perjantai 11. marraskuuta 2011

It's MY Year!

Pikapostauksilla jatketaan, tällä kertaa esittelyssä OPI -It's MY Year, joka on Miss Universe -kokoelmasta ihana luumu-lila lakka kultaisella duo-chromella. Tykkään tästä mutta toisaalta odotin, että näyttäisi enemmän lilalta ja vähemmän kultaiselta, koska mulle ei toi kultainen aina oikein sovi. En ole vielä päättänyt sopiiko tämä minulle, mutta kai sen huomaa sitten siitä tuleeko käytettyä. ;D



Mulla oli eilen taas niin kiireistä muka, etten ehtinyt koristellakkaan näitä. Tälläkertaa postaus jää aavistuksen tyngäksi siksi, koska olen lähdössä shoppailemaan! Katsotaan tarttuuko mukaan kynsilakkoja, luulen että mua ei saa päästää Kicksiin ollenkaan nyt.. ;D Ainakin kynsilakkoihin liittymättömänä mun pitäisi ostaa jokin tuubihuivi, koska en omista ainoatakaan ja ne näyttää ihmisillä niin kivoilta! Saattaa myös olla, että joudun menemään ihailemaan OPI:n Muppets -kokoelmaa, vaikkakin yksi lakka siitä minulle on kotiutunutkin, sen näette sitten joskus myöhemmin. ;)



Miltä It's MY Year näytti? :)

14 kommenttia:

  1. Hih Tartofraises blogissa oli just tänään tää sama lakka esittelyssä. Näyttää kyllä ihan eri lakalta mielestäni siellä :/ :D

    VastaaPoista
  2. Aika ihana. Tää on yks mun ruikuttajista (=jää aina verkkokaupan hyllyyn, kun minä painelen kassalle jo täyteen ehdetun ostoskorin kanssa). Jospa se vuoro tulis ens kerralla :).

    VastaaPoista
  3. ompas nätti lakka :)

    VastaaPoista
  4. Ihana lakka! Kannatan kyllä kympillä tuubin ostoa, mulla on kaksi kappaletta (Seppälästä, normaali kerma ja "hupullinen" harmaa) enkä lähde enää ulos ilman :) Ne ovat paitsi muodikkaita, myös käytännöllisiä. Voi esim. lasketella tai ratsatsaa ilman pelkoa että huivin pää takertuu jonnekkin... ;)

    VastaaPoista
  5. Ihanan värinen lakka, todella upea!
    Itsekkin kaipaisin tuubihuivia, mutta ainakaan vielä en ole löytänyt sopivaa. Pitänee tilata netistä.

    VastaaPoista
  6. Jaha, ostoslistalle. Upea.

    VastaaPoista
  7. Iiiihana ;) Mun mielest vähä talvisen näköin, tekisköhän toi kulta sen, jaku lakka on muutenki enemmän tollain kylmän ku lämpimämmän sävyin. Mut eise mitää, ihanaa et täst tulee talvi mielee :)

    VastaaPoista
  8. Jos et jatkossa tykkää, myy miulle :D

    Terv. duo-chromien suuri ystävä.

    VastaaPoista
  9. Vilkku: Hih, hoksasin nyt kanssa kun luin blogit jotta sama lakka oli sielläkin. ;D Hänen kuvansa taidettiin oltu otettu auringonvalossa ja minun omat on varjossa, johtuisikohan siitä? :)

    Iituu: On tämä kyllä ihastuttava! :)

    Sannu: Kyllä kannattaa napata koriin, voihan sen aina myydä jos ei tule käytettyä! :)

    Anonyymi: Eikös! :)

    KaniFani: Iii nyt minäkin ostin ekan tuubini, mustan värisenä! :)

    Rose: Omani hankin Gina Tricotista, tämä on ainakin minusta ihana! :)

    Sonia: Hih! ;)

    Aino: Eikös vain! :)

    Nebu: Kieltämättä aika talvinen, tietyssä valossa jopa ruskea lakka. ;D

    Rva Melli: Hihii, katsotaan tuleeko käytettyä! Itsekin rakastan duo-chromeja. :)

    VastaaPoista
  10. Ootko muuten käyttänyt koskaan kynsilakan ohentajaa? Jos oot niin mitä merkkiä? Mulla on meinaan Nail Envystä tullu kauheeta liisteriä =/

    Mari

    VastaaPoista
  11. Mari: Olen käyttänyt Orlyn ohentajaa ja tykkään siitä! :)

    Lilli: Eikös! :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)