keskiviikko 16. toukokuuta 2012

11 kysymystä ja vastausta

Sain Suvilta tällaisen haasteen, päätin tehdä, kun tämä on vähän erilainen mihin olen yleensä törmännyt. (Ps. haastoiko joku muukin mut tähän? Mulla on semmoinen olo, mutta en löytänyt kommenttia mistään, huikatkaa jos haastoitte!)

Säännöt:

1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastaa kysymyksiin, jotka olet saanut ja luo itse 11 kysymystä niille, joille lähetät haasteen eteenpäin.
3. Valitse 11 henkilöä ja linkitä heidät postaukseen.
4. Mene heidän blogiinsa ja kerro heille, että haastoit heidät.
5. Ei takaisin haastamista.

1. Kuinka pitkä olet?
- Mä veikkaan, että n. 175 cm. Veikkaan siksi, että pelkään että oon kutistunu ja en oo aikoihin mittauttanut itseäni. ;D

2. Mikä on paras piirteesi?
- Mä oon niiiin huono kehumaan itseäni! Sanon nyt kuitenkin sen, että oon mielestäni melko ystävällinen ihminen, tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, toisten enemmän ja toisten vähemmän, mutta periaatteessa kyllä kaikkien kanssa. Yritän ymmärtää heitä ja tulla toimeen myös sellaisten kanssa, jotka eivät halua tulla mun kanssa toimeen. :D



Ystävänpäiväkynnet

3. Jos voittaisit lotossa, miten käyttäisit rahat? Voitto olis joku jätti summa.
- Ostaisin jonkun kivan asunnon, jossa ois mulle ihana vaatehuone + kynsienlaittohuone. Sitten voisin ostaa.. En ainakaan autoa, joten ostaisin pyörän. Sitten mulla olis kerrankin kunnollinen pyörä. :D Voisin ostaa myös jotain ihania htf kynsilakkoja, joiden hinnat pyörii katossa. Ihan varmasti osansa mun jättivoitosta sais myös täällä Vaasassa toimiva kissatalo ja lohkeais lähimmille perheenjäsenillekkin voitosta taatusti osa.

4. Seuraatko jääkiekon mm-kisoja?
- Seuraan mä vähän, sen verran kun on olosuhteista johtuen pakko, kun mies niitä tuossa vahtaa.

5. Millaisella kameralla kuvaat?
- Mulla on Nikon D5100 järkkäri. :)

6. Jos voisit matkustaa minne tahansa, mikä olisi kohde?
- New York. Se on mun tämän hetken himotus lähinnä siksi, että tahtoisin nähdä, onko se niin upea paikka kuin siitä sanotaan. 


Yöllinen kaupunki

7. Filosofinen kysymys. ;) Jos metsässä kaatuu puu ja sitä ei ole kuulemassa kukaan. Kuuluuko siitä ääni?
- Kuuluu tottakai Voidaanhan se äänittää.. Vai ajatellaanko, että sitten nauhuri on sen kuulemassa myös? Voihan muutkin puut kuulla, ei me voida tietää. Se ettei me ymmärretä jotain eläintä/kasvia, ei tarkoita etteikö se kuulis tai kommunikoisi. Tai jotain.. :D

8. Mikä on parasta kesässä?
- Mansikat. Ei muuta lisättävää. Olen mansikkahullu. 


Strawberry Fields

9. Harrastatko säännöllisesti liikuntaa? Jos harrastat, niin mitä?
 - En säännöllisesti harrasta mitään. Lenkkeilen silloin tällöin, kesäisin enemmän. :)

10. Lempiruoka?
- Tuorepastalasagne on aika herkku! Tortillat myös. 

11. Mikä on parasta bloggaamisessa?
- Ehdottomasti se, että voi ihan huoletta kirjoitella kynsilakoista mitä päähän pälkähtää ja tietää, ettei kukaan lukija tuomitse tai pidä outona, koska ootte ihan samanlaisia kuitenkin. ;)

Haastan seuraavat 11 bloggaajaa, jotka ovat myös viimeksi minulle kommentoineet:

Aada


Tässä teille kysymykset:

1. Miksi aloitit pitämään blogia?
2. Oletko koulussa/töissä? Mitä/missä opiskelet tai olet töissä?
3. Jos tulisi tulipalo ja saisit valita kotoasi yhden tavaran mukaasi, mikä se olisi ja miksi?
4. Lempi vuodenaikasi ja miksi?
5. Hulluin asia minkä olet toteuttanut?
6. Mikä ns. herkuiksi luokiteltavista asioista (karkit, sipsit, keksit, kakut... yms) on vähiten mieleesi?
7. Jos olet kynsibloggaaja, niin mitkä ovat mielestäsi onnistuneimmat kyntesi? (näytä kuva) Jos olet muu bloggaaja, niin mikä on mielestäsi onnistunein/mieluisin tekemäsi postaus ja miksi?
8. Asuisitko mieluumin maalla vai kaupungissa, miksi?
9. Millä nettisivulla käyt päivittäin?
10. Lempivärisi ja inhokkivärisi?
11. Ketä ihmistä ihailet ja miksi?

15 kommenttia:

  1. Kiitos kovasti! :) Tulipa hyvään rakoon, kun mun kone on just korjauksessa ja kynsikuvat sen mukana joten onpahan jotain postattavaa (-:

    VastaaPoista
  2. Whaat!? 175 cm pitkä? :D Ja siis pelkäät kutistuneesi?

    Minulle on jäänyt ihan ihme mielikuva, että olisit ehkä 165 cm tjsp :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä muistan olleeni joskus 178 mutta en mä voi olla enää niin pitkä! :D Hih.

      Poista
  3. ei kyllä nyt liity tähän postaukseen mitenkään, mutta mitä mieltä sä olet kynnen vahvistajista? kannattaisiko käyttää kynnen vahvistajaa aluslakkana vai ólisiko järkevämpää ostaa ihan oikea aluslakka? Mun kynnet on nyt kasvaneet suunnilleen saman pituisiksi kuin kyntesi noissa yöllinen kaupunki lakkauksissa(VIHDOIN!!!). :) kysyn vaan siksi että miten ne voisi pitää parhaiten kunnossa. :) kiitos jos etukäteen! :]

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon siinä mielessä huono vastaamaan noihin vahvistajajuttuihin, kun mun kynnet ei oikeastaan kaipaa mitään vahvistusaineita. Jos tuntuu että kynnet on heikot niin kannattaa ehdottomasti hankkia vahvistaja ja käyttää sitä aluslakan tapaan. :) Paras keino pitää kynnet kunnossa on rasvailla ja öljytä niitä ja vältellä vettä + ei saa käyttää kynsiä työkaluina. :) Tsemppiä kynsien kanssa!

      Poista
  4. Oi, kiitos haasteesta. Oon nähnyt näitä blogeissa ja salaa toivonut, että määkin saisin joskus tehä tän. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, hyvä juttu sitten että haaste osui sinulle! ;D

      Poista
  5. Kiitos haasteesta, toteutinkin sen jo :D

    VastaaPoista
  6. Kiitos vastattu on ja ne löytyvät
    http://lakkaaddikti.blogspot.com/2012/05/11-kysymysta-ja-vastausta-osa-1.html

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)