tiistai 29. marraskuuta 2011

Sinisen lelun tarina

Heipä hei. Ette varmaankaan tunne minua, mutta tulin tuuraamaan Sonnea, joka pakotti minut sorvin ääreen. Ei kuulemma saanut kynsistä sellaisia kuvia, joita täällä julkaisisi, joten käski minut kirjoittamaan tänne jotain. Niinpä päätin kertoa itsestäni.



Olen sininen hiiri ja elän täällä parin villipedon keskellä. Elämäni ei todellakaan ole helppoa! Joka suunnasta uhkaavat vaarat öin ja päivin.. En uskalla nukkua ikinä!

Useimmiten minua ketuttaa se, että minua heitellään vaatekaapin päälle. Jaa miksikö? No siksi, että tuo yksi täällä asustava peto, jota Romeoksikin kutsutaan voisi hypätä sinne ja napata minut sieltä suuhunsa! Se on oikeasti todella kammostuttavaa piileskellä siellä laukkujen alla ja kuulla, miten se haistelee kaappia niin, että tuhina kuuluu, yrittäessään löytää minut.

Tämä on se katse, jonka kohtaan usein hyvinkin läheltä:



Katsokaa noita saalistajan silmiä ja hyökkäysasentoa, eikö olekin puistattavaa?! Minulla kun ei ole jalkoja, niin en voi juosta pakoon. Häntä minulla oli, mutta eipä ole sitäkään enää. Minusta kuuluva kilisevä ääni herättää tuon villipedon vaikka suoraan yöunilta, enkä voi sille itse mitään.



Vihaan sitä kun minulla leikitään! Miettikääpä itse miltä tuntuisi joutua suoraan pedon suuhun.



Kerran minut suljettiin johonkin pussiin, jossa luki "kissanminttua". Eikö ole järkyttävää? Jouduin olemaan siellä useita tunteja. Mutta se kärsimys alkoikin sitten vasta kun minut päästettiin sieltä pois. Voi sitä rieputuksen ja heittelyn määrää! En tiedä toivunko siitä koskaan!

Tuo Romeo on kyllä se kaikista pahin peto minulle. Hän rakastaan kuljetella minua suussaan ja se on minusta hyvin epämiellyttävää. Useimmiten löydänkin itseni tajuttomana suihkun lattialta taikka lavuaarista. Kuvitelkaa, voisin vaikka hukkua sinne!



Toisaalta tiedän että olen Romeolle hyvin rakas. Olen jopa rakkaampaa kuin ruoka! Ihan tosi, vaikka juuri olisi laitettu ruokaa pedoille ja sitten minut heitetään, niin Romeo juoksee minut kiinni ja palaa kanssani ruokakupille.



Onneksi Romeo ei koskaan söisi minua. Se vain maistelee! Meillä on viha-rakkaussuhde. :) On ihanaa tietää, että joku välittää minusta!

Nyt täytyy lopettaa, luulen että tunnen niskassani nuo tutut hampaat taas..

PS. Sonne käski muistuttamaan jostain lakkauskilpailusta joka löytyy täältä. :)

33 kommenttia:

  1. aivan ihanasti kirjoitettu! Kirjottaisikohan meidän "hiiret" myös omista kokemuksistaan :D

    Kiitos tästä!

    VastaaPoista
  2. Ihan sika hyvä! :D

    VastaaPoista
  3. Kysyin tossa aikasemmin siitä nailsuppliesista, että pystyynkö maksamaan siellä rahoilla mitkä on jo paypal-tilillä. Kysyisinkin nyt saman liittyen Head2toebeatyyn? :)

    VastaaPoista
  4. IHANA! Mun kissa kuoli syksyllä ja nyt on kauhea kissakuume taas :)

    VastaaPoista
  5. Niin ja miten noi postikulut menee? :)

    VastaaPoista
  6. voi apua, ihana postaus :D

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana teksti! :D Ei kukaan varmaan ihmettele kun naureskelen tunnilla vaan itekseni. :D

    -Passion for Nails

    VastaaPoista
  8. Hauska, ja söpöjä kuvia! Ihana postaus :) ♥

    VastaaPoista
  9. Aivan ihana postaus, ja söpö kissa teillä :)

    VastaaPoista
  10. Voi hiiriparkaa. Ihanasti kirjoitettu, olet hyvä kirjottamaan.
    SaraCupCakez, mun kaverin kissa sai pari viikkoa sitten pentuja ja nyt mun kaveri yrittää kaupitella niitä mulla (ja muille). Eli jos haluat kissanpennun, niin täällä olisi tarjolla. :D

    -Kissa (miau :3)

    VastaaPoista
  11. Ihana postaus! Hihitän vaan täällä yksikseen :D

    VastaaPoista
  12. Voi sinua pientä hiirtä, Romeo varmaan rakastaa sua oikein kovasti mutta osoittaa sen erikoisella tavalla. (:

    VastaaPoista
  13. Ooi :3 Ihana postaus! Mulla on kauhee kissakuume :D

    VastaaPoista
  14. Niin suloinen postaus ja ihanasti kirjoitettu ! ♥ :3

    VastaaPoista
  15. Ihana postaus, hiiriparka ei ollut aivan elämänsä kunnossa. Meidän hiiret osaa jopa juosta kun painaa semmoista nappia niitten selästä :D

    VastaaPoista
  16. aaaww, ihanan hellyttävä postaus :3!

