maanantai 14. maaliskuuta 2016

Rakkauden kiehkurat

Postauksen ihanan imelän otsikon keksin lakkauksessa pääosaa esittävästä Zoyan Aphroditesta.




Kynsillä:

Zoya - Aphrodite (punainen shimmer, saatu)
W7 - Galatic Night (mustavalkoglitter)
+ leimauksessa: Konad Special Polish Black & BM-314 





Lakkauksessa tosiaan pohjana kauniin punainen shimmer, Zoyan Aphrodite. Tää on sellainen lämpimän punainen, tulee mieleen joku söpö tomaatti. Laadultaankin hyvä ja peitti mun kynnet mukavasti. 

Glitteriksi valikoitui yksi käyttämätön mustavalkoglitter, W7-merkin Galatic Night. Mustavalkoglittereitä ei voi mun mielestä olla liikaa ja tää oli sillee erilainen glitter, että tässä noi glitterit on tommosia helmiäismäisiä. Nätti, vaikka tässä onkin tikkua, mä hyväksyn tikkuglitterin mustavalkoisiin glittersörsseleihin.

Leimauksessa mulla on tuo ihana Bundle Monsterin laatan kiekura, tommosia kiekuroita mä haluisin enemmänkin! Ei oo nyt hetkeen tullut ostettua uusia leimauslaattoja ja aika vähän uusia lakkojakaan. Melkein jo alle sadan käyttämättömän rajapyykillä ollaan, käyttämättömiä on nyt 102. 





Mitäs tykkäilette kynsistä, sopiko lakat ja kuviot yhteen? :3


8 kommenttia:

  1. Zoya sekä mustat kuviot kynsillä on tosi sieviä, mutta tuolle W7:lle en nyt osaa ihan lämmetä.

    Aphroditesta tulee vähän mieleen saman merkin Jade, joka on myös nätti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tattis! Joo, kaikki ei varsinkaan tikkuglitterille lakoissa lämpene. ;D

      Poista
  2. Tykkäsin kovasti. Zoyan lakka on yksi omia lemppareita, pitääkin kaivaa se varmaan esiin, koska sopii niin hyvin kevääseen/kesään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, toi Zoya kyllä sopii hyvin tähän vuodenaikaan! :)

      Poista
  3. Kauniit :) kaikki sopii yhteen tosi hyvin!

    VastaaPoista
  4. Mä kyllä tykkään tästä yhdistelmästä! :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)