keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Paljastuksia, paljastuksia


Sain Taika-tytöltä tämän haasteen jo jonkin aikaa sitten ja nyt tartuin siihen.

Saatuaan tämän palkinnon täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

1. Kiitä sitä, jolta sait tunnustuksen.
2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
3. Laita linkki, keneltä sait tunnustuksen.
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
5. Anna tunnustus seitsemälle.
6. Linkitä nämä blogissasi.
7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.

Tässä seitsemän paljastusta, joita eivät ainakaan kaikki minusta tiedä:

1. Olen kahviholisti. Olen ollut sitä pienestä pitäen, äitini mukaan ensimmäiset kahvihörppyni join jo tuttipullosta.

2. Päässäni on ollut kaikki mahdolliset "luonnolliset" hiustenvärit, on siis mustaa, täysin blondia, punaista, oranssia, ruskeaa ja vähän epäluonnollisemmista minulla on ollut pinkki.

3. Olen perfektionisti. Oli asia mikä hyvänsä, olen erittäin tarkka siitä, että asia hoituu täydellisesti, vaikka se ei olisikaan minua kiinnostava tms. asia.

4. Kuuntelen salaa hittibiisejä. Tykkään joistakin räppi yms. biiseistä mutten koskaan myönnä sitä. Jos joku kysyy, mitä musiikkia kuuntelen, vastaus on aina "metallia!!"

5. Rakastan kissoja. Olen koko elämäni ollut tekemisissä kissojen kanssa jotenkin, jos ei meillä kotona ole ollut kissaa, niin jollakulla tutulla on ollut ja se kissa on saanut kokea kissarakkauteni nahoissaan.

6. Pelkään hammaslääkäriä ja ukkosta. En tiedä mitään mitä pelkäisin niin paljon kuin näitä kahta asiaa. Paitsi hämähäkkejä! Lamaannun täysin jos näen tuon 8-jalkaisen kammotuksen. 4 jalkaa nyt vaan on max mitä voin sietää olennolla, sen yli menee sitten jo överiksi.

7. En ole ikinä maistanut tupakkaa, enkä maista. Olen nähnyt sen aiheuttamat haitat ja osaan pysyä kaukana.

Yritin poimia edes hiukan vieraampia juttuja, ettei kaikki olisi ihan selviä.

En haasta tälläkertaa ketään, mutta kaikki halukkaat voivat tämän tehdä! >:]

1 kommentti:

  1. Kiva, että teit haasteen!

    Olet monessa asiassa suorastaan hämmästyttävän samanlainen kuin minä. Minäkin olen perfektionisti. Rakastan kissoja. Pelkään hammaslääkäriä ja ukkosta. En ole maistanut tupakkaa enkä maista.

    Olisi ollut kivaa nähdä pinkit hiuksesi:)

    En tiennyt näitä asioita sinusta. Ne olivat siis todella hyviä paljastuksia!

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)