torstai 31. toukokuuta 2012

Peach Melba -kynnet + Love It!-nettikaupasta asiaa

Postaus sisältää mainoslinkkejä

Tässä on se hetki, jota olen odottanut odottavin ja hieman pelonsekaisin tuntein. Selviäisinkö tästä, miltä tulisin näyttämään?

Tässä minä olen, persikan väristä cremelakkaa kynsillä ja yhä elossa. Minä selvisin!


Tämä taitaa olla toinen kerta elämässäni kun käytän rehellisesti persikanväristä lakkaa, nimenomaan tällaista rehtiä cremeä kynsillä. Ensimmäinen kerta oli China Glazen Peachy Keenin kanssa ja se jätti minulle pienen kammon persikkaa kohtaan. Barry M:n Peach Melban avulla pääsin siitä kammosta hieman, koska tämä persikansävy jopa sopii mulle! Jotenkin en saanut sitä kuviin ihan sellaisena kuin se todellisuudessa on, se on enemmän punaisempi ja tummempi.


Aloitetaanpas ihan alusta. Eli lähdin tilaamaan Love It!-nettikaupasta paljon kehuttua Grimasin vaaleaa G0 meikkivoidetta. Olen todella vaalea, joten päätin kokeilla saisinko tuolla sävyllä ja omilla tummemmilla voiteillani sekoitetuksi itselleni sopivaa ainetta. Tykästyin tököttiin kovasti, mutta sillä tämä on kynsiblogi, niin ei siitä sen enempää. Voin kuitenkin omasta puolestani suositella, monia monia kaupan liian tummia meikkivoiteita turhaan kolunneena.

Samaan tilaukseen minulta kysyttiin, josko haluaisin testata jotain heidän tuotteitaan. Huomasin jo aiemmin, että Love It! on ottanut valikoimiinsa mm. Barry M:ää, jota olen kuullut kehuttavan, joten innostuin heti. Sainkin sitten 3 Barry M:ää sekä Pop Glam -lakan testiin, tämä Peach Melba -persikkalakka on yksi Barryista.

Love It!-kaupassa on paljon kosmetiikkaa ja myös kynsilakkoja eri merkeiltä, mm. Orlya, Essietä ja Deborah Lippmannia, löytyvät täältä. Tuo Deborah Lippmannin Candy Shop on sellainen himotuslakka, ettei ole tosikaan. Candy Shop on kuin valmis vaaleanpunainen glittersandwich pullossa. :D Joskus mä vielä kotiutan senkin. Vaikka tuo hinta saattaa vaikuttaa arvokkaalta, niin en ole ainakaan itse sitä muualta löytänyt halvemmalla, nuo DL:n lakat on hintavia joka puolella. Pari muuta Deborahia jotka kiinnittivät huomioni olivat Across The Universe (vihreitä ja sinisiä isoja hexglittereitä sinisellä jellypohjalla) sekä Sweet Dreams (pinkki jellypohja, jossa kultaisia/pinkkejä flakeseja).

Love It! on siis suomalainen kosmetiikkaa myyvä kauppa. Tein oman tilaukseni arkipäivänä n. klo 11 aikaan ja paketti lähti noin tunnin päästä (!!) ostosta. Todella nopeaa. Paketti olikin sitten seuraavana päivänä mulla, alle 24 h tilauksesta. Erittäin kiitettävä toimitusaika. :D Uskallan taatusti tilata uudestaan.


Kynsillä siis:

Barry M - Peach Melba (saatu)
KoneHelsinki/Flormar - U04
strasseja: kukkia ja pyöreitä

Tykkäilittekö mun kynsistä/tuosta persikkalakasta? :) Oletteko asioineet Love It!-kaupassa?

36 kommenttia:

  1. En ole, mutta nyt yllä kiinnostais tilailla :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin himoitsen DL:n Candy Shopia ja Across The Universea! Näytin ne yks päivä poikaystävälle ja sanoin että jos se joskus haluu yllättää mut niin voi tilata mulle ne.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, ootpas ovela! :D Tuo on kyllä hyvä keino saada mieluisia lahjoja, kun vähän vihjailee mistä saattais tykätä.. 8]

      Poista
  3. Tuo persikkalakka näyttää sulla tosi kivalta ;) Kuulostipa hyvältä putiikilta! Mua on kiinnostanut Grimasin luomiväripaletit, ja oonkin jossain välissä ajatellut sieltä tilata :)

    VastaaPoista
  4. Ihanan persikkainen lakka! Itsekin vähän suunnittelen tilaavani Across the universen. Ja ehkä Glitter in the airin. Mutta mullapa on Candy shop! Ja pari muuta Deborah Lippmannia. Blogissani olen esitellyt jo Happy Birthdayn.

