tiistai 17. tammikuuta 2012

Lyhyet kynnet esittäytyy

Nyt on kuulkaas lyhimmät kynnet varmaan neljään vuoteen. Valkoista osaa kynsissä on ehkä 1 mm tai alle. ;D Ai miksikö lyhyet? Ihan vaan siksi että vaihtelu virkistää!



Ekaa kertaa elämässäni voin kokeilla omille kynsille kokonaan Konadin koko kynnen leimoja. Nämä tiikerit ovat useille jo tutusta m57-laatasta (saatu). Aiemmin tyydyin vain piirtämään tiikerit itse. ;D



Tein tällaiset samanlaiset samoilla väreillä kaverilleni viikonloppuna ja kun ne näytti niin kivalta niin ajattelin tehdä itselleni kanssa. ;D Pohjalakkana mulla on tuo Models Ownin Pinky Brown.



En ehtinyt eilen katsella noita kysymyksiä loppuun, eli vielä tänäänkin voitte kysellä täällä! Kyselkää nyt ihmeessä kun ihan luvan kanssa saatte. ;D

41 kommenttia:

  1. Hienot ovat lyhyempinäkin!! Ihana tuo lakka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuo on ihana, vaikka ensin ajattelin etten tykästyisi siihen ollenkaan. ;D

      Poista
  2. Onpas kauniit ! Ei yhtään hullumpi pituus. Ja todella kaunis lakka. Ilahduin suuresti, että hyvänen aika, mullahan on tuo lakka. En ole vielä ehtinyt kokeilemaan sitä kynnelle asti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :) Oi, no sittenhän se oli hyvä homma. ;D

      Poista
  3. Ihan nätithän nuo on kun ovat siistit ja hoidetut, niin kädet kuin kynnetkin. Ei dissata lyhyitä kynsiä tässä pitkiä ihailevassa maailmassa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon samaa mieltä, aina ihmettelen kun ihmiset kovasti kehuvat kynsiä jos ovat pitkät, itse on toki jo niin tottunut niihin mutta kaipaan aina vaihtelua. ;D

      Poista
  4. Hienolta näyttävät! Itsekin olen viimeiset parit kynnet tehnyt hieman lyhyempänä ja mielestäni nekin on ihan kivat. Kasvavat kyllä melkoista tahtia. Tuo kuvio näyttää hyvälle, tarvii kokeilla jotain vastaavaa. Kiva kun pidät sivustoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kynnet kyllä on onneksi kasvava luonnonvara, joten siksikään ei harmita lyhentää kynsiä yhtään. ;D

      Poista
  5. Uuu :) Eikö ookki jännä tunne :D
    Minäkun lyhensin niin kaikista hauskinta oli se, että tietokoneella kirjoittaessa tunsi sormenpäät näppäimistössä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On aika creepya, vaikka näitä ennenkin olivat aika lyhyet, mutta silloin kun niistä tosi tosi pitkistä lyhensin niin vasta olikin hassu tunne! :D

      Poista
  6. Nuo ehkä jopa kauniimmat hieman lyhempinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olen samaa mieltä! :) Sopii söpöihin lyhyisiin kynsiin.

      Poista
  7. mulle nuo on jo pitkät kynnet, koska omat kynnet on niin ohuet, että katkeaa nii helposti ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan. :/ Sun pitää ottaa kehiin jotain vahvistavaa aluslakkaa!

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  8. Ei nuo mielestäni ole vielä liian lyhyet. Söpöthän ne ovat! Tärkeämpää kynsissä on mielestäni se, että ne ovat saman mittaiset, ei se pituus niinkään merkitse! :)

    VastaaPoista
  9. Vaihtelu virkistää! Hienot kynnet :)

    VastaaPoista
  10. Hurjan pitkä kynsipeti sulla, jos valkoista on vain milli! Vähänkö oon kade :) jos itse jätän valkoista osaa millin niin kynteni olisivat lähes puolet lyhyemmät kuin sinulla.

