perjantai 9. syyskuuta 2016

Itämaista ruskeaa

Jostain syystä näiden kynsien kuviointi tuo mulle jotenkin itämaiset fiilikset.





Kynsillä:

Essie - Don't Sweater It (ruskea creme, saatu)
+ leimauksessa: Essie - Good As Gold (kultainen metallic) & Konad m89






Tää leimakuvio oli kyllä haastavin leimattava pitkään aikaan. Mulla oli siis pohjana tuo Essien myyränruskea (mä en oikeasti tiedä, miksi tää on mun mielikuva ko. väristä) ja sen päälle leimasin kultaisella. Tuossa kuviossa oli paljon tuota pinta-alaa, niin se leimautui vähän epätasaisesti.

Tuo Essien harmaaseen taittava ruskea oli kyllä laadultaan jälleenkerran mainio. Aika harvoin olen törmännyt huonoihin cremeihin Essieltä, etenkin leveällä Suomi-sudilla ne toimivat lähes aina moitteetta. Nyt on muuten tulossa julkaisuun ruskeita kynsiä muutamat, jotenkin tää syksy nyt pisti mut käyttämään tätä muuten välttelemääni väriä.






Nää oli tämmöset nopeat tekeleet todellakin, mutta tykkäsittekö?

14 kommenttia:

  1. Tykkään! Ja tuo myyränruskea on hyvä määritelmä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :3 Hihii, mä en tiedä mistä repäisin sen. :D

      Poista
  2. Tykkään ^_^ Toi hieman rikkonainen leimausjälki sopii jotenkin tähän kuvioon. En olisi edes ajatellut asiaa jos et olisi asiasta maininnut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi! Se on kyllä totta, että ei sitä välttämättä olisi kiinnitänyt huomiotakaan siihen, jos ei asiasta olisi sanonut. ;D

      Poista
  3. wau! aivan todella upeat :) ja kyllä kieltämättä tulee vähän itämainen fiilis :)

    VastaaPoista
  4. Tosi nätit kynnet! Mä oon viime aikoina ihaillut juuri tälläisiä neutraalinvärisiä lakkauksia kultaisilla leimauksilla :)

    VastaaPoista
  5. Nää on kyllä todella hulppeat vaikka simppeli toteutus onkin! Tykkään ♥ :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)