tiistai 21. lokakuuta 2014

Varastontyhjennystä

Ei, en oo myymässä nyt kynsilakkoja (sori, myytävää kyllä olisi, jos saisin joskus ne listattua yms.) vaan puran lakkausvarastosta yhdet vanhat kynnet tähän. :)



Kynsillä:

Color Club - For You (saatu)


Nättihän tuo For You on, mutta hox hox, tämän lakan alle ei kannata jättää kellertäviä kynsiä, paistaa muuten ikävästi läpi tuon valkoisen. Tällaiset monivärihöttölakat ovat kyllä aivan ihania, joskus niiden kanssa saa taistella kun on niin paljon glitteriä mukana, mutta tämä oli ihan kivuton yksilö levittymään. Kynsillä on kolme kerrosta lakkaa, riitti nipin napin mun kynsille.

Voi vitsi miten pitkät nuo kynnet tuossa olikaan, vähän tulee ikävä kieltämättä. :( Nyt tänä kesänä ja syksynä suurimman rasituksen mun kynsille on tuonut uusi laji, johon oon hurahtanut, nimittäin frisbeegolf! Siinä kun kiekkoja nakkelee urakalla, niin kyllä oikean käden kynnet vaan tuppaa hassusti lähtemään jostain reunasta lohkeilemaan. Kohtahan sitä ei enää tarkene tuolla ulkona heitelläkkään, joten ei auta valittaa ja kummastakaan en kyllä luovu! ;D


Ootteko tämäntyyppisten glittereiden ystäviä ja onko muita frisbeegolfareita, joilla kynnet ovat joutuneet kärsimään harrastuksesta? :o


11 kommenttia:

  1. Mä niin tykkään tällaisista ei liian hemppiksistä moniväriglittereistä. Miten olenkin selvinnyt ilman tätä yksilöä? Ehkä se on tuo maitopohja, joka vähän jarruttelee, mulle tulee jostain syystä aina askarteluliima siitä mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun sanoit, niin kieltämättä joo liima kuvaa hyvin tuota pohjaa! ;D Tää on kyllä kiva yksilö, muistuttaa vähän China Glazen It's A Trap-Eze! -lakkaa mutta glitterit on näissä selvästi erilaisia. 8)

      Poista
  2. Täältä löytyy satunnais frisbeegolfaaja ja kynnet on kärsinyt joka kerralla! :D Keilaus on myös toinen kynsien tuhoaja laji.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, uskon että on kärsiny! Tuhoisaa touhua. 8D

      Poista
  3. Tuollaiset lakat on herkullisia ja niin mun mieleen.
    Ja joo, friban takia täälläki kynnet lyhyenä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös ookki herkku joo ja voi vitsi, uhrauksia on tehtävä näemmä jos molempia haluaa harrastaa. ;D

      Poista
  4. Mä oon huomannut, että keilaus on aika raffia puuhaa kynsille :DD Frisbeegolffista ei juuri ole kokemusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että keilaus on kyllä tuhoisaa, hyjje. :D

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)