tiistai 15. tammikuuta 2013

Hang-ten sand-wich -turvakynnet

Nämä kynnet on eräältä päivältä, jolloin mulla oli jänniä juttuja päiväohjelmistossa. Oonko ainoa, joka tekee jännittäviä päiviä varten ns. turvakynnet? Eli kynnet jotka varmasti onnistuu ja joita katsellessa tulee hyvä mieli? :)



Käytin näissä:

China Glaze - Hang-Ten Toes (pinkki shimmerneon)
China Glaze - Pizzazz (glitter)
Golden Rose - 08 (pinkki jelly, saatu) 

Muut lakat tästä käytettyjen nipusta olikin tuttuja paitsi tuo Pizzazz-glitter. Pizzazzissa on monia erivärisiä glittereitä, en edes viitsi luetella mitä kaikkea, eli jälleen kerran joku on räjäyttänyt synttärikakun tai serpentiinit kynsilakkapulloon. ;D Eniten pullossa on hopeaa ja se on musta aina hassua, että monet glitterit muuttuu jellypohjan alla ihan eri värisiksi. Koskaan ei tiedä, miltä kynnet lopulta näyttää. :)

Mä oon suuresti sitä mieltä, että glittersandwich ei vaan voi epäonnistua. Jos glitter näyttää ihan eriltä kuin oli tarkoitus niin sekin on vaan plussaa mun mielestä. Näissä sandwicheissä saa käytettyä hyvin sellaisia ohueampia lakkoja, joille ei muuten keksisi käyttöä. Tosin että mä ihan himiöinkin näiden sandwichien tähden kaikkia ihania jellylakkoja. 8]

Jälleen kerran tahtoisin kuulla mielipiteitänne kynsistä, eli tykkäsittekö? :) Ja teettekö te koskaan turvakynsiä itsellenne?

32 kommenttia:

  1. Mä tein varta vasten kypsäriin turvakynnet :D Tummaa lakkaa pohjalle ja päälle CC:n Covered in Diamonds. Oli sitä loistoa kiva kattella, kun mietin mitäs kivaa seuraavaksi kirjoittaisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeh! Se on kyllä itelle jotenkin mieltähelpottavaa tehdä kynnet joissa viihtyy, ei tarvi ainakaa niitä stressata. :)

      Poista
  2. "eli jälleen kerran joku on räjäyttänyt synttärikakun tai serpentiinit kynsilakkapulloon."
    Hahah, ihana! :DD

    Kynnet ovat kyllä hienot, vaikka niin "perus" ovatkin. :) Itsekkin teen ehkäpä liian usein turvakynsiä..

    VastaaPoista
  3. Onpas nätit! :3 Mä en turvakynsiä, mutta sovellan ideaa meikkiin... Kerran kampaaja leikkas mulle ihan kamalan ottiksen, vetäsin kunnon meikit naamaan seuraavana päivänä niin kukaan ei huomannut mun kamalaa ottista (toivottavasti)! Tuli vaan kommenttia, että onpas nätti meikki. :D

    VastaaPoista
  4. Suloiset! Mun turvakynnet on yleensä pienihileinen glitterlakka ihan pelkiltään, koska se on nopea ja helppo ja monesti yksinään niin upea, että olii häpeä peittää sitä koristeilla. Tänään vuorossa on luultavasti Lorelei's Tiara, koska tänään pitää olla nopeat :D

    VastaaPoista
  5. Joskus tulee tehtyä turvakynsiä, minulla lähinnä Gina Tricotin Monaco Blueta ja isoa hopeista Hexaglitteriä väliin. Haluaisin kovasti tehdä tällaisia glittersandwicheja mutta miltei kaikki lakkani ovat cremejä... Jellyt olisi muutenkin muksia. Mistä voisit suositella (Opiskelijabudjetilla mielellään) löytyväksi jellyjä? ihan Vaasasta kun itsekin täällä asustelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monaco Blue on ihana! :) Tuotaniinniin, Flormarin neon-sarjan lakat on monet jellyjä vaikka ovatkin neon-sarjaksi nimitettyjä, niitähän taitaa saada nyt 50 % alella Anttilasta. :)

      Poista
  6. Ihanat <3 Nämä näyttää aina vaan niin hyvältä! :)

    VastaaPoista
  7. Mä en oo ollut yhtään innostunut tuosta Pizzazzista, mutta tässä sun manissa se näyttää tooosi hyvältä. Delicious :3

    VastaaPoista
  8. tykkään paljon. Turvakynsiksi yleensä teen vaan niin, että laitan kynsien väristä lakkaa siis jtn beigeä tai juurikin tuollaisen sandwich tyylisen lakkauksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Olispa hienoa jos olis joku nuden värinen lakka joka passais mun iholle että vois käyttää turvalakkana. Usein ne näyttää niin oudolta mun iholla. x(

      Poista
  9. Turvakynnet! Ihana termi! :)

    En ole tullut ajatelleeksikaan, mutta kuulostaa erittäin pätevältä. Pienillä asioilla on merkitystä!

    -Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, eikös! Ja jep, pikkujutut tekee ison merkityksen! ;)

      Poista
  10. mä teen aika useinkin turvakynnet :) tai tsemppikynsiksi mä niitä lähinnä kutsun :D nättien kynsien kanssa saa jotenkin paremmin lähdettyä niihin pakollisiin juttuihin jotka jännittää.

    VastaaPoista
  11. ihanat & teen kyllä joskus on vaan pakko pelata varman päälle

    VastaaPoista
  12. Voi kuinka söpöt! :)
    Mullakin on tuo Pizzazz, enkä ois uskonu että se muuntautuu tällaiseksikin.. Sandwicheihin sitä tosin ajattelin tunkea, mutten osannut ajatella että se ois näin kiva. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ;D Se on aika muuntautuva lakka, kantsii kokeilla sänkkärissä! :)

      Poista
  13. Turvakynnet :) Tuttu termi, yleensä se on alle jotain tummaa ja päälle jotain glitteriä tms. kuorrutelakkaa... Menee helposti ilman koristeitakin...

    VastaaPoista
  14. Ihanat nuo kynnet, niin suloisen näköiset =)

    Minä teen turvakynnet jos on jotain jännittävää, niinkuin pääsykokeisiin ja uuden koulun alkuun oli pakko tehdä sellaiset kynnet, mitä katsellessa tuli hyvälle mielelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niinpä! :) Mä vähä veikkasinkin että en oo ainoa jolla on moinen tapa.

      Poista
  15. onpas siinä taas niin ihanan syötävän näköiset kynnet! :))

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)