tiistai 7. toukokuuta 2013

Deborah Lippmann -sneak peek

Tänään laiskotuttaa enkä jaksa tarinoida, joten näytän, mitä tänään postiluukusta tupsahti.

Mermaid's Kiss, Do The Mermaid, Polka Dots And Moonbeams
LoveIt* lähetti mulle testiin uusia Deborah Lippmanneja*, oijoi! Niiiin ihania, oikeastaan vielä ihanempia kuin olin kuvien perusteella ajatellutkaan, oon mm. ihan vähän heikkona vaaleanpunaisen ja kullan yhdistelmään..



Näitä pitäis saada mahdollisimman pian kynsille! :)

* Mainoslinkki

Miltäs näyttää uudet? 8)

27 kommenttia:

  1. Mielenkiinnolla odotan tuota oikeanpuolimmaista kynnellä, koska se on noista "vaisuin" pullossa. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, se onkin ihana sänkkärilakka. :)

      Poista
  2. näinki noi niiden sivuilla

    VastaaPoista
  3. Ne on ihania, ja kateus heräisi jos en olisi itse saanut tänään vähintään yhtä ihania lakkoja Llarowen suunnalta... :)

    Mermaid's Kiss on lempparini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oioi, Llarowella on kyllä kaikkea ihanaa kans!

      Poista
  4. Tuosta Polka Dots And Moonbeams lakasta tulee ihan mieleen labratyöt ja bakteerien tarkastelu mikroskoopilla :D

    VastaaPoista
  5. Niiiiiin epistä, kattelin noit eilen ja pistin toivelistal, mut hintansa takii ei tule heti hankittua. Mutta niin ylisöpöjä on että! Oon kade, myönnän :]

    VastaaPoista
  6. Herttileijaa ko on ihania lakkoja! :D

    Voisitkos tehdä muuten My little pony kynnet? :33

    VastaaPoista
  7. Do The Mermaid :----) Ihana.

    VastaaPoista
  8. Mä tahdon ehdottomasti noita uusia DL:n lakkoja! Oon kuolannut ja odottanut, että koska noita kesäkokoelman lakkoja saa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania ja vähä erilainen glitterkoostumus kun muissa hetkeen tapaamissani lakoissa. :)

      Poista
  9. Ei saa näyttää tämmösiä. Mä tykkään kulta/roosa yhdistelmästä, mutta kulta/pinkki/vaaleanpunainenkin menee samaan uh ihana lakka kategoriaan.. Yritän olla ostamatta ja lohduttaudun sillä että noita sais poistaa taas ikuisuuden kynsiltä.. :D (vai saako?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! ;D Mä poistin kynnet folion kanssa, mutta lähti niin näppärästi että ilmankin pärjää, veikkaan vastaa ehkä enemmän shimmeriä kuin glitteriä tää näiden poisto.

      Poista
  10. Noi on niin ihania etten ehkä kestä.

    VastaaPoista
  11. Mermaid's Kiss varsinkin on upea ja vähän erikoisempi. :)

    VastaaPoista
  12. Oon. niin. kateellinen! ;D Mermaid's Kiss on ihan "mun värinen" <3

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)