sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Käyttämättömien ABC-haaste: D

Tänään siirrytään D niinkuin Dillon-kirjaimeen!




Kynsillä:

Zoya - Dillon (vihreä shimmer, saatu)
+ koristeluissa Orly Instant Artist - Crisp White & Color Club - Fine Silver Glitter (saatu)


Nyt ei jotenkin kuvat ottaneet millään onnistuakseen, nyyh. Zoyan Dillon on ihan nätti vihreä, mutta ei kyllä jotenkin sytytä mua kynsillä. En tiedä miksi, ehkä se on liian haaleanvaalea mun makuun tai jotain. Laatu tässä lakassa oli kyllä hyvä, Zoya kyllä harvemmin pettää laadussa.

Koristelut mun piti ensin hoitaa ihan vain parilla pystyraidalla. Sitten jotenkin innostuin tai paremminkin homma karkas täysin käsistä ja näistä tulikin ruudukkokynnet. Kiroan joka kerta tota mun pystyynkuivanutta Orlyn valkoista koristelulakkaa käytön jälkeen, mutten koskaan muista tilata uutta! Ehkä mä nyt ihan oikeasti tän myötä laitan uuden suosiosta tilaukseen eBaysta. Oikeastaanhan tuo on vesipohjainen, joten sitä vois ja oon ohentanutki vedellä mutta ei totakaan ikuisesti voi ohennella kuntoon. 


Näistä kynsistä en itse kyllä tykännyt ja kun ei kuvatkaan onnistuneet niin vähän meh meh. Tykkäsittekö te? 

2 kommenttia:

  1. Tosi kauniit kynnet! Mä jotenkin tykkään tommosista hemppisvihreistäkin, mut mä nyt oon kaikenmaailman vihreiden lakkojen ystävä, että se selittyy sillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, mä taas en vihreistä ja sinisistä niin kauheasti tykkää, pitää olla aika erikoinen lakka vihreän tai sinisen että siihen kovasti ihastun. ;D

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)