perjantai 20. toukokuuta 2011

Let Me Entertain You & kesämittaiset kynnet

Eilisestä TD-saaliista ekana kynsille pääsi OPI:n Let Me Entertain You. Tuo on sittenkin ihan mielettömän ihana lakka, swatchattuna kiekolle näytti vähä jännälle, mutta kynsillä pääsi kyllä oikeuksiinsa sittenkin. Lakkahan kuuluu tuohon Burlesque-kokoelmaan, josta kokoelman ilmestyessä vannoin, etten hanki kuin yhden lakan.. Nooh, hankin sitten 6 lakkaa kuitenkin. Hyvä minä.

LMEY on duochrome-lakka, jossa minä nään fuksiaa, kultaista ja punaista. Pohjaväri on oikein marjaisan maukas pinkki. Kuva ei tosiaan tee ihan oikeutta tälle lakalle, minun kamerallani ei oikein tallenneta tällaisia värejä. Kuvassa pullossa näyttää oikeammalle kuin kynsissä. :)

Saanen siis esitellä päivän kynnet, jotka on lyhennetty kesämittaan.



Monet leikkaavat kesän tullen hiukset lyhyiksi, minä lyhensin kynsiä. Mitään varsinaista syytä ei ollut lyhentää, kynnet oli hyväkuntoiset jne. mutta lyhyemmät tuo kivasti vaihtelua, eikö totta? Näihin voi soveltaa ihan eri koristelujuttuja kuin pidempiin. En malta odottaa, että saan leimailla koko kynnen kuvioita. ;D

Noista koristeluista piti sanomani, eli LMEY:n päälle iskin China Glazen hopealla Millenniumilla (TD:ltä) tuollaisia tähtösiä (laatta m14, CesarsShopista saatu) ja kruunut (laatta m40, myös Cesarsilta) ja päälle taasen Cesarsin pikakuivattava (myöskin Cesarsilta). Kruunuihin vielä strassit (eBay).

Tykkään OPI:n lakkojen siveltimestä ihan hurjasti! Nyt varsinkin kun kynnet on lyhyemmät niin parilla vedolla saa helposti koko kynnen maalattua ja siististi, sillä OPI:n lakkapullojen siveltimet ovat pyöreäpäisiä. Aina kiroan ChG:n lakkojen sivellintä, kun kynsinauhanseutu on joskus vaikeaa saada siistiksi. :D

Mitäs piditte kynsistä tai LMEY:stä? Lyhennättekö te koskaan kynsiä kesämittaan vai oonko ainoa ajatuksineni? :D

16 kommenttia:

  1. Mulla lähti hiukset lyhyeks, ja ai että kun kirpasee kattoo vanhoja kuvia! :D
    Lyhyet kynnet on varmasti kivaa vaihtelua pitkiin, ainakin tää pätee hiuksiin ;D

    VastaaPoista
  2. Heh, sama juttu :) Kun ensimmäisen kerran elämässäni kokeilin OPI:n lakkoja, ihastuin sen siveltimeen. Kun pari päivää myöhemmin kokeilin ChG:n lakkoja, meinasin heittää pääni seinään kun aluksi se sivellin tuntui niin hankalalta :D

    VastaaPoista
  3. Ihanan väriset kynnet :). Ja hauskat on lyhyemmätkin kynnet !

    VastaaPoista
  4. Nätit kynnet, namnam! :)
    Itellä lyhenee kynnet silloin kun tekee töitä, kun ne lyhenee väkisinkin. :D Sääli myös ettei ole voinut nyt lakata kynsiä kovinkaan hienoiksi kun menevät muuten heti pilalle. :<
    Hiuksia kyllä saatan vähän pätkäistä pikkaisen enemmän kuin normaalisti, mutta ne ovat muutenkin itsellä aina puolipitkät tai lyhyet niin ei se tunnu sitten millään lailla. :)

    VastaaPoista
  5. mulle tulee lakkauksesta mieleen hieman joulu, en tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia. :D
    oon samaa mieltä sun kanssas anonyymi. mutta kyllä siihen china glazen siveltimeen tottuu ajan myötä. (--:

    VastaaPoista
  6. mä kasvatan aina kesä pituuden :D

    VastaaPoista
  7. ihanat kynnet :) muuten miten lakat luokitellan eri kategorioihin esim. puolimatta,duochrome,holo yms.. ??

