torstai 19. toukokuuta 2011

TD-tilaus, glittershimmercremesöpöilyä!

Mun pitäs nyt olla lukemassa kiireellä lauantain tenttiin, mutta ajattelin vilauttaa teille eka mun saapunutta Trans Design-tilausta! Mä oon ihan innoissani suurimmasta osasta näistä lakoista, osa on vielä epävarmoja tapauksia ja saattavat päätyä blogikirppikselle joskus. :)

Lakat swatchattu kiekolle, jokaista lakkaa 3 kerrosta. Päällä Konadin Top Coat (saatu CesarsShopista). Kuvat otettu suorassa auringonpaisteessa.

Ensin China Glazen lakat, joita tilaukseen otin 6 kpletta:

China Glaze



Innocence, toivottavasti tästä tulee hyvä ranskislakka. Mikäli ei-> blogikirppikselle.
Peachy Keen, tätä olen himiöinyt. Toivottavasti sopii minun ihonsävyyni, jos ei-> blogikirppikselle.
Starboard, Anchors Away -kokoelman erikoinen lakka, ensimmäinen kunnon vihreä cremelakkani.





Orange Marmalade, syytän Sallaa että tahdoin ostaa sinut. Tai oikeastaan kiitän, olet aivan ihana lakka. Aww. <3
Raspberry Festival, sinäkin tulit tilaukseen siitä syystä, että muistan Sallan sinusta selittäneen. En kadu tätäkään ostosta.
Senorita Bonita, tästä en vielä tiedä. Näytti paljon mielenkiintoisemmalta promokuvissa, ehkä aavistuksen tylsä livenä. Katsotaan lähteekö joskus kiertoon.



Sitten OPI, joita tilaukseen mahtui 3 kpletta:

OPI



Let Me Entertain You on lakka, johon ihastuin nähdessäni sen Stockmann Beautyssa. Kuvissa ei näyttänyt mielenkiintoiselta ollenkaan ja minusta tuntuu, että on pullossa kivemman värinen kuin lakattuna.
Last Friday Night, ostin, koska erikoinen. Näyttää varmasti hyvältä oikeanvärisen lakan päällä, yksinään aika tylsä ja pigmentitön.
Teenage Dream, ostin samasta syystä kuin ylemmän. Tämä jopa peittää ja on erikoinen, tykkään.



Otin tähän tilaukseen taas paljon semmoisia lakkoja, joita on pitänyt aina ostaa mutta ne ovat jostain syystä jääneet ulos tilauksesta. Joitain lakkoja jäi kaihertamaan mieltä, koska olivat out of stock, mutta enköhän saa ne joskus ostettua. :)

Pahoittelen vielä hiljaisuudestani blogin puolella, mutta opiskelu vie nyt niin paljon aikaa, että hengailen yksivärisissä (kuluneissa) lakkauksissa sen sijaan, että jaksaisin/ehtisin/viitsisin laittaa kynsiä kummemmin. Toivottavasti ymmärrätte. :)

Ihastuttiko jokin lakka erityisesti? :)

19 kommenttia:

  1. Omnom millaisia lakkoja! Ja kyllä minulle señorita bonita kelpaisi :D

    VastaaPoista
  2. ihania lakkoja kaikki! itekkin tilasin trans designiltä vähän aikaa sitten ja mukaan mahtui jopa 5 samaa lakkaa kuin sulla :D:D

    ps. kauan sun paketti tli? mulla ei ole vieläkään tullut vaikka tilasin jo viimeviikon maanantaina (9.5.) ;o

    VastaaPoista
  3. aah, aivan ihania nuo kaikki lakat! Mutta sydämen vei kyllä tuo Orange Marmalade ja Raspberry Festival. ♥

    VastaaPoista
  4. Chinan Orange Marmalade on mainion näköinen! Josko joskus löytyis munkin varastoista! :)

    VastaaPoista
  5. kauniita lakkoja c: paljonko nuo maksoivat yhteensä ?

