perjantai 1. maaliskuuta 2013

Omituisten otusten haaste

Tätä haastetta mä oon naureskellut toisten blogeissa ja salaa odottanut, että joku haastaisi mut tähän! Nyt Vanquish ja karoliina minut haastoivat ja pääsen luvan kanssa pähkäilemään.

Haasteena on siis kertoa itsestään viisi outoa piirrettä. Mä en muista oonko näitä jo kertonut, mutta kerrotaan nyt uudestaan sitten, koska ainakaan kaikki eivät näitä varmasti tienneet.

1. Kuinka moni tietää Hevisaurus, Sauruxet ja Moottörin Jyrinä nimiset yhtyeet? Nämä bändithän tekevät lastenheviä, mutta tykkään kuunnella niitä silti. Sanoituksille saa repeillä välillä ihan huolella, mutta siks näitä onkin niin mahtia kuunnella.

2. Kuuntelen/katselen tv-sarjoja PALJON. Ei tässä mitään outoa sinänsä, muttakun voin katsoa saman jakson (ja usein katsonkin) vaikka viisi kertaa ja osaankin aika hyvin lempisarjojeni tapahtumat ja repliikit ulkoa.. Mulle on pakollista kuunnella sarjoja myös nukahtaessani, en osaa nukahtaa jos on täysin hiljaista.

3. Mulla on omituinen suhtautuminen sähköön, pistorasioihin ja vesihanoihin. Tämä ilmenee monella tavalla esim. että jos oon lähdössä kotoa pois niin tarkistan sata kertaa että hellat ja vesihanat on kiinni ja kahvinkeittimen töpseli irti, pesukoneen hana kiinni jne. Oon varmaan aiemminkin kertonut tämän, mutta en pysty edes katsomaan pistorasiaan päin kun laitan sinne töpselin. Varsinkin jos on ukkosta, niin pysyn hyvin kaukana pistorasioista.

4. Käytän ketsuppia oikeastaan melkein joka ruuassa. Puurot, keitot ja makeat ruoat lienee ainoita joihin en ketsuppia laita. Jos ketsuppia ei ole, ruokaa ei voi syödä.

5. En aja autoa, koska kammoksun koko asiaa. Mulla on kyllä ajokortti, mutta en pysty ajamaan autoa ilman pakokauhua, joten pysyn poissa ratin takaa.

Musta tuntuu että tämä on ollut jo kaikilla tämä haaste, joten haastan 5 ensimmäistä kommentoijaa! ;) Millaisia outouksia teillä on, onko kellään samoja kuin nuo mun mainitsemani 5 outoutta? Koetan tehdä tänään ostospostauksen illempana vielä. :)

16 kommenttia:

  1. Itsekin pelkään autolla ajoa, vaikkei mulla korttia olekkaan, en vaan uskalla kokeilla, vaikka yritettäsiin mut sinne laittaa! Vaikka vanhempani ovat molemmat ajaneet autoilla kilpaa... :D

    VastaaPoista
  2. Olen myös salaa mhalunnut että joku haastaisi minut tähän... :D

    VastaaPoista
  3. Meillä pojat laittoi joku aika sitten vielä hernekeittoonkin ketsuppia :D Ja mies kuulemma laittoi pienenä kaurapuuroon! Itse taas en juurikaan pidä ketsupista, ja yritän vieroittaa muuta perhettä siitä ;)

    VastaaPoista
  4. Mwöhöhöö, Minulla on tuo autojuttu ainoastaan jos omat vanhemmat istuu kyydissä. :D

    VastaaPoista
  5. Aika hauskoja outouksia kerroit! :)

    Mullakin on ihan sama, en pysty lähtemään kotoa, ennen kuin oon tsekannut hellan, vesihanat, että valot ei oo päällä ja että jääkaappi on kiinni (kyllä, pelkään, että se auki olessaan lämpenee ja siten valuttaa vettä lattialle) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojep, kaahee neuroosi! Mullakin tuo jääkaappijuttu! D:

      Poista
  6. :D Mä oon kattonu yhden sarjan varmaa 20kertaa läpi. Sellanen kotimainen, ku Tahdon asia. Se vaan on niin hyvä,et ku siihe ei oo jatkoo tullu,ni tietyin väliajoin katon sen aina koneelta uudestaa. :DDDDDD

    VastaaPoista
  7. Oi tuo tv-sarja kohta on niin tuttua mulle:) Etenkin Glee on mulle sellainen sarja, että olen nähnyt jokaikisen jakson vähintään pari-kolme kertaa, suosikkijaksot varmaan kymmenen kertaa:D

    VastaaPoista
  8. Hei mä laitan ketsuppia jopa keittoihin! Kannattaa kokeilla se on namnam! :DD

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)