lauantai 4. elokuuta 2012

Hexglitter half moon

Näihin tämän päiväisiin kynsiin on idea pöllitty suoraan täältä.


Ostin tuossa eBaysta muutamia purkkeja tällaisia hexagon glittereitä ja niitä piti päästä heti kokeilemaan. Mun mielestä tämä half moon -mani sopii paremmin lyhyempiin kynsiin, mulla on tähän koristelutyyliin vähä liian pitkät kynnet. Eli lyhytkyntiset hoi, jos tahdotte feikata vähän lisää pituutta kynsiin, niin tällä koristelutyylillä se onnistuu! ;D


Lakkana mulla on näissä Gina Tricotin Ocean Depthsiä, joka on ihana vihertävän sininen shimmerlakka. Kuvan sävy on todellisimmillaan yllä ja alla olevassa kuvassa, ylimmässä kuvassa lakka on liian sininen.



Sain eilen uuden tietokoneen ja oon nyt paininu kaikkien ongelmien kanssa, kun tällä kaikki kuvat näyttää niin pieniltä ja oon miettiny suurentaisinko blogin kuvia mutta sitten taas ne saattais osalla ihmisistä olla tosi isoja.. Hmm..

Oon ihan poikkirättiväsynytmuutenkin joten en höpöttele sen kummempia. Olin tänäänkin töissä ja huomenna ois yksi vapaa ennen uutta viikkoa, huh. Siirrynpä siis sulattelemaan, tuli nimittäin vedettyä alla oleva annos nachovuokaa ja salaattia, hyvää oli mutta niiin täyttävää! :D



Oletteko te kokeilleet puolikuumanikyyrejä? :) Ja onko blogin kuvat tarpeeksi isoja teidän näytöillänne katseltavaksi? Laitan blogin sivupalkkiin vielä äänestystä aiheesta.

45 kommenttia:

  1. Oikein nätskät kynnet väreineen kaikkineen :>

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet! :)

    En ole vielä(kään) kokeillut puolikuumaneja, mutta pitäisi kokeilla!

    VastaaPoista
  3. Ah, oon niin kauan halunnut tehdä puolikuumanin, mutta kun ei perusranskiskaan vielä luonnistu! :D Jääkööt siis vielä hautumaan päähän. Mun lyhyille kynsille se kyllä sopis hyvin.

    Blogin kuvat on nyt musta hyvän kokoisia, mutta ei haittaiis, vaikka olis isompiakin.

    ps. Ihan ku sun kynnet ois kasvanut hurjasti pidemmiksi yllättäen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, lyhyille kynsille sopii kyllä tosi kivasti! Ja se on tää illuusio varmaan minkä tuo puolikuu luo, että kynnet olis pidemmät. ;D

      Poista
  4. Tein itsekkin eilen puolikuumanin :D
    ( http://lifewithzirkon.blogspot.fi/2012/08/blue-moon.html )
    Minusta kuva ovat tarpeeksi isoja varsinkin un ovat noin selkeitä :) Ja kivat kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos on tarpeeks isoja ja kiitän! :)

      Poista
  5. Hauskat! Itsekin haaveilen hexglitterpurkeista.. ;)
    Ite oonkin jo pariin otteeseen puolikuumaneja kokeillut, tuo kivasti vaihtelua. (:
    Teetkö muuten puolikuun rajan ihan vapaalla kädellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! ;D Teen sen joo vapaalla kädellä, en osaa taiteilla niiden tarrojen kanssa yhtään.

      Poista
  6. Ihanat :) itsekkin voisin koittaa vaikka kaverin synttäreile puolikuuta kun en ole testannut :D
    Kuvat ovat mun mielestä just sopivia (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kannattaa testailla ehdottomasti, tää on niin kiva koristelutyyli! :)

      Poista
  7. Ihanat kynnet! (:
    Varmaan pitää kokeilla tuota puolikuumania jossakin vaiheessa, kun ehdin. :D
    ..ja mun koneen näytölle noi kuvat on just hyviä! (:

    VastaaPoista
  8. äää...ihanan väriset!! mun lempiväri on just sininen(:

    ja kuvat ovat sopivan kokoisia.

