perjantai 6. toukokuuta 2011

Punaista kimallusta ja mustaa mattaa

Nyt ois tarjolla jotain vaihtoehtoista katseltavaa teille, jotka olette kyllästyneet kirkkaisiin väreihin ja pastelliunelmiin täällä minun blogissani. ;D



Katselin eilen Martinan & Esko: Isku Kolumbiaan -ohjelmaa telkkarista ja kiinnitin huomioni Eskon kynsiin, jotka näyttäisivät aina olevan lakattuna mustiksi. Niinpä päätin itsekin lakata kynnet mustiksi. Mustana lakkana olen käyttänyt Wild and Crazyn Bellie Up -lakkaa.

Tää on eka kerta kun mulla on musta lakka hallitsevana ja pidän kynsiä kauemman kuin 2 tuntia. ;D Mustan lakan kylkeen tahdoin jotain väriä kuitenkin, joten valitsin China Glazen Ruby Pumpsin. Mulla on RP-lakkaan jokin obsessio, tahdon käyttää sitä mahdollisimman ei-jouluisissa lakkauksissa, tahdon murtaa sen aseman joululakkana. D; Eli kärkiin vinosti Ruby Pumpsia.

Ryhdyin sommittelemaan punaisia tähtiä ja pyöreitä strasseja ja mattasin ensin molemmat lakat Misan Mattifierillä. Sitten hoksasin, että ei, Ruby Pumpsin tulee jäädä kiiltäväksi, joten laitoin RP:n ja strassien päälle Cesarsin pikakuivattavaa. Tässä sitten olisi tulos.



Vielä käytetyt lakat hankintapaikkoineen:
Depend Basecoat (Kicks)
Wild and Crazy - Bellie Up (Seppälä)
Misa - Mattifier (Trans Design)
China Glaze - Ruby Pumps (Trans Design)
Cesars Secrets Rapid Dry Top Coat (CesarsShop, saatu)
tähtistrassit + pyöreät strassit (eBay)

Semmoista erilaista tälläkertaa (vaikkakin aika perusidealla ja tähtistrassit taas mukana). Mitäs piditte? :) Ja oletteko te kiinnittäneet huomiota Esko Eerikäisen kynsiin? :D

22 kommenttia:

  1. Wow tuo mustamatta on kyllä aivan upeaa, ja rakastan tokkiinsa punaista glitteriä;)

    VastaaPoista
  2. Hui! Nämä ei ole kyllä yhtään sun näköiset. :D Järkytyin melkein!

    Ite oon huomannu kanssa, että Eskolla on mustat kynnet. O.o

    VastaaPoista
  3. Kyllä musta ja punainen vaan näyttää hyvältä yhdessä!

    Ja ihan noiden Eskon kynsien takia piti tämä kommentti jättää: Nehän ovat siis geelattu!!! kaunis kiilto ja kaikkee :)

    VastaaPoista
  4. Kivat :) ei näytä yhtään sulta nuo kynnet! oon kans huomannu eskon kynnet :--D

    VastaaPoista
  5. Mä oon huomannut kuinka kuluneet lakat sillä aina on :D

    VastaaPoista
  6. Kivalta näyttää tuo musta matta. Ja punainen sopii aina. Ihana tuo strassitettu kynsi seassa. :)

    VastaaPoista
  7. miks sonne sun blogi näkyy blogilistalla aina kahtena? siis toinen on ihan ok ja toisessa näkyy pelkästään rasti siinä:D ja siis tää on aina! olin millä koneella tahansa! kenenkään muun blogi ei näy kahtena paitsi sun nii mistä tää johtuu? (:


    - oon kans huomannu Eskon kynnet!:)

    VastaaPoista
  8. aika jännää nähdä vaihteeksi tuommoista siun blogissa. :D
    Ihan kivat kynnet, mutta minusta jotenkin mustan ja punanen yhdistelmä on vähän kulunut - ja meinaan nyt vähän niiku kaikessa, kuten sisustuksessa jne, että ei tämä kohdistu vain noihin kynsiin. :D Vaikka ne värit sopii hyvin yhteen niin oon huomannut tykkääväni nykyään enemmän mustan ja oranssin yhdistelmästä kuin mustan ja punaisen, kjeh!

    Minä en ole Eerikäisen kynsiin kiinnittänyt huomiota mutta mustat taitaa olla? :D

    VastaaPoista
  9. Aivan ihanan väriset kynnet! Tuo mattapohja oikein korostaa Ruby Pumpsia. Tosi nätit (:

    Itse olen tasan kerran katsonut kyseistä ohjelmaa ja sitäkään en loppuun asti, kun kaverilla meni hermot kun vaahtosin koko ajan niistä Eskon kynsistä. Ihan järkyttävät mun mielestä :D

    VastaaPoista
  10. Joo oon huomannu eskon kyynet, ihan hauskaa et teet välil jotain muutakin kun pastelliunelmia ;) Vaihtelu virkistää! :D

    VastaaPoista
  11. mä oon kans kattonu niitä eskon kynsiä! :D Aika hassua et tälleen kynsi-ihmisenä kinnittää heti huomiota muiden kynsiin. Oon huomannu kans kiinnittäväni huomion heti kaikkien tuttujen kynsiin :DD

    VastaaPoista
  12. Kivat ihanat erilaiset kynnet! Täytyy itsekin myöntää että aikamoisesti olen kangistunut juuri noihin pastillikynsiin. ;)

    Ja siis, Eskon kynsiä ei voi olla huomaamatta, heha. :D


    http://lilbassist.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. Määki huomasin eskon kynnet jotka tosiaanki on aina mustat :D hei muuten semmoista kysyisin, että miksihän mulla kun mattaan kynnet (mavalan mattapäällyslakalla) niin jotkut kynnet onnistuu eli niistä tulee oikeasti matat, mutta jotkut kynnet taas jäävät sellaisiksi puolimatoiksi eli lakka kiiltää vähän. tympii kun osa on mattoja ja osa melkein kiiltäviä :( onko vika vaan mavalassa, äh.

