torstai 9. elokuuta 2012

Retrot ja hehkuvat aavikkokukat

Mulla tuli tämä yhdistelmä mieleen kun tuijottelin testaamattomia lakkoja. Bongasin sieltä Peggy Sagen Desert Glown ja Flormarin U07:n ja niitä lähdin testaamaan keskenään.


Käytetyt tarvikkeet:

Peggy Sage - Desert Glow (saatu)
Flormar - U07 (etusormessa ja nimettömässä Desert Glown päällä)
+ punaruskeita ja oransseja kuivakukkia ja helmenpuolikkaita

Tällaiset niistä tuli ja väriyhdistelmä on mun mielestä vähintäänkin retro. ;D Mä en oikeasti osaa sanoa onko tuo kultainen vai oranssikeltakultainen tuo lakka, mutta jännän värinen silti.

Tää oli eka Peggy Sagelta testaamani lakka ja pidin erityisesti siveltimestä. Joidenkin merkkien siveltimet on mun makuun vähän liian isoja (OPI, Essien markettiversiot), vaikka isoista siveltimistä tykkään. Tässä sivellin oli isohko, mutta ei liian iso. Lakka peitti kahdella kerroksella täydellisesti. En mä oikein keksi mitään negatiivista, paitsi jos nyt jotain on pakko, niin tää väri ei sovi mun ihonvärille niin hyvin. Tällaiset keltakultaiset sopii musta parhaiten tummemman ihon omaaville. :)

Pidittekös kynsistä? :) Arvon muuten illemmalla sen voittajan Peggy Sage -arvonnassa ja ilmoitan teille sitten heti! :)

16 kommenttia:

  1. Noi värit on kivat ja sopii hyvin yhteen :)!

    Mua ärsyttää OPI:n siveltimet, kun ne on liian leveitä mun kynsille. Aina meinaa mennä hirveesti yli ku mul on niin kapeet kynnet :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on kyllä vähä liian leveät siveltimet niissä. :o

      Poista
  2. Kivan raikkat. Olen kanssa ostanut kuivakukkia, mutta en vielä ole yhtään niitä kokeillut. En oikein tiedä onko lakkojen kanssa vai geelin kanssa parempi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tää oli munkin toinen kuivakukkamani vasta. ;D

      Poista
  3. Ihanan värinen oranssi, tykkään! (:

    VastaaPoista
  4. Höh, rakastuin tuohon väriin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kiva väri kyllä, vaikkei mun iholle niin hyvin sovi. ;D

      Poista
  5. Moi! OsaisitkO vastata mulle tällaiseen pieneen pulmaan : eli siis kynsilakkani rupeaa jo ensimmäisenä päivänä lähteä irti kokonaisina laattoina, samoin kaikki koristeet yms. Laitan kaks kerrosta kynsilakkaa ja sit viel päällyslakan. Mitä teen väärin?

    VastaaPoista
  6. Osaatko auttaa ongelmaani: eli kaikki kynsilakkani rupevat lähtemään paloina jo ensimmäisenä päivänä. Samoin kaikki koristeet yms vaikka olisin varvovainen. Laitan kaksi kerrosta lakkaa ja sitten läpinäkyvän päällyslakan. Teenkö jotain väärin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä osaa nyt sanoa valitettavasti. :/ Käytätkö aluslakkaa? Se auttaa värilakkaa kestämään pidempään.

      Poista
  7. miten voi päästä yhteistyökumppaniksi vielä alle täysi-ikäisenä? oon nähny monia ketkä on jo yhteistyökumppaneita mutta alaikäisiä. olis kiva jos vastaisit mun blogiin, täältä en välttämättä muista käydä kattomassa. ja se ois kyllä suuri kunnia että kynsitaiteilun ammattilainen kommentois mun blogiin. :)

    hookedonnails.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa oikein antaa yksiselitteistä vastausta tähän, riippuu varmaan sponsorista paljon. :)

      Poista
  8. Natalia: Mulla tekee usein samaa, kun käytän trindin nail repairia aluslakkana. En tiedä mistä se johtuu, koska joillakin se toimii oikein hyvin aluslakkana. Oon myös huomannut että jos kynsissä on yhtään rasvaa/öljyä niin silloin lakka lähtee isoina palasina, etenkin jos lakkaa on paksu kerros. Toivottavasti oli jotain apua :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)