maanantai 9. marraskuuta 2009

Pikapostausta uudistuksista ja päivästäni

Heippa!

Ajattelin postailla pikaisesti, koska mulla on patonkia uunissa ja pitää vahtia niitä joten en voi jumiutua tähän pitkäksi aikaa.

Tänään oli aika not-kiva-päivä, puoli kuuteen asti ja ja loppui ihanista ihanimpaan Moderne Geschichte und Landeskundeen eli Saksan maantuntemukseen ja nykyhistoriaan. Huomisella onkn vain kaksi tuntia, opettaja perui sairauslomansa vuoksi tunnit. Liekö sikainfluenssa levinnyt yliopistollekkin..

Kuten muutamat ovatkin jo huomanneet, olen lisännyt postausten perään pikapalaute-mahdollisuuden, joka mahdollistaa teidän ilmaista kiinnostuksenne tai ei-kiinnostuksenne välittömästi. Toivon, että käytätte tätä nopeaa ilmaisutapaa niin helpotatte suuresti taakkaani miettiessäni mitkä asiat lukijoitani kiinnostavat, kiitos! >:}

Lisäksi poistin Google-mainokset, sillä vihaan niitä itse (vaikka en niitä adBlockin käyttäjänä näekkään) enkä tahdo teitäkään niillä häiritä. Niillä kun ei käytännössä tienaa, niin turhaa ne ovat hidastamassa sivun lataamista jne.

Muita uudistuksia on oikealle palkkiin tuleva "Matkalla luokseni"-lista, johon tulee ostamani jutskat netistä (eBay, Ellos, H&M yms yms kaikki) niin pysytte pinnalla siitä, mitä ostoksia saatan ehkä täällä esitellä.

Loppuun vielä muistuttaisin siitä, että antakaahan minulle postausideoita. Oikealla näkyy myös "tulossa"-lista, jossa näkyy postaukset jotka olen toteuttamassa ja yliviivatut olen tietenkin jo toteuttanut.

Postausideoita voit kirjoitella kommenttiboksiin taikka suoraan sähköpostilla blogisonnela@gmail.com, kaikenlaiset ideat ovat tervetulleita. :]

1 kommentti:

  1. Minua mainoksesi eivät häirinneet. Löysin niiden kautta kivoja juttuja!

    Tykkään kyllä lueskella postauksiasi ihan mistä aiheesta tahansa:)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)