tiistai 29. marraskuuta 2016

Turmion Kätilöt -kynnet

Oon suuri metallimusiikin fani, jos jotkut eivät sitä vielä tienneet. Mun mielestä osa keikkaan valmistautumista on aina ollut laittautuminen, ja tykkäänkin etenkin merkityksellisimpiä keikkoja varten laittaa myös kynnet sopivaan kuosiin.

Viime lauantaina oli mun yhden lempibändin, Turmion Kätilöiden, keikka täällä Seinäjoella. Tottakai mun piti tehdä teemaan sopivat kynnet siis!





Kynsillä:

Orly - Liquid Leather (musta creme)
+ koristeluissa: Orly Instant Artist - Fiery Red
+ punaista foliota






Inspis kynsiin lähti TK:n yhdestä logosta. Halusin pysyä kohtuusimppelissä mallissa kynsissä, kun mulla ei ollut mitenkään hirveän kauaa aikaa näitä kynsiä tehdä. Foliot sopivatkin mun mielestä kivasti tuolle logolle kaveriksi.


Ootteko te tehneet bändikynsiä, millaisia? :3

4 kommenttia:

  1. Jee! Tosi kivat kynnet ja niin sopivat! Itse jo tarkkailen, että koska kevään keikkoja aletaan ilmoittaa..Toivottavasti olisi Joensuu listalla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! 8) Hihii, joo itekkin aina kyttään TK:n keikkoja aivan erityisesti.

      Poista
  2. Onpas kivat kynnet. - Kiva kun kävit blogissani osallistumassa arvontaan.

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)