keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Vapaata päivää

Lähipäivinä ei ole tapahtunut kummempia, yliopistolla olen käynyt normaaliin tapaan ja tällaista rutiinia. Tiistaina oli ihastuttava, suullinen koe, mutta sekin meni ihan iloisesti.

Minulla oli siis tänään vain 4 tuntia koulua, aamu alkoi iloisesti Tulkkauksen peruskurssilla, jossa opetuskieli olikin ruotsi! Tämä tuli uutisena minulle.. Mutta hyvin siitä selvittiin.

Mietinkin, että mitä hemmettiä, luen pääaineena ainetta (saksaa), jonka luennolla olen yhtenä kysymysmerkkinä, kun kerran jopa ruotsia ymmärrän paremmin.. Ei näin. Mutta onneksi olenkin lopettamassa sen ja siirtymässä paremmille vesille, Viestintään. >:}

Tulkkausten jälkeen oli vapaaehtoista Excel-harkkaryhmää, joka oli aivan turha minulle. Sainkin lähdettyä sieltä ihan ajoissa pois jo ja ehdin käymään vielä kotona hakemassa tavarat kunnes suuntasin keskustaan.

Kävin kiertämässä parit kaupat, muttei mitään erikoista löytynyt, puhdistusvälineitä ja semmoisia vain.

Päätin ostaa junamatkalle taas kokeiluun Ben & Jerry'siä jota en ole ennen maistanut, nyt lähti kokeiluun B&J:n New York Super Fudge Chunk, omnom. Tämä on suklaajäätelöä, jossa on tumman- ja vaaleansuklaan paloja, pekaanipähkinöitä, saksanpähkinöitä ja kaakaolla päällystettyjä manteleita. Niin, hyvin amerikkalaistyyppistä tunkea kaikki mahdolliset tunnetut pähkinät samaan jäätelöön, mutta tulos oli hyvinkin herkullinen.

Jotenkin tuntuu, että vasta täällä kotikotona pystyy kunnolla päästämään irti yliopistosta ja sen tuomasta stressistä kun kirjat eivät ole siinä kokoajan esillä.. Noh, onneksi tänne voi aina helposti paeta jos tulee liiaksi paineita.

Huomiseksi olen suunnitellut mm. hiustenvärjäystä, parin saksan aineen kirjoitusta sekä veljen luona siivoamista. D:

Silti vaikka sanoin etten hyppisi aiheesta toiseen niin en osaa pysyä aiheessa! Anteeksi, häiritseekö se hirveästi, toisinsanoen..

Tahdotko postauksia vain yhdestä aiheesta vai kelpaavatko myös sekapostaukset?

p.s. Kuten oikealla olevasta Tulossa-listasta voi huomata, olen suunnittelemassa postausta anonyymin pyynnöstä eBaysta ostamisesta. Koitan saada jo tänään tehtyä jotain, saa nähdä ehdinkö. >:]

1 kommentti:

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)