    VastaaPoista
  14. Krista: Tuo mattaus on kyllä kiva keksintö! :)

    Sanna: Heh, ei saa järkyttyä. ;d Pitää aina välillä hypätä pois omalta mukavuusalueelta. :)

    Hozuli: Juu punamusta on ihan jees yhdistelmä kyllä. :) Ai on vai geelattu? Hui. Minusta ne näyttää aina niin kuluneilta ne sen lakkaukset. ;D

    miina: Kiitoos! Ei kyllä ole sitä tutuinta minua nää kynnet. ;D

    Anette: Näinpä! :o

    Wheatear: Kiitoos! :)

    Anonyymi: Oon pari kertaa kysyny asiasta blogilistalta ja se on kuulemma joku heidän oma buginsa, kai se joskus korjataan. ;D

    Serrated B: Kiitos! Juu piti hypätä taas omalta mukavuusalueelta pois. ;D Mustat ovat Eskon kynnet juu. :D

    hiutale: Kiitti! :) Haha, voin kuvitella, itsekin hoksasin että olis Eskolla taas aika kunnostaa lakkausta..

    Vilkku: Jep, pitää sitä välillä koklailla muitakin juttuja. :)

    Keijju: Heh, minä taas harvemmin kinnitän toisten kynsiin huomiota, jos ei erikseen tule kynsistä puhe tai jos kynnet ei oo erikoisen huomiotaherättävät. ;D

    LeCianne: Kiitoos! Sama homma, pastellit yms. on aina niin tuttu ja turvallinen valinta ja aina nätit. :)

    Jenny: Hmm, en osaa sanoa. :/ Itse en pidä Mavalan tuotteista enkä ole Mavalan mattaajaa kokeillut, joten en tiedä johtuisko sitten siitä. Voithan koittaa laittaa toisen mattalakkakerroksen jos auttaisi tms? :)

    VastaaPoista
  15. Ompas harmillista, ehkä se johtuu vain mavalasta :D kokeilin kyllä laittaa toisen mattalakkakerroksen mutta sen jälkeen lähti mattapinta niistäkin kynsistä joissa se oli ollut, eli sen jälkeen kaikki oli melkein kiiltäviä -.- ja kun laittoi enemmän mattakerroksia niin ne meni vaan enemmän pilalle, meni ihan epätasaiseksi jne. huh, ehkä en vaan enää ikinä osta yhtään mavalan tuotetta :D

    VastaaPoista
  16. Söpskät :) Hei mäki kattelin eilen Eskon kynsiä... Mut en oo missään Seppälässä nähny tota Bellie Upia, haluisin kovasti :/

    VastaaPoista
  17. Kivat kynnet :) ei kyllä sellaiset, missä itse viihtyisin, mutta kivat silti.

    Minua inhottaa sen Eskon olemus ihan hirveesti. Olen huomannut ne kynnet, mutta mies on niin niljakas, että on pilannut silmissäni mustan lakan maineen :D

    VastaaPoista
  18. Tykkäilen oikein paljon! Tällainen mörkö kun olen, en pahemmin piittaa noista pastelleista ja vaaleanpunainen on ihan inhokkien listalla. Olen silti jaksanut blogiasi seurailla, nyt se palkittiin :)

    VastaaPoista
  19. Wau ! Tosi upeet (= Jotaa erilaist, mut sit kuitenkii tos on edellee blingblingii :D Ite rakastan mattaa, joten nää on tosi paljo mielee 8)

    VastaaPoista
  20. Jenny: Voi möh! Itse olen kokeillut vain tuota Misan Mattifieria ja sitä pystyy laittaa huoletta useampiakin kerroksia, kannattaa kokeilla sitä jos sulla on mahdollisuus hankkia se. :) Taikka olen kuullut, että Rimmelilläkin olisi mattalakkaa jos et pysty Misaa tilaamaan, Rimmelin tehosta en tosin osaa sanoa.

    Lode: Kiitti! Joo se taitaa olla sen verran suosittu musta, että on usein loppu. :/

    Glassy: Kiitoos! Voi ei. :DD

    Anonyymi: Kiitos! Ja hyvä homma että olet jaksanut seurata vaikkei pastellit miellytä. ;D

    Nebu: Kiitos! Mattaus on noussut tässä yhtäkkisesti minunkin suosikikseni. D;

    VastaaPoista
  21. Kiitos vinkeistä, ainakaan mavalan tuotteisiin en enää palaa, kaikissa on jotain vikaa! :D Hassua muuten, kun täällä kaikki puhuu että Bellie Up ja Montana ja monet muut on aina loppu Seppälöistä, kun oman pikkukaupunkimme Seppälän Wild and Crazy hylly on aina täynnä ja välillä tuntuu että kukaan muu ei sieltä edes osta lakkoja kuin minä :D

    VastaaPoista
  22. ^^ Kannatan päätöstä olla palaamatta Mavalaan, minusta se on ylihinnoiteltu ja saanut saatavuutensa tähden aivan liian korkean aseman kun sitä saa niin monesta paikasta. Hah, no sinä saat sitten hamstrata Wild and Crazyja huolella. ;D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)