    Vanamo-sormus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih juu itsekin olen ihmetellyt sitä kun se on aika pitkä, joten kynnet ei kovin lyhyeltä näytä koskaan. Ja Vanamo on <3. :)

      Poista
  11. Kivat koristelut ja tosiaan vaihtelu virkistää - näin katsojankin puolesta!! :)

    VastaaPoista
  12. Ihanat ja suloiset lyhyet kynnet :))

    T: Vilkku jonka googletilillä on joku ongelma... :S

    VastaaPoista
  13. Nuo sun lyhyimmät on mulle pisimmät =D Onneksi äiti oli ostanut mulle kynnenkovettajaa, sellasta aluslakkaa niin saan nää mun ohkaset, liuskottuvat ja pehmeet kynnet vahvistettua D;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, no mulla taitaa olla lähinnä tuo pitkä kynsipeti joka saa kynnet näyttämään pitkältä! ;D

      Poista
  14. Ihanat kynnet! Mulla on suurinpiirtein samanpituiset ellei vähän lyhemmät, olen huomannut että lyhyet kynnet on tosi söpöt ja lyhyissä minusta kirkkaat värit näyttävät paremmilta :) kerran halusin leikata itselleni superlyhyet "poikakynnet" mutta kynteni ovat pitkänmalliset eivätkä sellaiset leveät eli muuta en saanut aikaan kuin tosi kipeät sormet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oi voi, ymmärrän mitä meinaat "poikakynsillä", minulla on kanssa pitkä kynsipeti joten poikakynsiä ei tulisi vaikka lyhentäisin kuinkapaljon. ;D

      Poista
  15. Mä olen kans nyt jonkun aikaa mennyt hieman lyhyemmillä (suunnilleen samassa mitassa kuin sun kynnet nyt) kynsillä ja tää on kyllä aika sievä pituus :3

    Mulla oli ongelmana tosi paljon reunoista kaareutuvat kynnet, ja siihen ei auttanut öljyilyt tai muut kosteutukset - lyhentämällä sit sai hieman paremmaksi, ja ainakin talven yli saa näillä "töpöillä" mennä, kun lohkeilu alkaa heti kun vähänkin kasvaa :P Ja nehän kasvaa, vähän liiankin nopeasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, lyhyet on tosi sievät minustakin. Onneksi kasvaa! :)

      Poista
  16. Aj kun ihanat kynnet! :D aivan mahtavan kauniit. Mua harmittaa, että uudessa työssäni en saa pitää kynsilakkaa, ja kynntenkin pitää olla lyhyet... :/ Sun blogi on tosi inspiroiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja voi ei, ei kiva jos ei voi pitää kynsilakkaa. :/

      Poista
  17. Nuo kynnet ovat aivan mahtavan kauniita! :D Sun blogi on tosi inspiroiva, kiitos siitä!

    VastaaPoista
  18. Ei mun mielestä sillä kynsien pituudella oo kauheasti väliä kunhan ovat tasapitkät ja hyvin hoidetut. Ihan hyvin lyhyisiin kynsiin voi tehdä hienoja koristeluja. :D

    Ups! Piti kommentoida niiku uus kommentti mut sit jotenki onnituin vastaamaan tohon johkin kommenttiin. Kännykällä on hyvä kommentoida blogeja...

    VastaaPoista
  19. Oho, ei nää nyt sillee oo lyhyet mut varmaan verrattuun siihe mihin oot tottunu :D Mut toi lakka on ihana ! Oon tosi katkera jos en ikiin saa sit :( Ja nää on kyl nätit kynnet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeppa on kyllä lyhyet verrattuna juurikin siihen totuttuun, vaikka monille varmaan ovat nämäkin jo pitkät. :)

      Poista
  20. Ihania nuo Models Ownin shimmeriset lakat. Tai siis tuollaiset eri väreissä/sävyissä hohtavat. Joo, tulin taas sun blogiin kuolaamaan kaikkien lakkaihanuuksien perään. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, tervetuloa vain. ;D Ja juu, duo-chromeiksi noita kai virallisesti kutsutaan ja ovat kyllä ihania! :)

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)