torstai 24. toukokuuta 2012

Tarroitetut kynnet

Minun blogia seuranneet varmaan tietävät, että perhoskuvio on yksi lemppareistani muffinssien ja rusettien lisäksi. Postauksen lopussa vielä vähän lisää söpöjä kuvioita. ;)

Eli teinpäs kynnet pitkästä aikaa tarroilla. Tarroja ei tule usein käytettyä, kun vaihdan lakat niin usein, että tuntuisi haaskaukselta iskeä arkillinen tarroja kynsiin ja poistaa ne heti seuraavana päivänä. Näitä oonki pitänyt nyt hurjat 2 päivää! Se on oikeasti melkeinpä saavutus, melkein joka ilta tulee tarve näprätä kynsiin jotain uutta, jos vaan aikaa riittää.


Näissä käytin:
MIYO - Raspberry (tuoksulakka, saatu)
tarroja, osa saatu Cesarsilta (kukat, linkki tässä) + osa ostettu eBaysta (perhoset)

Tarroista sen verran, että mä kyllä huomaan eron eBay-tarrojen ja parempien tarrojen välillä. Ero ei ole kuvioissa tai ulkomuodossa, vaan siinä, että ainakin melkein kaikki mun ostamat eBay-tarrat on hajoavaa sorttia, lähinnä ne halvimmat. Tapaan irrottaa tarrat varovasti appelsiinipuutikulla siitä taustastaan ja nyt hajotin näitä kynsiä tehdessä 2 tai 3 eBay-perhosta, Cesarsin omat pysyi kaikki ehjinä. Eli kyllä niissä ainakin se ero on, muuta mainittavaa en huomannut. :)


Tuo tuoksulakka on tosiaan vadelmanvärinen, mun kuvissa ehkä vähän vääristynyt sävy (luoja tietää miksi, minä ja kamera/kuvankäsittelyohjelma emme aina oikein ymmärretä toisiamme). Tämä Raspberry peitti kahdella kerroksella myöskin, kuivui nopsaan. Tämä lähti kulumaan kynsien kärjistä aikas nopeasti, vaikken tehnyt mitään erikoisempää käsilläkään.

Raspberryssä oli jotain jännää kuparista kimalletta. Mun mielestä se ei ollut shimmeriä, mutta ei myöskään glitteriä, vaan jotain näiden väliltä. Tosi jännä koostumus siis. Näitä MIYO-tuoksulakkoja ja saman merkin Nailed It-lakkoja löytyy siis Seppälöistä kautta maan.


Pakko hehkuttaa, että mulla on nyt LOMAA yli viikko, jee! Tänään oli viimeinen tentti ennen syksyä. Tänään olisikin siis suunnitelmissa kämpän räjäytys eli suursiivousoperaatio ja ehkä myös vähän vaihdella ikkunaverhoja yms. Tekstiileistä puheen ollen, löysin H&M:n nettikaupasta aivan ihania kaitaliinoja pöydälle! Oli pakko ostaa kaksi, jäätelökuvioinen ja kirsikkakuvioinen. Nämä maksoi muistaaksei 7-10 euroa/kpl.




II, tänään siivouksen jälkeen voi sitten vaihtaa jomman kumman noista keittiön pöydälle.. Kummankohan laittaisi ekana..

Siirryn tästä siivoilemaan ja pohtimaan pöytäliinavalintoja, mutta mitäs te tykkäilitte tämän päivän kynsistä? :) Muistakaas hei osallistua kesäarvontaan, vielä tämä päivä kokonaan aikaa osallistua, kisa loppuu huomenna!

