torstai 8. toukokuuta 2014

Vanha ruusutapetti

Olin tässä työhaastattelussa yksi päivä ja ajattelin olla siellä hillitty kynsiltäni. Mulla ei ollut reissussa mukana kovinkaan montaa hirveän hillittyä lakkaa, joten poimin sieltä tämän Lancômen lakan. Lakassa ei ole nimeä, mutta mä oletan googlettelujeni perusteella että tää on Rose Plumetis. :)



Kynsillä:

Lancôme - Rose Plumettis (roosa shimmer)
+ leimauksissa DRK-A & Konad Special Polish White


Ensikokeilu vanhan roosan väriseen Lancômeen oli ihan mukava, ei tuo lakka kyllä laadultaan mikään erityisen hyvä ollut, mutta ei huonokaan. Väri ei ole ihan ominta minua, vaikka nätti tuo kyllä on. Se ei ehkä sovi mun iholle niin hyvin. :o

Mitäs tykkäilette kynsistä, tuleeko teillekin mieleen jotkin tapetit?


8 kommenttia:

  1. Romanttiset lakkaukset, ja mikä ettei kuosi vois olla jonkun tapettikin mutta ei ainakaan mun mummon.. ;-) Kivansävyinen on tuo roosa lakka!

    VastaaPoista
  2. Tunnelmalliset kynnet, iltahämärä vanhassa talossa, pitsiverhojen raosta kurkistelua, lintujen laulua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, juurikin jotain tuommosta. Kiitos! :)

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)