tiistai 12. huhtikuuta 2011

Glitterkynsiä ja tuoksupohdintoja

Toissapäivänä mulla oli (taas) glitteröverit mutta koska tahdoin eilen mieluumin käydä läpi noita uusia lakkatulokkaita, niin nämä kynnet julkaistaan sitten vasta nyt.



Näissä on lakkana tuo ihana OPI - Glow Up Already! joka on kolmannella kerroksella peittävä vihreäkultainen glitterlakka. Joku teistä kyseli peittäviä glitterlakkoja, niin nää OPI:n Burlesque-kokoelman lakat ovat. Näitä ei vaan kaikkia sävyjä enää ole saatavana, itsekkin missasin vissiin 2 tai 3 sävyä koska olin liian hidas ja mietin liian pitkään. :(

Auringonvalossa näyttää, niinkuin kynsillä ihan oikeasti olisi kultaa. Nää Burlesquet on niin monivivahteisia! En edes ihan heti osaa tähän heittää että mitä kaikkia glittervärejä lakasta löytyy.



Koristeeksi iskin tarrat, jotka on saatu Bella Nailsista. Kuvassa näkyy syy, miksi en tarroja tykkää käyttää - ne jää aina enemmän tai vähemmän näkyville kynteen.Tällä kertaa tajusin olla käyttämättä tarrojen päällä pikakuivattavaa, joten tarrat kyllä pysyivät hyvin kiinni kun pistin vain normipäällyslakkaa. Niinjoo ja kukkien keskelle iskin tietenkin strassit, ilmeisesti näissä kynsissä ei sitten mun mielestä ollut tarpeeksi blingiä ilman niitä, hmmh.. :D

Eilen testasin muuten ekaa tuoksulakkaa, Raspberry Rushia. Teen siihen tänään koristelut ja julkaisen varmaan huomenissa aikaansaannokseni. Nyt kun nää lakat on olleet kynsissä kohta päivän verran, niin muistin mistä tämä tuoksu on tuttu. Nää tuoksuu Hannu & Kerttu mitälie (nykyään Prinsessa)-pipareille/kekseille! Ihan samantuoksuisia kuin ne ihanat vaaleanpunapäällysteiset piparit. Ei ihme, että tykkäsin tästä tuoksusta koska noi Prinsessa-keksit on yksiä mun lemppareita. :)
(Kuva täältä)

Ja että saisin tähänkin postaukseen vähän tungettua tietoa mun päivän ohjelmasta, niin tänään mulla on taas astetta tylsempi päivä edessä, opiskelua ja oppimista edessä siis. Päivä kuluukin "mukavasti" tällaisten juttujen merkeissä:


Huh! Toivottavasti teillä on edessä mielenkiintoisempi päivä. :D

Noh, mitäs piditte päivän kynsistä? Niin ja onko teillä OPI:n Burlesque-lakkoja? :)

31 kommenttia:

  1. Mä jotenkin vihaan noita Burlesquen glitterlakkoja :D Mulla on ittellänikin kaksi niitä, mutten voi sietää niitä kynsilläni.. Muut Burlesque-kokoelman lakat on sitäkin mieluisampia :)

    VastaaPoista
  2. Ei oo burlesqueja. Kun en oo suomesta loytany Ja täällä OPIt on niin PIRUN kalliita. Netistä aion kyllä tilata opeja Ja kaikkee muutakin kivaa, esim noita kynsinauhakynii...;) millä hakusanalla niit muutes löytyy ebayst?

    Nimimerkillä: tein tänään uudella dotting toolillani ihania pinkkeja viivoja, color clubin magic attractionin päälle- total fail! No ei sentään ihan onneksi...

    Oli taas maailman sekavin kommentti...;D

    VastaaPoista
  3. Ai niin... Ihanat kynnet taas kerran! Noin siina käy kun höpöttelee mitä sattuu, tärkein pääsee unohtumaan ;)

    VastaaPoista
  4. Tarrat toimii paremmin mun mielestä creme-lakkojen kanssa. Toi glitter on niin upea, ettei se tarroja tarvitse:)

    Mulla on Show it and glow it (mun mielestä malliston paras glitter)ja let me entertain you.

    VastaaPoista
  5. oii aivan ihanat kynnet! toi lakka on mahtava, itsellä ei valitettavasti sitä ole :( ei taida enää löytyä netistä mistään?!

    VastaaPoista
  6. Mikä olis semmonen yhtä blingbling-glitterlakka(ja hyvä lakka!) kuin Burlesquet, mut halpis ja normikaupoista saatava?(siis joku ei tilattava tai Kicksissä myytävä ja alle 5€, koska en viitsi lakkoihin paljoa uhrata)

    VastaaPoista
  7. Mä oon aina miettinyt, miksi niitä pipareita myydään kun ne on ihan hirveän makuisia :D

    VastaaPoista
  8. Ää salla ei noin saa sanoa!! Ne keksit on ihania!!

