tiistai 28. elokuuta 2012

C1 laatan testausta + uusia lakkoja

Innostuin eilen tuosta videolla näyttämästäni OPI:n DS Coronationista, että piti laittaa sitä ihan kynsille saakka. Sillä kello oli jo paljon ja aikainen herätys aamulla, niin koristelut ovat erittäinkin simppelit.


OPI - DS Coronation
+ leimaukset laatasta C1 CesarsShop.fi, Konadin mustalla lakalla (saatuja)

Hyvinhän ne näytti mallaavan keskenään, Coronation ei mielestäni mitään kovin isoja koristeluja kaipaakkaan.

Sonnelan FB-fanit jo tietävätkin että menin hamstraamaan Seppälästä muutamia Flormareja, kun niitä sinne oli vihdoin tullut.


Vasemmalta alkaen: 443, 445, 447 ja JG453

Tarjouksella 2 kpl 5 euroa päädyin sitten noihin neljään. Olen testannut kynsille vasta tuota pinkkiä ja voi pojat on muuten hyvälaatuinen lakka! Näitä joudun (kröhöm) hamstraamaan varmaan vielä muutamia lisää.. Jonkun pitäis takavarikoida mun PayPal-tunnukset muuten. Tilasin nimittäin pari uutta Bundle Monster settiä, ekat Nufut ja Models Ownillekkin ois lähdössä tilausta.. :D Ens kuussahan mä en sitten ihan oikeasti osta mitään!

Surullisen kohtalon postimatkallaan kokenut Orlyn Preamp sai nyt korvaajan, kun versio2 saapui ehjänä perille. Myyjä oli ystävällisyyksissään laittanut vielä Orlyn kynsilakanpoistoainetta joukkoon, jee!




Tällaisia uutuuksiä täällä! Mulla kynnet syyhyää päästä testaamaan näitä uutuuksia, mutta eräs tekijä rajoittaa mun vapaata kynsilakan käyttöä. Siitä myöhemmin. ;)


Te joilla oli aiemmin ongelmia kuvien näkymisessä, näkyvätkö tämän postauksen kuvat nyt normaalisti? :) Mä en oikeasti osaa sanoa mitään suoraa syytä kuvien näkymättömyyteen, jos tahdotte auttaa mua niin kertokaa mitä selainta käytätte ja miten kauan kuvat on ollut näkymättömissä, kiitän jo etukäteen!

55 kommenttia:

  1. En oo ennen huomannu tätä ettei kuvat näy, mutta täs postauksessa mulla näkyy vaan viimeinen kuva ._. bannerikaan ei näy niinkuin normaalisti. Käytän selaimena chromea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla näkyy myös vaan viimeinen, edellisestä postauksesta ei mikään. Selaimena Firefox.
      *MissM

      Poista
    2. selaimena google chrome ja toimii tosi hyvin! : )

      Poista
    3. Mullakin näkyy vain viimeinen, selain on Chrome.

      Poista
    4. Ompa outoa. :o Ei sitten varmaan selaimiin liity ainakaan kun niin vaihtelevasti toimii. Hankala juttu. :I

      Poista
  2. Hienot kynnet !:)
    Ja mulla näkyy ainakin kuvat ja kaikki ihan normaalisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hyvä että näkyy normisti! :)

      Poista
  3. Ma haluun kans tuon laatan, just tuon kuvion takia :) Mulla oli kuulemma kans ongelmaa kuvien kans, johtuiskohan imageshackistä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, mäkin alan epäillä imageshackia tästä. :I

      Poista
  4. Minulla näkyy kuvat ihan hyvin ja käytän IE:tä :) Ja minäkin sain tänään uuden lakan särkyneen tilalle.

    Ja Models Ownin tilaus on jo tehty :'D

    VastaaPoista
  5. kokeilin äsken ie:lläkin, muttei näkyny kuvat siltikään. videot kuitenkin näkyy normaalisti ..

    VastaaPoista
  6. mulle näkyy kaikki kuvat, käytän Mozillaa:) ihania noi Flormarit, tahtoo!!

    VastaaPoista
  7. Kuvista banneriin kaikki näkyy. Käytän Firefoxia.
    Ihana tuo I love nails polish- leima! :)

    VastaaPoista
  8. tosi nätti lakka ainakin pullossa tuo orlyn preamp! (: ja kivoja noi uusien flormarien pullot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Preamp on kyllä kiva, vaikka melko ohut lakka. :o

      Poista
  9. Mullakin näkyy vaa vika kuva. Selaimena mulla on Internet Explorer.
    Kuvat lopetti toimintansa noin viikko sitte

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Möh. :o Ärsyttävää ku en tiedä yhtään missä vika, kun mulla toimii ihan normaalisti ja kun tuntuu vaihtelevan niin nuo selaimetki millä takkuilee.

