perjantai 28. lokakuuta 2016

Harmaata Halloweenille

Syön sanani ja pistän eetteriin toiset kynnet tämän vuoden Halloweenia varten, olkaa hyvät!





Kynsillä:

Essence - Gossip Girl (harmaa creme)
+ koristeluissa: Color Club - Harp On It (hopea holo) & Flormar - QD01 Snow White (valkoinen creme) & Glam Of Sweden - 31 (musta creme)
+ leimauksissa: Konad Special Polish - Black & Born Pretty Store BPL-031 (saatu)






Mulla oli ihan kauhea tuska näiden kanssa siksi, että en meinannut keksiä, miten koristelisin tuon harmaan pohjan! Pohjana mulla oli pari päivää ensin tuo Essencen uutuussävy Gossip Girl, joka on harmaa creme, pienellä violetilla säväyksellä. Kaupassa tää näytti mun silmään vielä enemmän violetilta kuin sitten olikaan, mutta tykkään!

Koristeluiksi päädyin sitten tekemään leimauksen ja kuivasudinnan yhdistelmää. Mulla on kuulkaa kynsitermit ihan hukassa nykyään, kun niin vähän tulee puhuttua asioista. Jokatapauksessa, otin holoa ja mustaa ja valkoista lakkaa tuohon sudintaan, mun mielestä tulos oli itseasiassa aika kiva.



Vaikea oli keksiä koristeluja, itse olen lopputulokseen tyytyväinen, mitä sanotte te? :)

4 kommenttia:

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)