maanantai 7. toukokuuta 2012

Laiskan tytön leopardit

Nykyään jos oon laiska enkä jaksa ajatella mitä kynsille isken, mutta tahdon kuitenkin jotain muuta kuin yksiväristä lakkausta, niin teen leopardit käsin. Mä oon nyt ja aina sellainen henkilö, joka ensin vihaa jotain asiaa ja sitten muuttaa mielensä, eipä siitä kovin pitkä ole kun en voinut sietää leopardeja. ;D


Laitan pari kuvaa, kun värit ovat vähän oikemmat alemmassa kuvassa.


Käytin näissä:

Wet n Wild - Tickled Pink & Lavender Creme (saatuja)
Orly Instant Artist - Jet Black

On ollu taas hurjasti kaikkea uutta ja jännää tässä lähipäivinä, oon ihan fiiliksissä taas kaikesta kivasta. Lupailin teille sitä arvontaakin, se on tulossa tällä viikolla. :)

Oon käyttäny aikaani kaiken jännän lisäksi myös niitä kynsilakkasormuksia tehden ja näiden lisäksi mä myös päivitin mun kynsilakkahyllyä vähän! Nykyään siellä majailee tällaisia inspiraation antajia. ;)


Mä rakastan tuota hyllyä! Se on vähä niinku mun oma pieni maailma johon voin laittaa esille kaikkea kaunista ja ihailla sitä aina kun kuljen sen ohi. :')

Mitä piditte kynsistä ja ideasta tunkea kynsilakkahylly täyteen koristekiekkoja? ;D

56 kommenttia:

  1. Kiva idea nuo koristekiekot hyllyssä. Kelpaisi kyllä minullekin tuollainen, turhaan piilottelen kauniita koristeita laatikossa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Sama ajatus mullakin kävi mielessä, kun noita katselee oikein mielellään, niin miksipä niitä laatikossa piilossa pitäisi! ;D

      Poista
  2. Nätit kynnet taasen :) Ja kivan näköne toi lakkahylly noilla starssi kiekoilla täytettynä!

    VastaaPoista
  3. Ihanat, ihanat, ihanat kynnet taas kerran! (:
    ..ja tuo idea tuohon kynsilakkahyllyyn on ihana!♥

    VastaaPoista
  4. Voi kun ihanat kynnet! vautsi vau, täällä yks kateellinen kun ei osaa tuollaisia tehdä :)

    http://ps-love-you-susanna.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei nämä loppujen lopuksi ole ollenkaan hankalat tehdä! :)

      Poista
  5. tosi ihanat kynnet ja myös hylly on kiva ihan mitä varten vaan =)

    VastaaPoista
  6. Noi hyllyt on kyllä ihania. Niitä pitäisi olla "enemmän" saatavilla! Söpöt lebrat~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppas muuta! Onhan niitä ulkomailta tilattavissa aika hyvin, mutta mua ainakin pelottaa niiden postikulut ja se miten pysyy ehjänä! :o

      Poista
  7. Kivat värrit noissa leobardeissa. Ja toi hylly on aivan mahtava idea. Vois itenkin kokeilla laittaa tolleen koristekiekkoja ja parhaita lakkoja. <3 :)

    VastaaPoista
  8. Ihanat kynnet ja mukava toi hyllykin noin. :)

    VastaaPoista
  9. Mulla kyl täyttyis tuo hylly vähä turhanki hyvin ku huimat 2 koristehyrrää omistan.. :D:D Nii ja ihanat kynnet c: Pitää kyl vaa uudelleen ja uudellee ihmetellä miten kauniit kynnet sulla on aina, lakkaus tasanen ja kiiltävä jne.! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eei, no mutta siitä kahdestakin on hyvä lähteä kartuttamaan koristekiekkoarsenaalia! ;) Kiitos sinulle! :)

      Poista
  10. Eikä, miten sä aina keksit kaikkea noin ihanaa :D !! Toi hylly näyttää niin hienolta! :) Ja noi kynnet ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hih, en mä tiedä, näitä hassuja ideoita aina pälkähtää mun päähän ja pakko sitten kokeilla miltä ne näyttäis.. 8]

      Poista
  11. Tykkään kovasti noista kynsistä ja siitä miten noi kiekot on tossa hyllyssä ! :) vau!

    VastaaPoista
  12. Ou shit ku sul on paljo koristekiekkoi :D oon ainaki NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN kade :D

    VastaaPoista
  13. Mistä olet tuon hyllyn hankkinut? Mistä noita saa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulle itseasiassa ihan yllärinä lähetettiin tämä CesarsShopin toimesta , mutta heillä ei valitettavasti oo näitä valikoimissaan (ainakaan tällähetkellä). :/ Ulkomailta tilaamalla löytyy, joskin itse en oo uskaltanut massiivisten postikulujen ja telineen rikkoutumisen pelossa tilata.

      Poista
  14. Voitko laittaa niistä sormuksista kuvia? :)

    VastaaPoista
  15. Ihanat kynnet apua pakko tehä itekki tollaset :DD

    VastaaPoista
  16. mä olen aina kuvitellut, että mulla on koristehyrriä tuplasti enemmän kuin kellään muulla, mutta taidat voittaa jopa mut... tai sitten olen onnellisesti unohtanut kuinka monta mulla on ja totuus onkin sitten ikävämpi kun niitä pääsisin laskemaan... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, ainakin joskus sä muistaakseni omasit isomman määrän, jos en sit oo kiilannu tässä ohi.. 8-) Ihanaa että sustakin kuuluu blogimaailmassa jotain! ;D

      Poista
  17. ooi ihan täydelliset kynnet ! :-D

    VastaaPoista
  18. ääää ihanat nuo leopardit <3<3<3 ^.^ ja aaah toi hylly<3 Mulla ei oo yhtään tollasta kiekkoo nii sietää sun tota ihailla(;

    VastaaPoista
  19. Tarvisin tuollasia hyllyjä parikin. Toiseen lakat ja toiseen koristeet.

