lauantai 10. kesäkuuta 2017

Farmarin pauloissa

Nyt on vuorossa kynnet, joihin sain inspiksen mun työpaikasta!

Oon tämän kevään viettänyt hiljaiseloa blogin puolella, johtuen siitäkin syystä, että mun työ on vaan vienyt niin paljon aikaa ja pistänyt hieman uusiksi mun elämänrytmin. En ole aiemmin puhunut tarkemmin mun työpaikasta, mutta nyt ajattelin näiden kynsien myötä avata asiaa.



Kuinka monelle teistä on tuttu Farmari-maatalousnäyttely? Kyseessä on siis nimensä mukaisesti erilaisia maatalousaiheita kattavasti esittelevä tapahtuma, joka järjestetään joka toinen vuosi, ympäri Suomea. Viime kerran vuonna 2015 Farmari järjestettiin Joensuussa, tänä vuonna Seinäjoella ja vuonna 2019 Farmari nähdään Mikkelissä.

Tänä vuonna Farmari järjestetään siis 14.17.6. täällä Seinäjoella. Tämän vuoden Farmarin voisi esitellä lukuina seuraavasti: neljä päivää, kaksi konekenttää, yli 300 eläintä, lähemmäs 600 näytteilleasettajaa ja kävijätavoite 90 000 ihmistä!

Ja mitenkäkö tämä kaikki liittyy minuun? Sillä tavalla liittyy, että oon helmikuusta alkaen toiminut Farmarin tiedottajana.



Kynsillä:

Essence - Wild White Ways (valkoinen creme)
Essence - Hi,Pink Panther (pinkki creme)
Orly - Liquid Vinyl (musta creme)


Siispä lehmäkynnet oli vaan pakko tehdä! Tässä työn lomassa on kyllä tulleet tutuksi niin eri nautarodut kuin mitä ihmeellisimmät maatalouskoneasiat. Tässä työssä on huomannut, että miten paljon maatalousalalla on asioita, joista itsellä ei ole ollut tietoa ennen tätä. Myönnettävä esimerkiksi on, että ennen työhön astumista ei mulla ollut tietoa siitä, että kaikki naudat ei tuota maitoa ja kaikkia rotuja ei syödä. :')


Hiphip onko mun lukijakunnassa Farmari-kävijöitä, tuletteko tänä vuonna näyttelyyn? :)

8 kommenttia:

  1. Söpöt Mansikit :)
    Olen ollut näytteilleasettajana Farmarissa Kuopiossa 2007. Silloisella työpaikallani oli laiturien myyntiä ja asennusta, joten niitä esittelin siellä ihmisille. Oli hurjan kivaa!

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintoista ja oikein hyvin työnkuvaan sopivat kynnetkin! ;)

    Mä oon ehkä yllättäen kerran käynyt Farmari-messuilla kun ne olivat Mikkelissä, joka taas sijaitsee kesäreissujeni varrella. Mulle se ei ehkä henkilökohtaisesti antanut mitään erityistä, isot ja hintavat maatalouskoneet eivät niin kiinnostaneet vaikka niitä vähän jouduin silmäilläkin. Mutta kiva messutunnelma ja nätti päivä oli, vaihtelua kylläkin!

    VastaaPoista
  3. IHANAT! :D En ole käynyt Farmari-näyttelyssä, mutta kuulostaa isolta tapahtumalta. Paljon hommaa. :)

    VastaaPoista
  4. Em. messuilla en ole käynyt mutta nuo kynnet...! Ne on niin suloiset <3

    VastaaPoista
  5. Joensuun Farmari -messuilla kävin, kun olivat tuossa vieressä. Ainakaan silloin ei kovinkaan kummoiset olleet, juoksemalla läpi :D Ehkä sitten olisin kohdeyleisöä, jos olisi kiinnostusta tuonne maatalouspuolelle.

    Kynnet sopivat kyllä teemaan kuin nenä päähän!

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus ja todella kauniit kuvat! :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)