    gameofpolish.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ei kyllä ole toimitusajalla pilattu! Täytyy kyllä ehdottomasti katsella Barry M-lakkoja, eivät näytä olevan mitenkään hirveän hintaisiakaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mustakaan, en tosin tiedä paljon ne maksaa jossai ulkomailla, mutta ei oo pahanhintaisia täälläkään. :)

      Poista
  6. Onpa yksinkertaiset kynnet. En ymmärrä miten saatat saada jopa yli 30 kommenttia tämännäköisiin, hyvin yksinkertaisiin ja tylsiin kynsiin.. Kynsiblogit jossa tehdään hienoja kynsiä, ne saa vähemmän kommentteja kun tälläiset, ihmettelen syvästi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkäpä minulla on aktiivisimmat ja kivoimmat lukijat ja saan siksi paljon kommenttia? :) Ehkäpä he tykkäävät kynsistäni, oletko ajatellut tällaista vaihtoehtoa?

      Poista
    2. Mun on pakko kommentoida että itse ymmärrän täysin tämän blogin suosion, Sonnella on täällä todella taitoa vaativia koritseluja, mutta mun mielestä tää on paras (ja ainut) kynsiblogi jota jaksan seurata koska täällä on välillä myös sellaisia upeita lakkauksia (esim.nämä) jotka onnistuvat minultakin, eli ihmiseltä joka ei osaa lakalla mitään sen ihmeempää tehä :--)

      Poista
  7. Tos kesäiset kynnet musta, tykkään! :)

    Oon monesti jo se laillut tuon nettikaupan valikoimia ja varmasti tulee tilattua jossain vaiheessa jotian. Ehkä kesän lopulla kun on saanut vähän ylimääräistä kesätöistä. :) Mulla on ihan saman Dborah Lippmannit himotuslistalla, varmasti tilaan Candy Shopin! Acriss the Universe on ihana, multa löytyy se Essence dupe ja oon siitä tosi iloinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :) Tuo Candy Shop on kyllä melko uniikin oloinen, oon nähny vaan jotain frankenlakkoja, joissa jotain vastaavaa saattais olla. ;D

      Poista
  8. Noi Deborah Lippmannin lakat! :O Olen sanaton. Aivan ihania. En tiiä, mikä niistä oli hienoin. Sweet Dreams ainakin oli aikamoinen katseenvangitsija.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihania kyllä! :D Mun sydämen vei eniten Candy Shop, vaikka kaikki tuntuu olevan ihania glitterpommeja.

      Poista
  9. Tosi söpis persikkainen väri. :)
    Ja Barry M Croc Nail Effect pääsi himotuslistalle heti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Whii, mä en tuoho törmännytkään, täytyy mennä kurkkimaan heti. ;D

      Poista
  10. Persikka/oranssi ei koskaan tuu iskemään muhun tai iskeytymään mun kynsiini :D On vaan niin eieieiei -väri. Mutta kyllä toi sävy sulle sopii ;)
    http://inthispartoftown.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! En mäkää oo näiden luonnollisten värien ystävä oikein koskaan ollut, menee silloin tällöin kynsillä. ;D

      Poista
  11. todella söpö väri =)
    olen kerran käyny nopeesti love it kaupas

    VastaaPoista
  12. Aivan ihanat kynnet! Muistuttaa kaukaisesti Models Ownin Peaches & Creamia, Freshen Up kokoelmasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :) Hih, voi hyvinkin olla samantyyppinen! :)

      Poista
  13. Haastoin sut mun blogissa! :)

    http://anninsafari.blogspot.com/2012/05/pure-facts.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta, käyn heti kurkkimassa! :)

      Poista
  14. Tosi kivat kynnet! Mun mmielestä toi on tosi nätti väri (:

    VastaaPoista
  15. Nätit kynnet!

    Enpä olekaan ennen kuullut kyseisestä kaupasta, mutta kävin heti katsomassa. Jos en lähtisi maanantaina lontooseen (josta saa Barry M:ää) niin voisin tilata tuolta, koska olen kuullut pelkkää hyvää kyseisestä merkistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta! Barry M:t kyllä vaikuttaa toimivilt yksilöiltä. :)

      Poista
  16. Grimas <3

    Treeltähän löytyy itseasiassa liikekkin, joka vain ko. merkkiä myy. En tosin ole vielä ehtinyt sinne asioimaan..

    Vaikka voisi jonkinnäköisen luomiväripaletin hakea! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa aivan, mä oonki niiden luomiväreistä kuullut hyvää myös. :)

      Poista
  17. Kuinka monta kynsilakkaa sinulla on? O__o

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)