui nopeasti, niin eipä sekään kyllä sinäsä haittaa. Miinusta myös siitä, että levittää koristelut helpommin kuin esim. Cesarsin oma pikakuivattaja. Hintaa tällä top coatilla on 11,90 €, löytyy täältä. Eli tämähän on halvempaa kuin esim. Seche Vite suomen hinnoilla, molempia testanneena voisin sanoa, että minusta hyvä vastaaja sille. :)

Toisena top coattina sain tällaisen INM Northern Lights Hologram Top Coatin, jossa siis hologlitteriä. Tämä on itseasiassa ihan samanlaista kuin China Glazen Fairy Dustissa, jos tiedätte lakan. Pohja tällä lakalla on kuitenkin ihan kirkas, toisinkuin FD:ssä se on harmaahopea. Tämäkin kuivui nopsaan, pullossa luvataan kuivuvan sekunneissa, mutta ei tämä ihan niin salamannopea ole, mutta sanoisin pikakuivattavan tasoiseksi silti. Lakka löytyypi täältä ja hintaa 12,90 €. Lakkaa on näemmä saatavana myös kultaversiona, kultainen löytyy täältä, sama hinta.

Duri Rejuvacote hoitava aluslakka
Kolmas joka paketista löytyi oli Duri -merkin Rejuvacote hoitolakka. Tätä käytetään kuuriluontoisesti ja kuurin jälkeen silloin tällöin, ihan aluslakan tavoin aluksi ja sitten viikon ajan top coatin tavoin. Mullahan on siinä mielessä loistokynnet, että ne ei oikeastaan liuskoitu tai katkeile, joten siinä mielessä oon huono testaamaan hoitolakkoja, mutta ensimmäisten kokeilujen perusteella kehuisin tässäkin lakassa nopsaa kuivumista ja sitä, että tämä kuivuu sellaiseksi kuivaksi, ettei tarvi miettiä kuivuiko se jo varmasti, kun esim. osa Orlyn aluslakoista jää jotenkin nahkeaksi/tahmeaksi, varmaan just siksi että niihin kiinnittyy se värilakka paremmin. En silti huomannut ongelmia värilakan pysyvyydessä tämänkään lakan kanssa, tosin mähän en samoja lakkoja montaa päivää kynsillä pidäkkään. ;D

Tämän lakan käytöstä ja ominaisuuksista on isot selostukset kirjoitettu Cesarsin puolelle, joten en viitsi lähteä kaikkea toistamaan. Hintaa 18,90 €, lakka ja tarkemmat selostukset lakasta löytyy tästä.

Essie - As Gold As It Gets

Essie - As Gold As It Gets -flakieslakka, hintaa 16,50 €, löytyy tästä. Alla vähän tarkempia testailuja.

Essie As Gold As It Gets matattuna ja kiiltävänä eri lakkojen päällä.

Testasin Essietä seuraavien China Glazen lakkojen päälle, alk. vasemmalta:

Liquid Leather (musta creme)
Below Deck (keskiruskea creme)
Ahoy! (pinkki lakka pinkillä shimmerillä)
Strawberry Fields (vaaleanpunainen lakka kultaisella shimmerillä)

Mattasin testikynsistä yläpuolen Misan Mattifierillä, alempi puoli jätetty kiiltäväksi. Itse tykkään etenkin mattaversioista, varsinkin tuo Strawberry Fields ja Gold As It Gets matattuna on musta ihan loistava yhdistelmä! Cesarsiin on tosiaan jo hetki sitten tullut pari Essien ihanaa kokoelmaa myyntiin, varsinkin tää Luxeffects -kokoelma kiinnostaa mua kovasti, mun wish listiltäkin löytyy tästä kokoelmasta vielä Shine Of Times, aww. :)

Semmoisia saatuja tuotteita oli esittelyssä tälläkertaa. Ajattelin vielä tähän loppuun muistuttaa, että Cesarsilla on vielä TÄNÄÄN avoimien ovien päivät, eli kannattaa käydä tutustumassa varsinkin Color Clubin kevään ja kesän uutuuslakkoihin! :) Jos mä oikein käsitin, niin nämä avoimien ovien päivät on kerran kuussa kaksi päivää kerrallaan, joten jos verkkokauppatilaaminen ei innosta, niin käykää ihmeessä paikan päällä, jos vaan teillä on mahdollisuus Helsingissä asioida. :)


Tällä vkolla on tullut ja tulee vielä olemaan tämmöistä muuta asiaa kuin päivän kynsiä, sillä valmistelen kynsiä ensiviikolla alkavalle INSPIROIDY YMPÄRÖIVÄSTÄ -teemaviikolle. ;D Kyllä, vaikka mulla on ensvkolla 2 isoa tenttiä ja joka pvä luentoja kauhean kirjakasan läpikäymisen lisäksi, niin aion urheasti vetäistä ensiviikolla sen teemaviikon silti. Siksi ahkeroinkin nyt jo etukäteen tän viikon niitä ensiviikon kynsiä. :) Kahdet kynnet jo valmiina, huh. Tästä tulee ehkä sittenkin hauskempi viikko kuin ensin ajattelin, mutta palaillaan siihen sitten maanantaina! :)

16 kommenttia:

  1. As Gold As It Gets on roikkunu mun wish listillä jo aika kauan, pitäis jo vihdoin tilata se.. :D Mun suosikki on ehdottomasti toi musta mattaversio, vaikka on noi muutkin ihan kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mäkin tykkään tosta mustasta kyllä, mutta Shine Of Times olis vielä kivempi mustan päällä. 8]

      Poista
  2. Aivan ihana tuo Essien - As Gold As It Gets !

    VastaaPoista
  3. Below Deckki matattuna on aivan mielettömän ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinp, ruskean päälle sopi kyllä yllättävän hyvin tuo! :)

      Poista
  4. INM Out The Door pikakuivattaja taisi mennä hankintalistalle:) Nimim. Seche Viteen pettynyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeppa! Itselläni on edelleen vähän ristiriitaiset tunteet Sechestä, mä en tiedä tykkäänkö siitä vai en. :D Ainakaan se ei mun luottokuivattajaa voita!

      Poista
  5. Oijoij näyttääpä hyvältä Ahoy!+As Gold As It Gets+mattaus yhistelmä hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopii kyllä tuollaisen pinkin päälle hyvin! :)

      Poista
  6. Oijoi As Gold As It Gets on ihana, pakko saada!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana, suosittelen. :) Voi yhdistää niin monen kanssa!

      Poista
  7. mulla just hoitolakka hakusessa muttatoi hinta vähän kirpasee jos se ei ookkaan hyvä.... osaisko joku kertoo alle 15 euron hyvän hoitolakan joka vahvistaa kynsiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti osaa sanoa, kun itse käytän ihan millaisia aluslakkoja vaan kun mun kynnet ei ole vaativat sen suhteen. :o

      Poista
  8. voi toi on kyllä ihana toi as gold as it gets! ja toi ahoy! onkin tulossa mulle pian kotiin. Sulta joskus aikasemmin bongasin siitä niin kivan swatchin, että nyt oli pakko tilata :D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)