sunnuntai 12. elokuuta 2012

Neoniset "mä en ala!" -kynnet

Mulla on nyt joka päivä iltaisin tullut semmonen inspis tehdä jotain ja kokeilla uusia lakkoja. Oon lakkaillukkin aluslakat hyvissä ajoin kynsille mutta sitten jumittanut tekemään jotain muuta ja ilta 11-12 maissa huomannut että ohops, kynnet lakkaamati. Äkkiä jotain kivaa kynsille ja sitten siinä kiireessä kynnet tullut tehtyä hutiloiden tai en muuten vaan oo ollut tyytyväinen kynsiin.

Nämä leimaukset tein vain toiseen käteen, koska toiseen testailin kaikkea ennenkuin tajusin että tämmöset oiskin kivat. Nää lähtikin sitten kuvauksen jälkeen poistoon, kun en jaksanut yöllä poistaa lakkauksia toisesta kädestä ja tehdä samanlaisia kun ei näistäkään täydelliset tulleet.


Käytetyt jutut:

Flormar - 310 (valkoinen creme, pohjana)
Leimauksessa:
DRK-A -laatta *
Konad Princess Psyche Magenta*, Psyche Yellow* ja Psyche Green *

* Tuotteet saatuja

Flormar kuivui muuten yllättävän nopeasti! Tarvitsin sitä tosin 3 kerrosta tähän jotta tulisi tasainen tulos, mutta valkoiset on aina vähän hankalia.

Tässä on tosiaan viikon aikana tullut tehtyä monena päivänä 2-3 kynnet illassa ja lopulta päädytty yksivärisiin koska mikään ei vaan kelpaa ja mä en ala yms. Inspistä olisi kyllä tehdä, mutta kun en oo mihinkään tyytyväinen. :Q Pitäis ehkä laskea rimaa, koska mulla alkaa kohta kynsilakanpoistoaineet ja muut loppua kesken tätä tahtia. :D

Tykkäilittekö kynsistä kuitenkin? :)

16 kommenttia:

  1. Minä tykkään! Olen vasta viime aikoina alkanut lämmetä neonsävyille, mutten osaa järkevästi käyttää niitä. Tässä yksi hyvä esimerkki, kiitos :)

    VastaaPoista
  2. Lidlin Cienin kynsilakan poistoaine hyvää ;) Ite testannu classiccia ja kaverilla mun muistaakseni acetone free ja oli ollu kai ihan ok :) (Ihan vaan jos kiinnostaa kokeilla x-tran lisänä :))

    VastaaPoista
  3. ihanan söpöt tykkään =)

    VastaaPoista
  4. ihanat kynnet jälleen kerran<3 ja jos jotakuta kiinnostaa, täs kahden maalla asuvan serkuksen blogi :)

    http://alwaysfriendsssss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Hei noihan on tosi kivat :3! Mulla on nykyään vähän sama, en oo tyytyvinen oikee mihinkään kynsiin :o

    VastaaPoista
  6. Vähänkö kivat! Iloiset! ;)

    VastaaPoista
  7. Mä jo ihmettelin, että sulla täytyy olla yliluonnollisen vakaa käsi, jos oot noi raidat tehnyt vapaalla kädellä :DD

    VastaaPoista
  8. Itsellä ihan sama ongelma viime aikoina. Poistoainetta kuluu ja mikään ei kelpaa omasta mielestä.

    VastaaPoista
  9. Aivan ihanan pirteät kynnet!! :) mahtava idea leimata monivärisesti! Tilasin just tuon saman laatan, täytyy kokeilla jotain tuon tyylistä. :)

    VastaaPoista
  10. Tosi kauniit ovat! :) Väritkin ovat noin ihanan pirteät. (:

    VastaaPoista
  11. Mun mies näki noi ja sano heti että munkin pitäis tehdä tollaset. Se on sitten vissiin ryhdyttävä laattaostoksille ;)

    VastaaPoista
  12. ylihienot ja ihanan väriset nää kynnet (--:

    VastaaPoista
  13. ^^ Voi kiitos teille kaikille kehuista! :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)