tiistai 12. maaliskuuta 2013

Aakkoshaaste: F niin kuin OPI - French Quarter For Your Thoughts

Sellaiset kynnet kuin ajat, harmaata harmaata.. Onneksi en kirjoita lifestyleblogia joten mun ei kannata täällä avautua sen kummemmin.


Käytin näissä:

OPI - French Quarter For Your Thoughts
Sonnetarium - Samurai Princess

FQFYT on ehkä paraslaatuisin OPI:n creme johon olen törmännyt, puhdasta rakkautta. Löysin tämän tuossa muinoin tosiaan Stockan Beautysta ja hetken mietin ostanko vaikö enkö, onneksi ostin.

Kiirettä pitelee nyt, mutta laitoin nämä kynnet nyt julkaisuun kuitennii. Huijasin vähän, koska nää löyty multa varastosta nää lakkaukset ja sopivasti F-kirjainkin osui kohdalle.

Nyt palaan vielä Salkkareiden ja kandityön pariin, phuuh, kiinnostus ja kuolema.

10 kommenttia:

  1. Jotenkin tosi symppikset, jos näin voisi sanoa ;D

    VastaaPoista
  2. Vautsi! Onks sulla mitään kokemusta Miss selene lakoista? Mun pitää laittaa monta kerrosta niitä päällekkäi, et onks sullaki semmosta? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Onhan mulla kokemusta, riippuu vähän lakasta, mutta pääsääntöisesti joo tarvitaan ainakin se 3 kerrosta täyteen peittävyyteen niiden kanssa. Tykkään käyttää niitä jellyjen (eli siis ei-peittävien lakkojen) tapaan enemmänkin. :)

      Poista
  3. Mä tykkään näistä! Hillityt olematta tippaakaan tylsät :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat! Oon alkanut pikkuhiljaa lämpeemään näille ns. ei-minkään-värisille lakoille - harmaalle, maitokahville, ruskealle.. Tää oli musta tosi kiva :) Jotenki nätti, mutta ei mitenkään silmiinpistävä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samoin! Ennen en katsonutkaan nude-beige-harmaa-osastolle, mutta nykyään alan himiöidä niitäkin. :'D

      Poista
  5. Mä niin tykkään näistä! :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)