maanantai 3. marraskuuta 2014

Peachy sunset leopard

Tänään pitkästä aikaa kynsillä leopardikuosia. Tämä helppo kuosi on yksi mun lemppareista, mutta sen olemassaolon unohtaa monesti. 




Kynsillä:

China Glaze - Sunset Sail (persikkainen shimmer)
Peggy Sage - 734 Rusty Brown (ruosteenruskea, saatu)
Orly - Liquid Vinyl (musta creme)





Kynsien pohjaksi laitoin China Glazen Sunset Sailin, joka on vaalea persikkainen  shimmer. Joskus muinoin, ehkä noin pari vuotta sitten tämä sävy olis ollut mun kynsilakkasävymakuun liian "outo", mutta nyt tää on musta aivan ihana. Levittyvyyttä en voi kauheasti kehua, mutta kolmella kerroksella sai sellaisen pinnan, että nää meni koristelujen alla.

Pilkkuset tein Peggy Sagen Rusty Brownilla, joka ei sävyltään kolahda mun sävylokeroihin ollenkaan. Tällaiset jännät sävyt kuten petroli, sinapinkeltainen ja ruosteenruskea eivät vieläkään ole löytäneet paikkaa mun sydämestä. Pilkkuihin tämä kyllä meni mulla moitteetta ja reunukset tein vielä Orlyn mustalla Liquid Vinylillä.

Nää leopilkkukynnet onnistuu mun mielestä parhaiten dotting toolin avulla. Eli yksi isopallopäinen dottari ja pikkupallopäinen. Isolla pallolla nuo pilkkuset ja pikkuriikkisellä päällä sitten nuo pallon rajaukset. :)

Mites, kolahtaako tämmöiset vähän oudot sävyt teihin, entäs kynnet? :)


10 kommenttia:

  1. Kaikki oudot värit kolahtaa täysillä. Jos sitä ei pysty määrittelemään niin minä todennäköiszesti pidän siitä :). Kauniit kynnet taasen!

    VastaaPoista
  2. Sopii älyttömän hyvin pohjaksi tuo sunset sail :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kyllä kävi yllättävän hyvin tällaiseksi leopardipohjaksi. :)

      Poista
  3. Mää oon pikkuhiljaa alkanu siedättyyn nudeille ja ruskeille lakoille. Ehkä seuraavaksi sinapille ja muille... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ruskeat mullakin ja nudet alkaa jo suurin osa mennä, mutta sinappia yhä kavahdan. 8D

      Poista
  4. Nää on nätit kynnet :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)