tiistai 2. elokuuta 2016

Hypnotisoivat kukat

Ekaksi mun on sanottava, että ootte ihan mielettömän ihania, kun jätitte kommenttia aiempaan postaukseen, arvostan sitä että jaksoitte käydä laittamassa puumerkkiä. Teidän kommentit antoivat kyllä uutta intoa tähän postailuun,. :)

Oon monesti viimeisimpiä kynsiä tehdessäni pohtinut, että haluan kyllä käyttää MILVejä pitkästä aikaa, niissä on varmasti jotain kivoja kukkakuvioita kesälle. En ollut edes muistanut, miten kivoja kukkasia sieltä löytyykään, tänään kynsillä on nimittäin ihastuttavia violetinsinisiä orvokkeja.





Kynsillä:

Essence - Wild White Ways (valkoinen creme)
Color Club - Tru Passion (lila glitter)
+ MILV-decalit (saatu)
+ RockNailStar Cyclone-vinyylit (saatu)






Oon tajunnut yhden syyn, mikä on vaikuttanut kynsi-innostukseen viime aikoina. Se on se, kun mun käyttämättömät lakat tuntuvat sisältävän pääasiassa syksyvärejä ja nyt on vielä täys kesä päällä. Mun on hankala valita kaikista mahdollisista omistamistani lakoista kesäsävyjä, kun oon niin tottunut, että käyttämättömissä olisi aina jotain kesäistä saatavilla nopeasti. Nyt kun ei ole, niin olen hukassa, kun pitäis ihan toden teolla käydä omaa kynsilakkakokoelmaa läpi. 

Oon pohtinut paljon sitä, että pitäisikö oikeasti tehdä jonkinlaista luopumista tästä lakkakokoelmasta, mutta en oo vielä saanut ideaa vietyä toteutustasolle. Se olisi niin iso hommakin miettiä, mitä oikeasti haluaa säästää ja mitä ei. Nykyään kynsilakkakauppa myös tuntuu käyvän melko huonosti. :/

Jos sanasen päivän kynsistäkin sanoisi ettei mee taas ihan höpöttelyksi. Kynsissä on käytetty MILVin ihania decaleja, tuommoisia orvokkeja tälläkertaa. Decalivalinta oli tällä kertaa melko selvä, mutta noiden muiden kynsien koristelua piti tovin pohtia. Enkä oo kyllä varma sopiiko nää kuviot niin hyvin yhteen, mutta värit ainakin sopii. 





Mitä sanoo lukijakunta, sopiiko kukkakuosin kaveriksi hypnoottiset kiehkurat? ;)


10 kommenttia:

  1. Ehdottomasti sopiii, tosi iloiset ja pirtsakat :)

    VastaaPoista
  2. Hitto nuo vinyylit.. Oon jo niin kauan pohtinu niitä,miks onki nii hankalaa saada aikaseks ettii ne käsiinsä jostain.. :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt pistät vaan tilaten, niin ovat sun postiluukussa nopeammin kuin huomaatkaan. ;'D

      Poista
  3. Oon huomannu saman, että isoin kynsilakkainnostus on ehkä laantunut, eikä porukka enää osta edes tyyliin vain kerran käytettyjä lakkoja pilkkahintaan.

    Kynnet on kivat, pohjalakkana ois ehkä toiminut myös joku muu kuin valkoinen? tai sitten värit toisinpäin, kuvio valkoisella ja pohjalakkana sininen tai lila.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta. Ehkä kynsiharrastuksen suurin huuma on laantunut tai en tiedä.. jotenkin ehkä ihmiset eivät enää niin pistä rahaa tähän harrastukseen. :o Olis kyllä joo tosiaan sopinut pohjaksi muukin kuin valkoinen, vedin vaan valkoiseksi kaikki kynnet ensin kun en osannut päättää käytänkö siirtokuvia kaikkiin ;'D

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)