    VastaaPoista
  9. Ja nyt kun tuli mieleen, (sori mä lupaan et tää on mun vika kommentti) kuulin jostain, et normi h7ulirasvaa vois laittaa kynsinauhoihin... Onks totta??

    VastaaPoista
  10. tahma: Voi eei, miten voi vihata! :D Minusta nää on niin söpöjä. Mutta ihmisillähän on eri mieltymyksiä. ;D

    kiki: Juu niin on kalliita Suomessa. :/ Kynsinauhaöljykyniä löytyy cuticle oil pen yms. tyyppisillä hakusanoilla. Ja kiitos! :D

    Anonyymi: Niin on minustakin tuo Show It & Glow It tämän kokoelman paras lakka. 8]

    Petra: Kiitos! Kyllä saattaa löytää vielä jostain. :)

    Nora: Mä luulen, että Burlesquen kaltaisia lakkoja ei normikaupoista löydy, ainakaan alle vitosella. :o

    salla: SALLA! Ei noin saa sanoa. :( Sun lemppari-Mariet maistuu sitä paitsi puulle!

    kiki: Enpä ole kuullut tuosta huulirasvahommasta, hmm. :D Olen kyllä nähnyt huulirasvatyyppisiä puikkoja, joissa on ollut kynsinauhabalsamia tms. ;D

    VastaaPoista
  11. Mageet kynnet ;) Itte suosin tarroja, koska oma luovuus ja taito ei kovinkaan usein riitä...

    Saakohan jostain kaupasta timanttihyrriä tai edes kynsi"timantteja"? Kun netistä en oikein tilaile ja vielä ei kaupoissa oo näkyilly :((

    VastaaPoista
  12. hiljaa sinä puunjyrsijä! :D mä alan huolestua kohta

    ja siis oikeasti pointtihan oli se, että huulirasvaa voi laittaa myös kynsinauhoille, periaatteessahan on melkein sama mitä jankkia niille iskee, kunhan se on kosteuttavaa (:

    VastaaPoista
  13. Oon itsekin kuolannut noita Burlesque-lakkoja monesti kaupoissa! En vaan oo raaskinut ostaa kun on niin simon kalliita. Mutta selkeästikin on laadukkaita ja varmaan ois mullakin käyttöä niille. Itekin tykästyin siihen, kun glitteriä oli jos minkä väristä. :)

    VastaaPoista
  14. Jee Kiitti tiedosta Salla!!

    VastaaPoista
  15. Ei sulla oo mitään vinkkejä kuinka tuollaiset tarrat saa irrotettua siitä alustastaan ehjänä?

    Kuinkahan monet perhoset tuli tuhottua tässä yks päivä ku sain ne aina repeilee ennen ku ehti kynsille asti :--D

    VastaaPoista
  16. Ootko tekemäs omia kotisivuja ku tollasta koodinpätkää oot väsäillyt? ;)

    VastaaPoista
  17. No, mähän olen glitter-fani henkeen ja vereen, joten päivän kynnet uppoaa muhun kyllä! :D Mun ainoa kultainen glitter-lakka on China Glazen Medallion, joka on myös aika bling (siis ainoastaan hyvällä tavalla).

    Mulla on itellä Burlesque-lakoista Show It and Glow it! (myös yksi mun lemppareista) ja Simmer and Shimmer. Itse asiassa tälläkin hetkellä vinomanikyyrissä on Show It and Glow It -lakkaa. Mulla on niin paljon violetteja/liloja lakkoja, joten toi sopii ihan loistavasti vähän piristämään niitä! :) Mutta kyllä toi glitterien poistaminen on vaan aika tuskaa, vaikka käyttäisikin folio-menetelmää tms. Mä en ikinä "uskalla" jättää folioita tarpeeksi pitkäksi aikaa ja sitten joudun kuitenkin hinkkaamaan kynsiä puhtaaksi.