    VastaaPoista
  17. Oi pelastit sininen lelu mun päivän! :DDD

    VastaaPoista
  18. Ihana postaus! ♥ Niiiin suloinen :3 ja aaw Romeo, lempparilelu on noinkin rakas !

    VastaaPoista
  19. Voi pientä hiiriparkaa :') sulosta!

    VastaaPoista
  20. voi hiiri <3 pitäkää siitä hyvää huolta !

    VastaaPoista
  21. Aivan ihana. Tätä tarkoitan aina, kun jankkaan "kevennyspostauksista", näitä on ihana lukea! :)

    VastaaPoista
  22. toihan kuulosti melkein mun koiralta :')) ostin joku aika sitten mun kissalle tommoset samantyylisen hiiren mut kissa vaan katteli nenäänsä nyrpistellen ihan semmosella "tollako muka pitäis leikkiä" ilmeellä mut se hiiri mun on mun koiralle (chihuahua) sitäkin rakkaampi :D aina ku mä tuun kottiin nii se höppänä hakee sen hiiren jostain ja juoksee sitten se hiiri suussa mua vastaan eteiseen :)

    VastaaPoista
  23. Dacey: Kiitos ja ole hyvä! ;D

    Anonyymi: Kiitti. 8]

    Anonyymi: Kyllä pitäisi pystyä maksamaan, itse en tiedä siitä suoraan PayPal-tililtä maksamisesta kun itse maksan aina tililtä, Visa Electronin kautta. :o

    SaraCupCakez: Voi eeeei, kissakuume on ihana asia mutta kamalaa menettää kissa. :/

    Anonyymi: Katso täältä lisätietoja. :) http://sonnela.blogspot.com/p/faqukk.html

    jjanina: Kiitos! :)

    Suvi: Hihi, kiitti. 8]

    Iituu: Kiitos paljon! :)

    LaraC: Kiitos ja juu, Romeo on söötti! Toki on Leo-kissakin, joka ei nyt saanut kuviaan tähän postaukseen. ;D

    Kissa: Kiitos, kiva kuulla että tykkäät (hiiren) kirjoitustavasta. :)

    Anonyymi: Kiitti, hihi. 8]

    hedgehog: *reps* Romeo rakastaa hiirtä omalla tavallaan! ;D

    Sazu: Kiitti, kisut on ihania! ;D

    Runotyttö: Kiitoksia! :)

    Lilli: Kiitti, juu hiirtä on hieman koeteltu! ;D

    3nn: Kiitän! :)

    Nunnu: <3 ! :)

    Vilkku: Hiii, kiva juttu! ;)

    pieni tulitikkutyttö: Kiitos ja juu se on Romeolle tärkeä juttu tuo lelu! ;D

    Senni: Hiiri o vähä reppana ;( ;D

    Rose: Kiitti! :)

    Anonyymi: Koitamme pitää! ;DD

    KaniFani: Kiitti, pitää välillä keventää tunnelmaa! ;)

    jenni: Musta väillä tuntuu että Romeo on koira eikä kissa! :D

    VastaaPoista
  24. Aaaww aivan ihana juttu ja Romeo on mielettömän suloinen! Terveisiä meidän neljältä kissalta, jotka ovat kaikki mustia.

    VastaaPoista
  25. Chaos: Aww, terkut teidän mustille kisuille Romeolta ja Leolta! :)

    VastaaPoista
  26. Ooooi, eka luulin et joku sun kaveri on tullu kirjottaa mut sit ton ekan kuvan jälkee aikaan aloin kelaamaa et ehkä se ei ookkaa.... Mut tää ol tosi hauska postaus ja Roomeo on niin sulonen :') Meijän kissoil on vähä taipumuksii samanlaisee. Vanhemoi kantelee paksuu pulleet sinist hiirtä suussa ja maukuu samal ja pienempi (poika) vaaleenpunast leluankkaa jota välil vähä retuuttaaki :D

    VastaaPoista
  27. ^^ Haha! ;D Voi eeei, kisut osaa olla tosi outoja välillä!

    VastaaPoista
  28. Aivan ihana ja niin hauska kirjoitus! :) Piristi todella iltaani, kiitos. Kissat on huipputyyppejä :D

    VastaaPoista
  29. ^^ Kiva kuulla! :) Kisut on ihania!

    VastaaPoista
  30. Heh, vuoden vanha postaus mutta oli pakko kommentoida... Meiän toinen kissa ei kuskaa yleensä mitään, ja toinen kuskaa sukkaa jossa sellanen jännä kissan pää... Se vie sen kaikkialle mukanaan ja joskus tuo sängynpäätyyn sen. En tiedä luuleeko se että se on sen pentu vai mitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww! :'D Ehkäpä se on ottanut sen pennukseen. ;)

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)