torstai 16. elokuuta 2012

Annan sulle karkkitangon

Mä alan tajuta ihmisiä jotka tykkää vesimarmoroinnista. Kun onnistuu omasta mielestään vesimarmoroinnissa, niin touhu on yllättävän rentouttavaa ja kiroiluvapaata toimintaa. :)



Käytin näissä:

Flormar - 32 (pinkki)
Flormar - 310 (valkoinen)
Flormar - 424 (mintunvihreä)


Ei oo täydelliset, mutta mun mielestä kivat! Kiroilulta tosiaan vältyttiin, ainoastaan kerran meinas hermot mennä kun säikähdin sotkeneeni jo tehdyn kynnen. Nyt mä ehkä uskallan tehdä näitä useamminkin ja ehkäpä uskallan tehdä sitä todella toivottua tutoakin teille. ;D


Tämän perusteella ainakin Flormarin cremet tuntuis toimivan marmoroinnissa, jeejee! Tänään ostin muutaman Flormarin lisää tai no oikeastaan mies ne halus mulle välttämättä ostaa, en valita kyllä. ;D

Tykkäsittekö te mun marmoroinneista? :)

51 kommenttia:

  1. nää on tosi ihanat ,sävyt aivan upeet

    VastaaPoista
  2. AAAAA maailman ihanin väriyhdistelmä ja täydelliset kuviot! o; Oot ihana!

    VastaaPoista
  3. nää on sika ihanat!!! <3

    VastaaPoista
  4. omnom, niin herkullisen näköset kynnet! <3

    VastaaPoista
  5. Ihana väriyhdistelmä! :) Mä marmoiroitte kans tänään ja ei mennyt kyllä ihan niin nappiin. :'D Tai väriyhdistelmä oli ainakin huono...

    VastaaPoista
  6. Aivan ihant värit ja muutenkin onnistunut marmorointi!

    VastaaPoista
  7. Aivan helkutin upeat! Oon kyllä kade! Mä en oo ees koskaan uskaltanu kokeilla vesimarmorointia omille kynsille vaan ainoastaan tekokynnelle :-D Ehkä sitä joskus vois testata..

    VastaaPoista
  8. Oii onpa ihanan söpöt :3 Pitäis varmaan itekkin pitkästä aikaa vesimarmoroida!

    VastaaPoista
  9. Oih, noi on niin tajuttoman upeet ja niin täydelliset! :o Itekin oon innostunu vesimarmoroinnista ja se on ihanaa, kun kynnet tosiaan onnistuvat. :) Piakkoin olisi taas tarkoituksena rueta siihen hommaan... :)

    VastaaPoista
  10. oi tykkäsin kyllä, todella herkullisen pastelliset ^^

    hmm, oudot sanavalinnat mulla:D

    VastaaPoista
  11. Ihanan herkullisen väriset!

    VastaaPoista
  12. Tosi nätit! Noi värit on ihanat :)

    VastaaPoista
  13. Ihanat värit oot valinnut marmorointiin, joka muutenkin on onnistunu tosi hyvin mun mielestä! :)

    VastaaPoista
  14. Jaiiiks! tosi kivat. :)

    http://youare-essi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. Ei vitsi kun upeet! Kyllä mä melkein täydellisiks sanoisin. Millasta veden lämpötilaa sä käytät, kun mulla taitaa aina olla väärä kun ei koskaan onnistu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo koskaan oikeastaan mitannut, sellaista kädenlämpöistä, eli en lämmintä enkä kylmää. ;D

      Poista
  16. Ihanat ♥ :3 Voisinko esittää pikku toivomuksen:
    Voisitko tehdä videopostauksen tuosta miten teet nuo kynnet? :3

    VastaaPoista
  17. Noi on nii onnistuneet!! ihanat värit ja kuviot:)

    VastaaPoista
  18. Oh la laa, aivan ihanat! :3

    VastaaPoista
  19. Tosi onnistuneet ja ihanat värit myös! (:

    VastaaPoista
  20. Ompas herkullisen näköiset ! :) Miusta vesimarmoroinnissa on just parasta se, että joka kynnen ei tarvitsekaan näyttää identtisiltä vaan voi leikitellä kuvioilla ja sattumalla, että minkälainen kuvio kynnelle napsahtaa :D !

