keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Uusi vuosi

Tässä minun uuden vuoden kynteni, mustalle pohjalle värikästä glitteriä!




Kynsillä:

Peggy Sage - 1011 Nuit (musta creme, saatu)
Polish Me Silly - Surprise Me (glitter, saatu)





Mulla ei oo mitään semmoista uuden vuoden perinnettä kynsien suhteen, joten nytkin mentiin ihan vaan fiilistuntumalla. Raketteja en aio taivaalle tänäkään vuonna ampua, joten ilotulitukset on tälläkertaa mun kynsillä. ;)




Tuo Polish Me Sillyn Surprise Me on aivan ihana glitter. Niin paljon kaikkea tapahtuu tässä lakassa, ettei sitä oikein parane erotellakaan. Noita isoja glittereitä sai hieman kaivella tuolta seasta, ne on parhaita, mutta valuvat tuttuun tapaan lakan pohjalle. Polish Me Sillyhän on entinen Lush Lacquer, jolta mulla on aikaisemminkin hankittuna värikkäitä glittereitä. Kerrostelin tätä yllärilakkaa aika monta kerrosta saadakseni oikein reilusti glitteriä joka puolelle ja kerrostus toimi hyvin, lakka kuivui sen verran nopeasti ettei ollut ongelmaa.

Tällaisia värikkäitä glittereitä mulla on kyllä paljon, mutta kaikki ovat jotenkin erilaisia. Esim. mulla ei oo muita tämmöisiä sekaglittereitä, joissa isoimmat glitterit ois noin isoja kuin tässä. Parhaiten nää toimii musta jonkin tumman päällä tai miksei toisaalta jokin ihanan pastellinen tai jopa valkoinenkin lakka tällaisen alla ois aika makee. 

Tuo Peggy Sagen Nuit on tällä hetkellä mun luottomusta, koska sen sivellin etenkin on mun mieleen. Mustan lakan levittäminen kynsille on usein projekti, sillä mustalla lakatessa rajojen siisteys on musta erityisen tarkkaa ja tärkeää, kun lakka erottuu sormista niin hyvin. Arvostan täten tällaisissa väressä hyvää sivellintä, jonka kanssa ei tarvitse tapella liikaa. 


Hyvää uutta vuotta kaikille! :)




18 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää, värikäs glitter on vähän niinkuin ilotulitus kynsillä. ;)

    Hyvää uutta vuotta!! ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja hyvää uutta vuotta sinnekkin! :)

      Poista
  2. Hyvää uutta vuotta! Hih, mulla on samanlaiset kynnet nyt. :) Eri musta lakka mutta muuten.. :D Upea tuo glitterpommi kyllä on! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää uutta vuotta sinne myös, hihii, se on kyllä upea ei voi muuta sanoa. 8))

      Poista
  3. Upeat!

    Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos, samoin hyvää uutta vuotta sinne! :)

      Poista
  4. Ihanat :) Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Latania ja hyvää uutta vuotta! :)

      Poista
  5. Toi Surprise Me on niin ihana mustan päällä!

    VastaaPoista
  6. Hei. Mitä mieltä olet noista Peggy Sagen lakoista? Löysin kirppikseltä noita naurettavan halpaan kahden euron kappalehintaan! Kuulemma joku kauneudenhoitoalan lopettanut oli tuonut läjäpäin noita ihanuuksia myyntiin. Täysin käyttämättömiä. Pakkohan niitä oli hamstrata monta monta pulloa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon testannut about viittä Peggy Sagea, useimmat cremejä ja olen tykännyt kyllä. Peggy Sage-tunnisteen alta tuosta sivupalkista löydät lisää kokemuksia, mutta lakat kuivuivat tosi näpsäkästi ja peittivät hyvin, eli sen suhteen uskaltaa suositella, vaikka värit eivät ehkä ole uniikeimpia. :)

      Poista
    2. Juu :) Semmoista vielä kyselisin, että ootko koskaan testannut Konadin base coatia? Tilasin Cesarsilta tässä taannoin, ja petyin kyllä niin pahemman kerran! Jos oot testannut niin olis kiva kuulla sun kokemus siitä. :)

      Poista
    3. Oon muistaakseni yhden pullon käyttäny sitä eikä se mun lempparialuslakkoihin päässyt. Sinänsä kyllä toimii lakan alla, mutta muistaakseni jankkiintuu aika helposti ja tekiköhän jopa kynsistä hieman kellertävät. :o

      Poista
  7. Pyöreät glitterit on <3 Ihanaa Uutta Vuotta sullekin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä joo. :) Kiitos samoin sinulle! :)

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)