perjantai 16. syyskuuta 2016

Music is everywhere (and I'm there too!)

Mulla on ollut otsikon mukainen fiilis vajaan kuukauden verran, ihan joka päivä. Vietän nimittäin työpäiväni kaupungin isoimmalla ja päheimmällä keikkapaikalla. Täytyy sanoa, että en voisi olla onnellisempi tästä etuoikeutetusta asemasta, joka mulle on suotu. Mä en oo semmoinen persoona, joka onnellisuuspuuskissaan hyppii yhdellä jalalla ja huutaa koko maailmalle miten onnellinen on. Mä oon se tyyppi, joka kirjoittaa postauksen siitä, miten onnellinen olen ja (hymyillen samalla typerästi). Tää postaus tulee koskettamaan kynsien varjolla mun tämän hetken elämäntilannetta.






Kynsillä:

Zoya - Brittany (beige mattalakka, saatu)
+ leimauksissa: Essence Stamp Me! White & Cheeky CH-31




Oikeasti, tiedättekö sen fiiliksen, kun näette juomakorin, jossa lukee "Rammstein" ja kun ne jätkät on koskeneet sitä koria, ja sulle tulee vaan vaistomainen tarve halata sitä koria. Se fiilis, kun palaa ihan pikkulapseksi fanituksen edessä ja kun on vaan niin älyttömän onnellinen siitä kaikesta, mitä mulle on suotu.  

Välillä on mielettömän kiire ja mun lähin työparini saa kärsiä pienistä ärtymyskohtauksista, mutta voi elämä mä nautin. Mä oon päässyt tekemään jo nyt semmoisia asioita, joita en luullut osaavani. Mä oon ylittänyt omat mukavuusrajani aivan kertaheitolla ja oppinut, että hei, kyllä mä pystyn tähän. Koeteltu on jo nyt, mutta kaikki tuntuu niin palkitsevalta, etten tiedä miten päin tässä kuuluisi olla.




Mistä asiasta sinä olet onnellinen juuri nyt?


Tämän blogitekstin kirjoittaja on onnellisuuspuuskissaan kieriskelevä haaveilija, joka on löytänyt elämälleen suunnan ja käyttötarkoituksen.  

 

14 kommenttia:

  1. Kuullostaa mahtavalta työpaikalta! Lyhyessä yksinkertaisuudessaan olen onnellinen kaikista hyvistä asioista tällä hetkellä ♥ Kynnet on hauskat, ehkä joku räväkämpi taustaväri/liukuvärjäys toimisi tuolla leimauksella myös! Harvoin kommentoin, kun omien kynsien lakkaus on jäänyt aika vähiin ja silloin harvoin kun lakkaa laitan, on lakkaus hyvin yksinkertainen tai jollain glitterillä vähän sieltä täältä koristeltu. Ehkä se into vielä joskus taas palaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellainen se onkin! Voi kun kiva, se on aina mukava kuulla että joku on onnellinen! :3 Hih, kiitos! Joo, ensin oli tää pohja ja sitten tuli koristelut. :3 Kivaa että kommentoit nyt, se on aina kivaa kuulla teistä hiljaisemmista lukijoista. :)

      Poista
  2. Ihana kirjoitus. Hienoa että oot löytänyt paikkasi ja nautit siitä mitä teet :) Mä olen juuri nyt onnellinen siitä ettei huomenna tarvii laittaa herätyskelloa soimaan ja kokoonnutaan porukalla syömään äidin herkkuja ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. :'3 Kuulostaa kyllä tosi kivalta!

      Poista
  3. Onnea kaikesta ja myös kauniista kynsistä :) kiva kun löytää oman "juttunsa"!

    VastaaPoista
  4. Ihanaa, että sä oot löytänyt kivan työpaikan! :)

    VastaaPoista
  5. Kivat kynnet ja mukava kirjoitus! Tästä tuli hyvä mieli tälläkin puolella ruutua. :)

    VastaaPoista
  6. Ihanaa että suunta on löytynyt ja olet onnellinen ♥♥ Se kaikki ilo suorastaan pursuaa tästä postauksesta, tuli itsellekin tosi hyvä fiilis nyt :)

    Kynnetkin on oikein nätit, tällaisilla viihtyisin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, ihana että fiilis välittyi myös sinne, kiitos! :') <3

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)