    VastaaPoista
  9. On tullut kokeiltua, mutten ole tehnyt tuollaista missä ala osa kynttä on "nakuna" :D. Näin just Nailsauruksen blogissa juurikin ne samaiset kynnet ja ajattelin, että pitää testata!

    VastaaPoista
  10. Kynnet on kyllä mun mieleen! :) Mulla puolikuut ei näytä vaan kivalle, ehkä sit taas jos kynnet lyhynee.
    Ootan niin ens viikkoo ja sitä kun testaan sun nachovuokaa! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, kerro sit kokemuksia! ;D Ja munki mielestä kyl joo puolikuut näyttää lyhyillä kynsillä parhaimmalta.

      Poista
  11. Kuvat on ehdottomasti hyvän kokoisia :) Osaisitko sanoo et oisko kellään hyvää tutoo tän puolikuunmanin tekemiseen? Toi on muuten tajuttoman nätti toi sun tekemä mani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos on sopivan kokosia. :) En itseasiassa kyllä nyt muista ollenkaan, voisin tietty itekkin tehdä tuton näihin. ;D

      Poista
  12. älä missään nimessä suurenna enää kuvia, nyt on just hyvä! :)

    VastaaPoista
  13. Onpa nätit kynnet :) Täytyy varmaan itekkin kokeilla tuota puolikuumania :)

    http://dancingwiththenails.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Kuvat on sopivia. :) Puolikuumania en ole kokeillut. Se on aika uusi juttu mulle ja mun pitää aina vähän sulatella asioita ennen kuin alan pitää niistä. Tämä sun tekemä on tosin ensimmäinen hieno näkemäni puolikuumani. :) En tosin usko ainakaan vielä kokeilevani itse, mun pitää nähdä niitä vielä monilla muilla ennen sitä. :D

    VastaaPoista
  15. Aivan hirrveen ihanat kynnet!! En oo puolikuumania kokeillu, mut kyllä tuun kokeilee:DD. Kuvat just purfectei ja sopivia. HEEII, miten teit tuon nachovuoan? Jos mitenkään viittit salaisuutes kertoo meilaas resepti tuonne; upsydaisy@luukku.com :)) Ihania kesäpäiviä Sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos kovasti! :) Mä voin laittaa sulle ohjetta sähköpostitse. ;D

      Poista
  16. Kuvat on näytölläni sopivia. :) Oon joskus kokeillut puolikuumanikyyriä, mutta se meni täysin metsään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin meni pieleen kun kokeilin kerran. :D Onneksi tällä kertaa meni hieman paremmin.

      Poista
  17. Nätit kynnet ja ihana tuo lakka 8)! Pitäisi itsekin kokeilla puolikuumania, mutta vielä en ole saanut sitä aikaiseksi.. ;) Ja kuvat on juuri sopivankokoisia :)!

    VastaaPoista
  18. Simppelit ja nätit :) Omaan makuuni olisi vielä voinut jättää enemmän tyhjää alkuun, vähän kuin korostamaan puolikuuta :D Mielessä on usein että puolikuumania pitäisi kokeilla, mutta sitten kun lakkaan niin aina se jää :P Ei sitä SILLOIN voi muistaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla oli kanssa se ajatuksena eka, mutta jotenkin se sitten kutistui kun noita hexglittereitä siihen laitoin. ;D

      Poista
  19. Nätti mani ja ihanan värinen tuo lakka. Itse en ole koittanut. Jostain syystä en ole innostunut puolikuumanista vaikka hienon näköisiähän nuo on. Ehkä joku päivä iskee niihinkin into.

    Kuvat on hyvän kokosia.

    VastaaPoista
  20. Mulla olis juuri haastekynsissä vuorossa puolikuumanit. En oo ikinä niitä koittanu, vaikka ei ne mitään ydinfysiikkaa olekaan :D

    Jospa sitä tekis vaikka jotkut tälläsen tapaset, nä on tosi kivat! :)

    VastaaPoista
  21. En oo ikinä kokeillu mut pitäs kyllä. :D Kuvat on just hyviä. (:

    ps. Ihana toi ginan lakka!

    VastaaPoista
  22. Heei vähän kivat, heti tekee mieli kokeilla puolikuita :DD

    VastaaPoista
  23. ootko kokeillu ikinä glitter sandwichejä pelkissä tipeissä ? :) ku en oo missää blogissaa koskaa nähny :D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)