(Ps. oon ollu hirveen huono vastaamaan kommentteihin, parannan tapojani tänään jossain vaiheessa, älkää suuttuko mulle)

19 kommenttia:

  1. Noi tarrat näyttää yllättävän hyvältä. :) Mä yleensä karsastan ite käyttää niitä siksi että niiden rajat yleensä näkyy aika kauas. Ainakin kun vertaa water decaleihin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu näiden rajat ei kyllä näy kun on top coatia niin yhtään tuosta taustasta. :)

      Poista
  2. OI kuinka ihanat liinat <3 ah

    ja nätit kynnet tietysti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nuo liinat oli kyllä ihania löytöjä. 8]

      Poista
  3. ihanat kynnet!:3 söpöt!
    ihanii noi pöytäliinat:3 ite varmaa laittaisin.. öö emmätiiä noi kirsikat on ihanat mut sit kans noi jätskit on ihanan kesäsii:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tein ehkä kompromissin ja laitan toisen keittiön pöydälle ja toisen tollaisen lipaston päälle. ;D

      Poista
  4. tosi ihanat kynnet !! :) kivoja tarroja & lakka.

    ps..laita toi kirsikkaliina !! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet, yli söpöt! :3 Kummatkin liinat on super söpöjä ♥

    VastaaPoista
  6. Nätit kynnet :) Minä en tykkää tarroja käyttää, kun kynnet on niin kaarevat etteivät tarrat millään suostu pysymään kynnellä oikein, vaan reunoilta käpristyvät ärsyttävästi...ja silloin harvoin kun rupean tarrojen kanssa taistelemaan, en millään raaskisi käyttää niitä, kun ovat kuitenkin kohtuu arvokkaita :P
    Tuo jäätelö kuvioinen liina on aivan ihana! Oon itekki sellasta himoinnu, mutta raha tilanne on nii huono, että miinuksella ollaa, nii ei voi ostaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mullakin on kaarevat kynnet mutta oon saanu kyllä tarrat pysymään käpristymättä. Oon tosin huomannu että jos iskee tarran päälle suoraan pikakuivattavan, niin se käpristää ne, eli tarvii väliin normi päällyslakan ja sitten pikakuivattavan vasta. :o

      Poista
  7. Ihanat noi pöytäliinat (:: Ja kynnetki on nätit ;)

    VastaaPoista
  8. Moikka, Nyt tarttisin taas gurun apua :D Mulla on Rimmelin tuoksulakka (olisiko viime vai edelliskesältä)nro 066 Cranberry Zest. Mielestäni erikoisen värinen punainen lakka. Onko sulla tuota lakkaa? Ongelma meinaan on se, että yritän löytää vastaavan väristä, mutta eri merkkistä lakkaa! Jos tiedät, mitä lakkaa tarkoitan, niin tuleeko sulla mieleen sille vastinetta? En ole nähnyt tuota kaupoissa enää, eikä tuo tuoksu oikein nappaa mua muutenkaan. Tämä on cremelakka, voisi se olla shimmerkin se vastaavan värinen. Kiitos jos voit auttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo tuota Cranberry Zestiä, mutta googlettelin. Vertailin mun punaista kiekkoa ja yhtään samaa tyyliä olivat China Glazen Hey Sailor!, Kicksin Riviera Chic ja NYX Apple, kaksi ensin mainittua ovat cremejä ja viimeisin on jelly-koostumusta. En tosin oikein tiedä onko ne samaa sävyä, kun tuosta Rimmelin lakasta löytyi niin paljon eri sävyisiä kuvia enkä tiedä mikä olisi sitten oikeimmat värinen. ;D

      Poista
  9. Siis vau, mitä palvelua :D Sä oot kyllä niin huippu!! Kiitos tosi paljon!! Oon ollu viikon kipeenä ja tosi kurja olo (flunssaa) ja nyt kyllä piristit mun päivääni :) Oot tosi ihana, kun näit vaivaa, kiitos vielä :) Joo onhan noi kuvat aina sellaisia, ettei ne ihan anna oikeaa sävyä. Nuokin pitäisi kaikki nähdä livenä, kuvissa ovat kaikki aika oranssiin taittavia. Ehkä CG:n lakka olisi lähinnä tätä. Oikeen mukavaa lomaa ja ihanaa kesää sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ole hyvä, autan aina jos vain mitenkään voin! Pikaista paranemista! :)

      Poista
  10. oi oi mitkä värit! Onneks saan sun kynsiä ihastella, kun omiani en voi lakata! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Möh, voithan lakata varpaankynsiä! ;D

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)