sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Käyttämättömien ABC-haaste: V

V niinkuin verenpunainen, Vampire Diaries ja Velvet Bow! Inspis näihin kynsiin lähti (vahingossa) tästä korusta.




Oon seurannut tosiaan Vampire Diariesia, mutten kykene muistamaan, missä kohtaa kyseinen koru esiintyy.  Kuitenkin tämän tyylisiä myydään eBayssa yms. Memorial Cross -nimellä. Eipä sen väliä, tuo koru itsessään on vaan niin nätti, että tahdoin sen. Tajusin vasta nää kynnet tehtyäni, että inspiroiduin huomaamatta tosta korusta, kun olin pitänyt sitä sen päivän kaulassa. Toki tuo koru on hopean värinen ja kynsillä on kultaista, mutta jotain vaikutusta sillä selkeästi oli kuvion ja koristeluiden osalta.





Kynsillä:

China Glaze - Velvet Bow (viininpunainen creme)
Dermosil - Classy (vaaleankultainen foil)
+ leimauksissa MoYou Fashionista 07 + Dermosil - Classy
+ strassit


Velvet Bow on roikkunut käyttämättömissä hävyttömän kauan. Se on luiru lakka, joka kynsinauhoille osuessaan sotkee armottomasti. Kyllä tällä ihan kivasti sai kynnet peittoon silti. Kovin syksyinen väri kyllä, ei kyllä varsinaisesti herätä kesäfiiliksiä. Muutenkin nää tummemmat kaverit on mulle usein vähän outoja ja hankalia käyttää, viihdyn neoneissa ja pastelleissa parhaiten.

Dermosilin Classy pääsi kynsille myös ekaa kertaa. Leimauksessahan se ei toiminut kovin hyvin, kuten kuvasta voi päätellä, mutta kynnet peitti kyllä parilla kerroksella. Kuivumisaika on harmillisen hidas myös, joten en nyt ihan tästä vakuuttunut. Dermosilin aluslakkoja mulla on ollut ja niistä olen sen sijaan tykännyt.

Tälläistä tällä kertaa, en itse oikein pitänyt lopputuloksesta, lähinnä siksi, että tuo Classy leimasi melko sotkuisesti ja kuvio jäi epäselväksi. Väriyhdistelmä kyllä toimii, mutta nyt ois kuitenkin aika käyttää kaikkea kirkasta, kun kesäkin alkaa häämöttää. Aakkoshaaste vaan pakottaa mut rajalliseen värien käyttöön, mutta onneksi se on kohta ohi. Itseasiassa suurin osa lopuista aakkoshaaste kynsistä on jo tehtynä, kun vain saisin ne tänne blogiinkin.


Osaako joku valaista mua tosta korusta ja VD:n yhteydestä enemmän ja mitäs piditte kynsistä? :)

2 kommenttia:

  1. Tää on kyllä hirmu tyylikäs lakkaus! Ja tuo koru on huippuhieno, joskaan sen yhteyttä Vampire Diaresiin en tunne :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tattista! :) Mä en kyllä tosiaan tiedä, missä kohtaa tuo riipus esiintyy, mutta oon yrittänyt selvittää.

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)