    Apua, siis onko Hannu & Kerttu -keksien nimi vaihtunut! Oon ihan järkyttynyt! :D

    VastaaPoista
  18. Glassy: Kiitos! :) Onhan ne käteviä nuo tarrat, niillä saa nopsaan koristeltua. Strassihyrriä löytyy ainakin Kicksistä tosin ovat kalliimpia kuin eBaysta tms. ostetut mutta löytyy kuitenkin. :)

    salla: Mä EN oo puunjyrsijä. :'I Mutku ne haiseemaistuu puulle niin minkässille voi.. ;)

    Niniane: Juu näin on! En ole samanlasta koostumusta näin moniglitterisissä lakoissa huomannut, toiset hyvät on kyllä Colot Clubin Glitter Vixen-kokoelma, joka on hieman halvempi kuin OPI:t. :)

    rosaparks: Appelsiinipuutikulla/pinseteillä tms. varovasti koittaa raaputtaa/työntää tikkua tarran alle. Mulla kanssa jotkut tarrat ihan rutussa jo ennenku saan edes kynnelle. ;(

    Liisa: Juu! Tosin en mihinkään nettiin julkiseksi, vaan erästä opiskelemaani kurssia varten. :)

    Puggie: Äää se Medallion näyttää tosi kultarakkaudelle kanssa! Hyvät glitterit oot Burlesquesta valinnu, noi kaks on mun lemppareita kanssa. ;D Ja huomasin taas tässä miksi vihaan glittereiden poistoa - vaikka ne saisi irti kynneltä niin ne ajelehtii sitten käsivarsissa asti kun niitä ei saa pois.. Oon hoksannu et se 5 min on hyvä aika pitää folioita, siinä ajassa lähtee aikas hyvin kaikki glitterit. :)

    Ja tosiaan, Hannu & Kertut on nykyään jotain tyhmiä Prinsessa-pipareita. :(

    VastaaPoista
  19. Mua häiritsee ihan hirveästi, kun luen aina ton otsikon että 'tuksupohdintoja' :D En kestä :D

    VastaaPoista
  20. Onko sulle printti tekniikka tuttu? Törmäsin nettiä selaillessani tällaiseen: http://extremehandycrash.blogspot.com/p/printtikynnet.html

    Olis kiva tietää lisää tosta lakasta/liimasta ja tekotavasta.

    VastaaPoista
  21. Kauniit ovat :) Mie oon uus tällä joten miun lukiaks saatte tulla tuun kaikkien jotka tulee miun lukiaks miun blogi on My nails ♥

    VastaaPoista
  22. Mulla on yksi, shimmer & shimmer, ja rakastuin siihen heti kaupan hyllyllä, joten oli pakko ostaa.. Nyt olen hieman ostosta katunut koska VIHAAN glitterlakkojen poistoa kynsiltä!! arggh mikä tuska..

    VastaaPoista
  23. kata: Voi ei! :D Ei sentään tuksupohdintoja. ;D

    Hanna: Juu, olen kuullut tuosta mutta en ole testannut enkä oikein innostunut kys. koristelutekniikasta. Mutta kannattaa varmaan tuolta linkittämästäsi blogista kysellä tekniikasta tarkemmin, osaavat varmaan paremmin vastata kuin minä. ;D

    My Nails: Kiitos. :)

    Mirva: Se on ihana lakka kanssa! Mutta poisto on tosiaan tuskaa.. :D

    VastaaPoista
  24. En omista Burlesquei mut haluisin kovast ! 8) Ja aijon vrmast hankkii & hienot kynnet vaik o yksinkertaset, blingit on (;

    VastaaPoista
  25. No höh, oon sit käsittänyt väärin kun muistaakseni Kicksin myyjä sanoi että OPIn Burlesquet tulee perusvalikoimaan koska on olleet niin suosittuja? Luulin että niitä on taas kaupoissa.
    Mulla on toi Glow up already! ja voisin haluta muitakin jos niitä jostain sais. :)

    VastaaPoista
  26. Nebu: Kannattaa hankkia, jos vaan jostain saat käsiisi! :) Ja kiitos taas!

    Miiwu: Hmm, en kyllä usko että tulisivat peruskokoelmaan, mutta toivotaan että olet oikeassa, koska nuo Burlesquet on ihania. ;D

    VastaaPoista
  27. Joo, siitä on jo aikaa kun tosta muistan kuulleeni joten eiköhän kyseessä ollu joku väärinkäsitys. Mut ihania ne on! :)

    VastaaPoista
  28. Missä myydään tätä ihanaa lakkaa? Tai siis myytiin?

    VastaaPoista
  29. Katja: Omani ostin Trans Designiltä netistä, mutta näitähän myytiin myös muissa paikoissa, joissa OPI:n lakkoja on, eli Sokos Emotioneissa, Kickseissä yms. :)

    VastaaPoista
  30. Oi tää lakka on just matkalla Amerikasta postilaatikkooni :) Aika kiva glitterihanuus. Mietin aika kauan, tilaanko Glow up alreadyn vai Show it and glow it-lakan. Pääsyin sitten tähän, koska pelkäsin tuon toisen muistuttavan liikaa Teenage Dreamia, joka on tulossa samassa lakkatilauksessa... :)

    VastaaPoista
  31. Anonyymi: Uuu, hyvän ostoksen teit siis! Tosin omaan makuuni Show It and Glow It! on vielä tätäkin kivempi. :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)