tiistai 1. tammikuuta 2013

Uuden vuoden kynnet

Mulla oli suuruudenhullut suunnitelmat kynsien suhteen uudelle vuodelle, mutta tyydyinkin vähän perinteisempään juttuun, eli ranskikseen. Ranskalaisen manikyyrin tein kuitenkin vinosti mustalla ja lisäsin kultaa, ettei ihan perinteiselle akselille jääty tälläkään kertaa.


Käytin:

Essie - Muchi, Muchi (saatu)
Orly - Liquid Vinyl

H&M - New Moon
Orly Instant Artist - 24 K Glitter
+ strasseja

Tulevia ranskiksia ajatellen itselleni neuvo, että ei ranskiksen alle ridgefilleriä ja päälle ranskislakkaa. Näyttää epäluonnolliselta, kun mulla on nyt näissä kynsissä maitomaisen valkoinen Orlyn ridgefiller aluslakkana, kun se oli ainoa aluslakka joka oli mukana uuden vuoden vietossa.


Oonpas tainnut aiemminkin avautua samasta aiheesta, mutta olen aika pettynyt noihin Orlyn Instant Artist -glitterlinereihin, kun ne kökkööntyy niin nopeasti, ettei mikään muu mun lakka ikinä. Lisään noihin suunnilleen joka käyttökerran jälkeen thinneriä, mutta ei vaan auta pidemmän päälle ei. Nuo onkin normaaleja lakkapohjaisia nuo glitteriset Orlyn linerit, kun taas ne muut linerit ovat vesipohjaisia. Taidan jatkossa ostaa glitterlinerit suosiosta joltain muulta merkiltä, Color Clubin Art Club linerit lienee se järkevin vaihtoehto. :)

Käytin mustan päällä H&M:n New Moonia, kultaista flakies/glitterlakkaa. Ei ollut mielestäni hankala levittää eikä jäänyt epätasaiseksi pinta, vaikka ensin vähän pelkäsin kun nuo lastut on niin hassuja. Yksistään tuo flakies ei tietenkään edusta mitenkään, mutta kerrostettuna on kyllä kivan näköinen.

Tykkäsittekös mun uuden vuoden kynsistä? :)

20 kommenttia:

  1. Kauniit! Kaikki sopii hyvin yhteen.

    VastaaPoista
  2. Ihanan näköiset (: Kyllä noilla varmasti uuden vuoden viihty (:

    VastaaPoista
  3. Nää on kyllä musta hirmu kivat :)

    VastaaPoista
  4. Aattelin just tehä ton tyyppiset kynnet :D Hyvä kun sanoit tosta orlyn lineristä. Oon täs himoinnut niit molempii glitterkoristelulakkoja, mut nyt sit hommaan ne vaik mielummin cesarsilta. Kiitos siis tiedosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeh! Suosittelen kyllä hankkimaan glitterlinerit muulta merkiltä kuin Orlylta. ;D

      Poista
  5. Nätit kynnet :) Oon nyt lyhyen ajan sisään ostanu kolme orlyn lineria, koska kaikki on kökkööntynyt melkeenpä ekan käyttökerran jälkeen nii ettei enää saa siistiä jälkeä. Senpä takia mäkin oon päättäny etten niitä enää osta, kun vaan keksis mitä ostaa tilalle...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä en oo muiden Orlyn linereiden kanssa huomannu ongelmaa paitsi näiden glitteristen. :o

      Poista
    2. Niin siis vaan glitteristen kanssa mullakin ollu ongelmaa :P

      Poista
  6. ihanat, näistäkin vois keksiä kaikkea kivaa eri väreillä :) ♥

    VastaaPoista
  7. Nämä uudenvuodenkynnet saattavat olla mun kaikkien aikojen suosikit sun kynsiesi joukossa! Todella tyylikkäät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti, sehän vaikuttaa sitten lupaavalta alulta tälle vuodelle. ;D

      Poista
  8. Itellänikin on tuo New Moon. Aattelin että sitä ei tule paljon käytetty, mutta se on jo melkein lopussa:)
    Hienot kynnet:)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)