      Poista
  10. Muistan ku joskus vihasit flormareja yli kaiken, ja nyt sulla on niitä jo jtn miljoona varmaan (; Ja tosi kiva toi leima :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli, mä olin testannu sillon kolmea Flormaria jotka kuivui huonosti ja peitti huonosti myös. :( Onneksi annoin toisen mahdollisuuden näille!

      Poista
  11. Tosi makee toi tekstileimaus! (;
    Näkyy kuvat hyvin ainakin Chromella

    VastaaPoista
  12. Mulla näkyy kans kaikki kuvat ja banneri ja videot ja selaimena firefox.

    VastaaPoista
  13. Ihanat ja yksinkertaiset koristelut!

    VastaaPoista
  14. Ja muuten kuvat näkyy hyvin, käytän Firefoxia. Kaikki kuvat näkyy kuten kuuluukin.

    VastaaPoista
  15. Toi vika kuva näkyy, muut ei :( Plääh. Mut toi tekstihömppä on IHANA <3

    VastaaPoista
  16. Kaikki kuvat näkyy, ja Explorerilla selailen (:
    Todellakin tuo DS Coronation on ihana lakka, ei todellakaan tarvitse vaativia koristeluja.
    Ihanasti täydentää tuota lakkaa tuo sun suunnittelema leima ;) Ihanaihanaihana ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, yleensäkki hololakat on musta parhaimmillaan ku ovat ilman suuria koristeluja. :)

      Poista
  17. mulla on kanssa tuo 447 ja mulla se on ainakin kynsillä tummansininen ja kaiken lisäksi vielä leveyssuunnassa kauttaaltaan halki :D ostaessa en huomannut ja vasta kotona tajusin että jos pikkasen vääntää niin pullon saa halki :D JG453 on erityisen ihana!

    VastaaPoista
  18. Minulla näkyy kaikki kuvat, myös banneri Firefoxilla! (: DS Coronation näyttää aina niin ihanalta, että tekisi hirveästi mieli tilata! :D Ja tuo leima on kyllä tosi upea!

    VastaaPoista
  19. Kuvat näkyy hyvin :) Ihanat noi flomarit ja tuo leima :)

    VastaaPoista
  20. Kaikki näkyy ja Firefoxia käytän. Vähän nameja noi Flormarit! :P

    VastaaPoista
  21. Chromella näkyy kaikki kuvat. Kiitos kivasta blogista, välillä jopa säästelen sun uusien postauksien lukemista, kun ne on vaan parhaita. :) Oon ostamassa Inm Northern Lights -pikakuivattavaa. Ootko testaillut sitä miten paljon, ootko saanut kärkiä kutistettua sillä? Jahkailen Inm:n ja CG Fairy dustin välillä nimittäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ompa kiva kuulla! :) En oo kyllä huomannu kärkien kutistumista Northernin kanssa. Niissä on erona se, että Fairy Dustissa harmaa pohja, INM:ssä kirkas ja FD:ssä ehkä enemmän hologlitteriä. :)

      Poista
  22. kotona näkyy, mutta koulun koneella vaan osa... :(

    VastaaPoista
  23. Mulla näkyy kaikki kuvat, käytän google chromea :) ja ihania noi flormarit!!!

    VastaaPoista
  24. meillä päin nuita flormaleita ainaski myydään maxissa/tokmannissa 5€/3 kpl?? no seppälä kuten samoin anttila myy näköjään kalliimmalla. kuten myös seppälässä myytäviä selene-lakkoja myydään maxissa hintaan 1,59€ ja nyt oli tarjous että 5€/5 kpl, kun taas seppälässä hintaa oli yhdellä purkilla 1,95€... ei siis mitään tähteellistä asiaa ollu kuhan vaan ajattelin mainita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tiedän että Tokmanni-ketjun kaupoista saa halvemmalla, mutta täällä ei oo noita kauppoja, joten halvemmaksi tulee ostaa Seppälän/Anttilan hinnoilla kuin lähteä Flormareiden takia johonkin kauemmas. ;D

      Poista
  25. Hyvin on kaikki kuvat näkyneet. :) Preampin lisäksi alkoi kiinnostaa tuo oranssi flormar, näyttää hyvältä ainakin pullossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa että kuvat toimii moitteetta. :)

      Poista
  26. Miten noi laatat toimii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä löydät lisää tietoa: http://sonnela.blogspot.fi/2011/01/konad-postaukset-yleista-konadista.html :)

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)