    VastaaPoista
  21. namiii ♥ pitää kanssa ehkä tilailla noita flomareita lisää :p

    VastaaPoista
  22. oioi ! ihanat kynnet & ihana blogi ! :)

    OSALLISTU ARVONTAANI BLOGISSANI ! MAHTAVAT PALKINNOT JA HYVÄT MAHIKSET !

    ohjeet löydät blogista !

    > iwanttoliveinmydreams.blogspot.com

    VastaaPoista
  23. Tosi kivat värit ja onnistuneet kuviot! Olen kade!

    VastaaPoista
  24. Dodiii asiaa! Todella nätit kynnet! :)

    VastaaPoista
  25. Aivan ihanat kynnet! Ja ihana väritys, voi kun itekkin osais. Tai pitäis saada edes aikaseks koittaa. Marmoroinnilla saa aikaseks niin kivoja ja vähän erilaisia kynsiä.

    VastaaPoista
  26. Aivan mahtavat kynnet 8D! näissä silmä lepää :) aaws..

    VastaaPoista
  27. Oih, ihanat, ihanat marmoroinnit!♥
    ..seuraava lakkaus tulee kyllä olemaan mullakin varmasti marmorointi, koska en oo tehnyt sitä piiiitkiin, piiiiiitkiin aikoihin. Ja viimeiset pari kertaa oon jopa onnistunut marmoroinnissa, vaikka välillä oonkin saanut ongelmoida oikein olantakaa näiden marmorointien kanssa. :D

    VastaaPoista
  28. aivan IHANAT !!!

    jos sitä itsekkin innostuisi tekemään vesimarmoroinnilla...

    VastaaPoista
  29. Todella kauniit marmoroinnit! Hitto kun itsekin pääsisi kunnon Flormar-valikoiman ääreen, haluaisin nimenomaan noita vesimarmoroinnissa toimivia cremejä! :E

    VastaaPoista
  30. Jos ei vielä joku ole sanonut, niin mä sanon: ihana mies! :)

    VastaaPoista
  31. aivan ihanat

    VastaaPoista
  32. Ihanat! Mul menee hermot aina vesimarmoroinnissa, koska se kestää niin kauan ja aina mun kynnet on Fail :D En vaan osaa ;D

    VastaaPoista
  33. Kauniit! On kyllä tosi karkkimaiset :) Vitsi kun itse uskaltaisin edes kokeillma vesimarmorointia :D

    VastaaPoista
  34. aivan ihanan väriset ja tosi onnistuneet! :-)

    VastaaPoista
  35. Ihanat kynnet! Oot kyl taitava :)

    VastaaPoista
  36. Ihanat kynnet, ihanat värit <3

    VastaaPoista
  37. Ihanat kynnet, ihanat värit <3

    VastaaPoista
  38. Namm.. haittaako jos tuun syömään noi ;) Jaja mistä siis tilasit noi Flormarit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Beautycosmetic.biz -osoitteesta tilasin. :)

      Poista
  39. En itelleni tekis vesimarmorointeja kun ne on minusta vähän liian "retrot", mutta nää on kyllä tosi kivat, tulee mieleen sulanut jätski :)

    VastaaPoista
  40. ^^ ^^ Voi kiitos teille kaikille ihanista kommenteista, kiva kuulla että tekin tykkäsitte näistä! ;D

    VastaaPoista
  41. Vau, todella upeat! Oon kokeillut kerran vesimarmorointia ja ei tosiaan tullut kaunista....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mullakin 98 % vesimarmorointikerroista päättyy pelkkään kiroiluun. :;D

      Poista
  42. Noi on ihan sairaan hienot! Noi värit sopii ihan sika hyvin yhtee ja oot ihan tosi hyvin saanu tehtyä ton kuvioinnin :)

    VastaaPoista
  43. Olen uusi lukijasi, ja aivan ihana blogi sulla onkin! Tuo marmorointi kiinnostaa hirveästi, mutta täysin ummikkona arastelen vielä. Upeat kynnet olet aikaan saanut, love it! En ole vielä selaillut kaikkea blogissasi, joten onko tästä touhusta tuto olemassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva että tykkäät! :) Ei ole tutoa vesimarmoroinnista valitettavasti, kun se on niin tuuripeliä itselläni että onnistuuko vaiko eikö, joten en osaa antaa vedenpitäviä neuvoja. :(

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)