perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pääsiäiskynnet

Ei tipuja eikä munia havaittavissa näissä kynsissä. ;) Saa nähdä tuleekokaan tälle pääsiäiselle tipusia, jos en sitten vielä tänään tai huomenna innostu tekemään jotain oikein pääsiäismäistä. ;D


Käytin näissä:

Nfu Oh - 08 (ranskispohja)
Seppälä - Pastelli 01 (vaaleakeltainen, saatu)
Seppälä - Pastelli 03 (vaalealila, saatu)
Color Club - Art Club Gold Glitter (glitter, saatu)

Nää oli semmoiset tosi nopeat kynnet tehdä, semmoiset "huiski väriä vähän sinne ja tänne" ja kyllä kelpaa. Ei tosiaankaan tarvita mitään suurta suunnitelmallisuutta ja tarkkuutta näissä. Töpöttelin vain ensin keltaisella kärjet vinosti, sitten hieman vaaleanviolettia ja kultaglitteriä perään. Töpsöttelyn ja kiekolle swatchauksen perusteella sanoisin, että violetti ainakin peittää helposti 2-3 kerroksella ja tässä on hyvä itsetasoittuvuus. Tuossa kuvassa tuo lila näyttää kyllä tosi pinkkiinmenevältä, nätti sävy se on. Pastellinkeltainenkin peittää kolmella kerroksella, mutta ei tasoitu itsekseen niin hyvin, päällyslakka sitten tasoittaa.

Oon mieltynyt ranskismalliin nyt lähiaikoina tosi paljon, kun mulla kerrankin on sellaiset kynnet, jotka ei paista karmean keltaisina lakkauksen alta. Oon nyt vaihtanutkin aluslakan Sechen Cleariin ja oon miettinyt, että olisko se yksi syy hyvän ranskislakan lisäksi.

En tiedä miten tämä mun pääsiäislomailu vaikuttaa postaustahtiin, mutta katsellaan. Onneksi mulla on sen verran ymmärtäväisiä lukijoita, että ei oo aiemminkaan tarvinnut huolehtia siitä ettettekö postaustaukoja kestäisi. ;D

Tämmöistä tänään, tykkäättekö? :) 

13 kommenttia:

  1. Aivan ihant ja keväiset pääsiäiskynnet! Kiva nähdä muitakin kun pelkkiä tipuja ja pastellisia pääsiäismunia :D

    http://memyselfandonedirection.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Saa nähdä kannanko mäki korteni kohta kekoon niiden munien ja tipujen kanssa. ;D

      Poista
  2. Tosi kivat, kun ei oo ihan semmoista perinteistä pääsiäistä, varsinkin nyt, kun joka paikka huutaa pääsiäistä ja kovaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, juu ei tälläkertaa tipuja eikä munia. ;D

      Poista
  3. Kivat! Värikkäät, mutta hillityt. :)

    VastaaPoista
  4. oon muuten miettiny jo pitkään et osaisiks sä kertoo mulle vastauksen siihen et, miks mun kynnet rupee liuskottuun aina ja pelkästään sillon jos mulla on ollu kynsilakkaa kynsissä? :o muuten ne on tosi hyvässä kunnossa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä osaa sanoa, olisko syy kynsilakanpoistoaineesta jolla poistat lakkoja? Muistathan öljytä kynsiä aina kynsilakanpoiston yhteydessä? Kynnet kaipaa öljyä, muuten ne liuskoittuu jos kuivavat. :o

      Poista
  5. Nää on todella kauniit ja originellit lakkaukset; simppelit ja maltilliset, mutta siltikin pirteän väriset ja taidokkaat! Kauneimpia lakkauksia mitä nyt tässä hetkeen oon törmännyt! Idea tuli vissiin ihan omasta päästäsi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, omasta päästä tuli tämä juu. ;D

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)