sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Kannustus-kynnet

Mä oon oikeesti tosi epä-isänmaallinen henkilö, en seuraa erityisemmin Suomen pelejä tai muita kisoja muuta maailmaa vastaan. Jotenkin sitä silti pysyy perillä ympärillä tapahtuvista jutuista, syytän Facebookkia ja sitä miten joka toinen päivitys siellä nyt tässä jonkun aikaa on liittynyt Suomen pärjäämiseen maailmalla erinäisissä kisoissa. Okei, no katsoin mä eilen Euroviisut näitä kynsiä tehdessäni.

En oo siis sen tyyppinen että tekisin kynsiini Suomen liput, mutta siltipä tein kynnet Suomen lipun värejä mukaillen.



Mulla on tän tyyppinen lakkaus pyöriny päässä jo hetken aikaa ja nyt oli hyvä aika toteuttaa se. Ongelmaksi muodostui, ettei mulla ollut oikeanväristä sinistä, mutta tämä saa kelvata. En ole erityisemmin perus sinisten lakkojen ystävä ja niinpä keskisinisiä lakkoja on minulla vain ihan muutamia.

Vetelin nuo kynnen kärjet ihan vapaalla kädellä. Tarroilla olisi toki saanut siistimpää jälkeä, mutta periaatteesta en käytä tarroja apuvälineenä, koska siinähän sitä käsi kehittyy kun sillä tekee, eikä käytä apukonsteja. Katsellaanpas sitten välineitä, joilla tämän lakkauksen toteutin.



Depend Base Coat (Kicks)
China Glaze - White On White (Trans Design)
Visions V* Twist N Play Nail Polish - Electric Blue (Oriflame)
Royal Glitter Nail Polish - 76 (Seppälä)
CesarsSecrets Rapid Dry Top Coat (CesarsShop, saatu)
+ siniset strassit eBaysta

Huomaan että jonkun verran Blogger vielä näyttäis sekoilevan, toivottavasti ei haittaa blogin lukemista tai muuta ja osa kommenteistakin on hävinnyt katkoksen myötä, eli laittakaa toki uusiksi jos tahdotte kommenttinne näkyviin. :)

Miellyttikö kynnet silmää ja seuraatteko te Suomen pärjäämistä maailmalla? :o

9 kommenttia:

  1. Hienot ja ennenkaikkea kauniit kannustuskynnet on kyllä, tässä sitä nähdään, ettei aina tarvitse tehdä Suomenlippua.

    Munkin piti tehdä jotain sinivalkoista, mutta totesin sen olevan liian tekopyhää, kun katson korkeintaan finaalin ja senkin vain silloin, jos Suomi vahingossa meinaa jopa voittaa. :D

    VastaaPoista
  2. Mä tein just oikein räkäset smurffikynnet kisakatsomoa varten. Sun on kyllä hienot, mulla taas on sellaista samanlaista fiilistä kuin kisakatsojien kasvomaalauksissa. :D Mietin, kehtaanko edes julkaista niitä illalla, mut julkaisen kun en oo kynsibloggari niin saa olla vähän peukalo keskellä kämmentä. ;)

    VastaaPoista
  3. Tuo sininen on musta paljon nätimpi. :)
    Mä en ole seurannut jääkiekkoo ollenkaan mutta tänään ajattelin katsoa Suomi-Ruotsi pelin ihan vain sen takia kun se on Ruotsia vastaan, ne pelit on jännimpiä. :D

    VastaaPoista
  4. Jotenkin simppelit mutta kauniit!:)Minen oo edes aatellut mitään tuollaisia kisa-kynsiä olis ollu kyllä kiva väkertää mutta tänään tein jo uudet lakkaukset.

    VastaaPoista
  5. Seuraan, katoin euroviisut eilen (tosin torkkuen) ja nyt jo jännitetään miten Suomi pärjää Ruotsia vastaan. :)

    Tosi hienot kynnet, Suomi!! Suomi!!

    VastaaPoista
  6. Conleche: Kiitosta! Näin on juu, sinivalkoinen on nätti yhdistelmä ilman lippujakin. ;D

    Sonia: Ui, no tietty kehtaat (kehtasit, kävin vakoilemassa ;D) julkaista. :) Ja kiitos!

    Serrated B: Jep, joutuu sitä itekki vissiin tänää vähä peliä vilkaisemaan.. ;D

    Susski: Kiitosta! :) En minäkään yleensä kyllä kisakymsiä väkertele, nyt piti hyödyntää idea. ;D

    NailHai: Kiitti! Toivottavasti pärjää paremmin kuin eilen Viisuissa.. ;D

    VastaaPoista
  7. Mä olen todellinen Suomifriikki! Aina kun Suomi tekee jtn maailmalla, mun pitää olla ykkösenä kannustamassa. Lätkä, Euroviisut, jalkapallo, taitoluistelu... Ihan mitä vaan niin Suomea pitää kannustaa ihan täysillä (vaikkei laji kiinnostaisikaan).

    Mulla on kohta tulossa Suomi-kynnet kanssa :)

    VastaaPoista
  8. Miellytti ja hyvi o piirretty tipit vapaal kädel 8) & seurasin, jos en muute nii viimeistää faces ja niinhän siin kävi et SUOMI VEI ! (;

    VastaaPoista
  9. Glassy: Heh, itse tiedän Suomen pelaamisista yms. jutuista lähinnä olosuhteiden pakosta kun harvemmin itse seuraan. ;D

    Nebu: Kiitosta! Juu FB:ssä kyllä kävi selväksi viimeistään että Suomi voitti. ;D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)