    VastaaPoista
  8. Mulla lyheni kynnet nyt ihan vaan sen takia, kun ne on ihan kamalan kuivat ja käpristyvät, eikä tunnu mitkään öljyt auttavan. Lyhyempänä eivät ihan niin pahasti kaareudu. Ja tietty ihan kiva, kun kynsille sopii vähän eri tyyliset koristelut, kun mittaa on vähemmän :)

    VastaaPoista
  9. Veikkaan että mulla käy niin päin että kesällä on pitemmät kynnet loman aikana, koska teen töitä tietokoneella ja pitkillä kynsillä on vaikeampi kirjoittaa. Tai pitkäthän kynnet minulla muutenkin on, mutta kesä on ainoa aika kun voin pitää vielä pitempiä :) Hiukset varmaan leikkaan kesällä taas lyhyemmäksi...

    VastaaPoista
  10. LMEY on tollain ihan kiva, ei taija kuitenkaa itel ostoskorii asti mennä :)
    Ja kynsien kyhentämistkii oon täs nyt ajatellu, harmi et mul on vaa hiekkapaperiviila eikä se oo oikein hyvä kynsille ainakaa ku sit pitäs jonkuu verrankii viilailla.. Mut lyhennän kyl !

    VastaaPoista
  11. Nätit kynnet! :) LMEY on mullakin ollut monesti ostoslistalla, mutta jäänyt kuitenkin ostamatta.

    Mä lyhensin kynnet eilen extra-pätkiksi! On kyllä vähän orpo ja alaston olo, vaikka nyt tämä kännykällä "naputtelu" sujuukin vähän nopeammin! :) Mä oon ollut kipeänä, enkä jaksanut lakata kynsiä ollenkaan, mikä johti heti joidenkin kynsien aika hirveään liuskoittumiseen, joten lyhensin sitten kaikki.

    Mä lyhennän kynsiä aika harvoin ihan tarkoituksella. Joskus kauan sitten pätkäisin kynnet ennen interrail-reissua, kun ne olisi muutenkin varmaan katkenneet rinkan raahaamisen yms. takia.

    Toisaalta nyt on sitten kiva aloittaa taas alusta kynsien kasvatus -projekti! :) Kyllä ne pitkät kynnet on kuitenkin enemmän mun juttu, vaikka lyhyissäkin on omat puolensa!

    VastaaPoista
  12. Mulla on kanssa toi lakka.Se on jumalainen. Mätsään sen huulikiillon kanssa. ( ehkä ainoa lakka tummanpunasen kanssa, jonka mätsään välillä)

    Mulla katkesi tosi syvältä kynsi ja nyt lyheni kesämittaan kaikki:( just kun mun piti tehdä ranskis. Näyttäisi tyhmältä näin töppökynsisenä:D

    VastaaPoista
  13. Suvi: Juu näin on, vaihtelu virkistää! Ite en uskalla ees kesäksi lyhentää hiuksia. ;D

    Anonyymi: Jep! Tosin ei se ChG:n sivellin nyt pahimmasta päästä ole, mutta OPI:in verrattuna kaikki on ihan tyhmiä. ;( ;D

    Vilkku: Kiitti! :)

    Serrated B: Kiitos! Juu joskus on kyllä olosuhteiden pakostakin pakko lyhentää kynsiä. :o

    elli: Hahaa, no en kyllä ainakaan tietoisesti joulukynsiä tähän aikaan halunnut tehdä. ;D Mutta ei se mittee.

    mawi: Monilla taitaa mennä juurikin noin päin. ;D

    Anonyymi: Kiitos! Nooh esim. holo on sellainen, että auringonpaistaessa siihen tulee sateenkaarenvärinen kimallus, matta taas ei kiillä/heijasta yhtään varjossa yms. :) Olis mielenkiintoista tehdä joskus aiheesta postaus jossa olis näitä koostumuksia, hmm.

    Lumi: Aa joo, mulla kanssa kaareutuu kasvaessa. :(

    Meette: Minen uskalla hiuksiini koskea. ;D

    Nebu: Aajoo, kannattaa kyllä hommata lasiviila, se on kätevä! :)

    Puggie: Kiitos! Tiedän tunteen, ihan kuin sormista puuttuisi pala. :(

    Aamu: Totta puhut, LMEY on ihana. 8] Auau, onneksi kynnet on kasvava luonnonvara! :)

    VastaaPoista
  14. Aaaa, miten herkku lakka. O.O Yhyy. Haluan!

    VastaaPoista
  15. Toi pinkki väri on ihan valtavan hieno! :) :)

    VastaaPoista
  16. Sannat: LMEY on hyvä ostos ja ihana lakka, kannattaa koittaa metsästää se! :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)