    VastaaPoista
  6. Himoitsen _edelleen_ Teenage Dreamia ja Last Friday Nightia:D

    VastaaPoista
  7. Serrated B: Hihii! ;D

    elli: Tilasin myöskin 9.5. joten eiköhän sun paketti pian saavu. :)

    Karkki: Ne olivat minunkin suosikkejani tästä tilauksesta. 8]

    cat nails: Kannatan, tuo vaikuttaa tosi ihanalle lakalle! :)

    mari: Whii! Alle 50 e tulivat yhteensä, en muista ihan tarkkaa hintaa. :)

    Mmeri: Mä en vieläkään tiedä oliko LFN hutiostos. ;D

    VastaaPoista
  8. Orange Marmelade ❤_❤ mä fiilistelen tällä hetkellä Zoyan Revaa, joka on vähän samantyyppinen shimmer-rakkaus kun toi :D

    ps. mulla oli sulle jotain asiaa töissä, mikä oli varmaan sillon tärkeetä, mutta unohdin jo... ainakin se, että oli ehkä masentuneisuuden huippu, et mun kynnet mätsäs _sekä_ mun työpaitaan, että mun (työ)huppariin :D

    ja mun TD:t ei oo vielä tulleet, raukkikset!

    VastaaPoista
  9. Oi miten ihania lakkoja kaikki. Pistä blogikirppikselle vaan ;))

    VastaaPoista
  10. Om nom ♥ Tilasin myös viimeks TD'ltä Teenage Dreamin ja Peachy keenin.

    ChG:n Starboard houkuttelee myös, tilaan joko sen tai Jade is the new black'in seuraavaksi. Mutta enpä osaa päättää, kumman ):

    VastaaPoista
  11. Mä en vaan vieläkään oo saanu kokeiltua Peachy Keen:iä vaikka tilasin varmaan ensimmäisessä TD-tilauksessa viime vuoden elokuussa. :O Epäilen ettei se sovi ihonsävylleni ellen ole ruskettunut, joten rantakelejä odotellessa. :) Teenage Dreamillakin on pitänyt lakata monet kerrat mut sit on tullu ajatus "mulla ei oo kuitenkaan hermoja muutaman päivän päästä tätä poistaa.." ja jääny. :/ Glitterithän on aivan yli-ihania - ja yli-rasittavia poistaa. :D

    VastaaPoista
  12. salla: ÄÄ kiitos että hehkutit sitä, se on ihana ja uniikki. 8]] Ja vähä söpöä että kynnet mätsäs, mutta mua harmittaa kun et muista mitä sulla oli mulle asiaa. :'I

    Eeva: Hihii, katsellaan katsellaan. ;)

    Anonyymi: Tilaa molemmat! ;D Itekkin oon katellu sitä Jadea mutta otinkin Starboardin. 8]

    Celia: Ääks ja minä kun en rusketu ollenkaan missään olosuhteissa oikeastaan, niin saa nähdä miten tuo sopii. ;D Glittereiden poisto on kyllä kamalaa, pakko aina käyttää foliota apuna niiden kanssa. :I

    VastaaPoista
  13. Muistan kerran muhittaneeni glittereitä folioiden kanssa TUNNIN eikä siltikään meinannu lähteä. :D Kyseessä tosin oli Milanin lakka jossa oli isoja hopeaglittereitä (tai pikemminkin "paljetteja") ja vaikka se niin upea olikin niin ei ihan heti tee mieli käyttää uudestaan. :P

    VastaaPoista
  14. Teenage Dream, ihanihan liian rakkaus & sen hankin viel joskus ! Tot Orange Marmaladeekii mä oon Sallan - blogist katellu sen 'Päättärikynsist' et onpa ihanan pirtee ja säihkyvä lakka 8) Toivotaa et Innocencest tulee hyvä ranskislakka, ainakii silt vaikuttaa & ostit sit Peachy Keenin ! Jejj, toivottavast sopii sun iholle.

    VastaaPoista
  15. Celia: Voi kamala eikä! Yleensä minulla on riittänyt 5 min/käsi mutta tuo tunti on kyllä ihan käsittämätön! En ihmettele jos jatkossa pysyt tuonlaisista glittereistä kaukana. ;D

    Nebu: Teenage Dream on upea ja uniikki! :) Ja juu toivotaan että Innocence ja Peachy Keen toimii. ;D

    VastaaPoista
  16. Hienoja lakkoja, oisin itekin halunnut ton Teenage dreamin mut jostain syystä en löytänyt TD:n sivuilta ainuttakaan OPI:n lakkaa :( Ovatko nuo muuten tulleet sinulla pääpostiin vai noihin sivupisteisiin? Asun samassa kaupungissa, siksi utelen :)

    VastaaPoista
  17. ^^ TD on ottanut OPI-lakkansa pois sivuilta, ovat kai siirtyneet nailsupplies.us-sivustolle. :o Ja ne tulevat onneksi sivupisteisiin, ei tarvitse pääpostista hakea. :)

    VastaaPoista
  18. No hyvä, vaikka kyllä noiden perässä vähän kauemmaskin lähtisi :P

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)