    Mitäs niiden pikkusten purkkien kanssa???
    Ne tarvis jonkun vastaavan kun on se vanulappuannostelija. Otetaan alimmainen ja täytetään päältä :)
    Alan tulemaan hulluksi kun on purkit levällään laatikossa ja aina saa etsiä missä on mikäkin hile.
    Mun pikkupojatkin kun niin tykkää niitä katsella ja kerran on sellainen avattukin :D

    Ihanat värit kynsissä :) tosi nätit.

    http://lakkaaddikti.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi nätti jos ois koko seinä täynnä tällaisia hyllyjä, hyllyt täynnä värikkäitä lakkoja ja koristeita. 8]

      Poista
  20. Ihanat kynnet, mut yääh tää känny ei suostu näyttää sitä vikaa kuvaa. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tattis, se kuva taitaakin olla vahingossa vähän isokokoinen. ;o

      Poista
  21. Ihailin tota hyllyä jo fb puolella, tosi haskoilta näytttää! :) Ite en ole vielä testaillut leopardien tekemistä. Mahaako tuo WnW pohjalla oleva lakka muistuttaa china glazen pretty sweettiä? :-)

    VastaaPoista
  22. Ihailin tota hyllyä jo fb puolella, tosi haskoilta näytttää! :) Ite en ole vielä testaillut leopardien tekemistä. Mahaako tuo WnW pohjalla oleva lakka muistuttaa china glazen pretty sweettiä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih. ;D Tarkoitatko Sweet Hookia tai Something Sweetiä? Tää WnW on lämpimämpi kuin nuo, muistuttaa enemmän (tai on itseasiassa täysin dupe) Models Ownin Pastel Pinkille. :)

      Poista
  23. Heissan!
    Hassu kysymys, mutta ettet vaan oisi saatumoisin saanu jo käsiisi CG:n Hunger Games kokoelmasta lakkoja? Mietin että en kai ole vain missannut aktiivisena lukija sun päivitystä niistä vai mitä. Aika syksyisiltähän ne omaan silmääni ainakin näyttää, mutta slti. :D

    Eipä muuta.

    Nastat leopardit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen hoksannut Hunger Gamesin, mutta sävyt eivät ole jotenkin yhtään minua tai ovat semmoisia että minulla on jo jokin lähes vastaava lakka, joten luulen että en tule hankkimaan kys. kokoelmasta mitään, ainakaan tässä vaiheessa. :) Kiitoksia sinulle!

      Poista
  24. Ihanan herkulliset leopardit! Katsoin aluksi pikkukuvasta, että täplät olisivat mansikoita. Semmosetkin kynnet vois olla upeat. Olen ihan kade tosta hyllystä. Kaiken kauniin pitäisi olla esillä ihasteltavana.

    gameofpolish.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta ja awws, söpö idea! :D

      Poista
    2. Katsoin muuten ihan samaa että ihania mansikoita =D kunnes luin otsikon! Kauniit ovat!

      Poista
  25. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  26. Äh, itse en osa vielkää tehä leopardi kuvioo D: Mut sul on hienot kynnet :) Ja jee arvonta :D

    VastaaPoista
  27. Odottelin sitä jotakin sinistä ja valkoista, mutta olitkin päätynyt pinkkiin x) Hienot joka tapauksessa!
    Terv. Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ;D Sinistä ja valkoista mulla oli tarkoituskin tehdä, mutta sai siirtyä tutun pinkin tieltä. ;d

      Poista
  28. Sulla on ihan mahtavia lakkauksia!! En ymmärrä miten saat noin mahtavasti lakattua kynnet itselles! Mulla nimittäin AINA tulee jotain ylimääräisiä suttuja, yleensä käy niin että lakkaan kynnet, pilaan ne, lakkaan erilailla, pilaan nekin, otan pois ja en lakkaa ollenkaan! Oisko sulla vinkkejä tälläseele täyfdellisyyteen pyrkivälle aloittelijalle, miten lakata kynnet helposti, mutta hienosti ilman noita laattoja tai mitään erikois välineitä, kun itse en sellaisia omista. (: Oon seurannut sun blogias jo aika kauan ja oon todennut tän parhaaksi kynsiblogiksi! En muuta voi sanoa kuin RESPECT! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia sinulle!

      Ei mullakaan kaikki onnistu mitä teen ja harjoittelua se llakkaaminen vaatii, käsi saattaa olla ensin epävakaa mutta kun sitä vaan käyttää paljon niin tuloskin paranee. Kannattaa katsella paljon tutoja netistä ja aloittaa helpommilla jutuilla, monet jutut saattaa näyttää kivalta mutta ei välttämättä oo niin helppoja ja sitten jos lähtee omille taidoilleen liian hankalia juttuja tekemään niin pahoittaa vaan mielensä. Tänään tuli yksi tuto joka onnistuu ilman erikoisvälineitä. :)

      Tsemppiä kynsiharrastukseen! :)

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)