keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Lilaalilaa

Otan heti alkuun mustan laatikon tilanteen, laatikko näyttää tällä hetkellä tältä:



Ei nyt niin pahalta, mutta pahemmalta kuin eilen ennen shoppailuinnostusta. ;D Kyllä sinne onneksi vielä yhden tilauksen lakat mahtuvat ja sitten saakin jo kovaa vauhtia olla lakkailemassa taas.

Eilen mustasta laatikosta otin käyttöön Flormarin U09 ja Wild and Crazyn Purple Glitterin.



Lakkasin ensin kaikki kynnet tuolla Flormarilla, kunnes ajattelin pistää jokatoiseen Purple Glitteriä. Innostuin ja tein töpöttelyt samaisella glitterillä joka kynteen, mutta en pitänyt sekavasta lopputuloksesta ja heitin päälle vähän lisää Flormaria. Siitä syystä nuo Flormar-kynnet näyttävät vähän sinisille, koska alla on tuota sinistä glitteriä. Hyvä minä.



Levittyvyydeltään Flormar ei ollut mikään hyvä, kuten kynsinauhojen vierestä voitte huomata. Peittävyys oli kuitenkin huippuluokkaa, sanoisin, että kaksi kerrosta riittää vähän vaativimmillekkin lakkaajille, itselläni näitä kerroksia tuli nyt useita sen glitterhässäkän takia. Kuivuvuus oli suoraan sanottuna huono, vertaamalla esim. China Glazen vastaavan tyyppisiin lakkoihin. Eli ruttaamisalttius on tämän lakan kanssa suuri. Johtuu myös siitä minun kerrostuksestani.



Purple Glitter sen sijaan levittyi glitteriksi yllättävän hyvin! Kynsissä yksi kerros Flormarin päällä. Kuivui nopsaan, ei valittamista sen suhteen.



Nämä kynnet lähtevät vaihtoon tänään, en pidä näistä. Olisi ollut kiva ottaa teille kuvat tuosta Flormarista itsestään kynsillä, eikä siten että tuo glitter paistaa tuolta alta, höh. No ei aina voi voittaa.

Mitä kokemuksia teillä on Flormarin laadusta? Ovatko kaikki sävyt yhtä toivottomia kuivajia vai onko tämä kuivumisongelma vain minun päässäni?

36 kommenttia:

  1. Mun mielestä kanssa kuivuu hitaasti ja ainakin minun tuollainen vaaleanpunainen ei ole makuuni peittävä vielä kahdellakaan kerroksella. Onneksi meillä on pikakuivattajat, silti ruttaamista kyllä saa varoa :/

    VastaaPoista
  2. Mä kyllä tykkää flormarin lakoista ja pikakuivattajan kanssa niissä oo mitään valittamista muuta kuin sen suhteen että jotkut värit (siis ihan vaaleimmista)peittävät aika huonosti.

    VastaaPoista
  3. Itse olen just ajatellut ostaa tuota lakkaa mut jos se tollaiselta vaikuttaa niin taitaa lakka jäädä ostamatta.

    VastaaPoista
  4. Toi Purple Glitter on ihan hirmun nätti lakka. :3 Yks niitä harvoja lakkoja, joista oon käyttänyt puolet! :D
    Waaat, jos toi Flormarin lakka peittää noinkin vähäisellä kerrosmäärällä niin pitää kyllä käydä hankkimassa. :O Mulla on meinaan semmonen käsitys noista lakoista, ettei peitä sit millään.

    Mulla on Flormarilta jonkun verran lakkoja, neonsävyjä jne ja ne kuivuu ainakin ihan huippu nopeesti. :O Ja peittääkin jo hyvällä säkällä ensimmäisellä kerroksella.

    VastaaPoista
  5. Eihän nuo näytä ollenkaan pahalta! (:
    Itse en omista Flormareita yhtään, mutta testasin kaverin omaa ja se todellakin kuivui ikuisuuden. Ehdin rutatakkin osan kynsistä :DD

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä noi on kyl ihan kivat :) Ja ihanat värit!!

    VastaaPoista
  7. Mulla on tai sama Flormarin U09 tällä hetkillä kynsissä mustan päälle kerrostettuna (toimii muuten hyvin). Lakka on kaunis kuin mikä, mutta kuivuvuudeltaan tosiaan melko huono. Lakat laitoin eräs aamu ja päälle Seche Viteä ja vielä illalla onnistuivat menemään parista kärjestä ryttyyn, vaikka olivat jo pitkään tuntuneet täysin kuivilta. Tää täytyy varmaan laittaa joskus iltapäivällä, olla koko ilta tekemättä mitään (koska eihän kellään koskaan mitään parempaa tekemistä ole, kuin odottaa lakkoje kuivumista) ja sit viel nukkua kädet peiton päällä, ni ehkä se ois aamulla jo kuiva ;)

    VastaaPoista
  8. Nätit kynnet : ) Mulla on yks tommenen flormar lakka se kyllä kuivaa musta tosi nopeesti : O

    VastaaPoista
  9. olen itse melkoinen Flormarin suurkuluttaja ja myönnettävä on, että kuivumisaika on pidempi kuin kalliimmilla merkeillä, mutta mikään ongelma se ei kyllä ole koskaan ollut (:

    VastaaPoista
  10. Oo, tuo Purple Glitter on vallan ihana! Saakohan sitä vielä kaupoista? :)

    VastaaPoista
  11. Lakkasin eilen Flormarin lakalla, joka koostumukseltaan ilmeisesti sama kuin tuo sinun, mutta vain pinkin sävyinen. Ja kuivui todella huonosti!

    VastaaPoista
  12. Mulla on Flormalilta 2 lakkaa liila (U15) ja pinkki (U05). Liila levittyi ihan hyvin ja kuivui aika nopeasti. 3 lakkauskerrosta pysyi kynsissä melkein 2 viikkoa. :D Pinkkiä testasin nopeasti(jäi vaan piiloon koristelun takia) niin yhtä nopeesti kuivui, vähän tönkköä kylläkin oli.

    VastaaPoista
  13. Musta noi on ihanat! Mä rrrakastan violettia ja kimallusta, joten on pakko tykätä =) Muutama flomarin lakka löytyy multakin enkä mitenkään hirmu ihastunut ole niihin, jotkut ei peitä ollenkaan ja kuivuminen on liian hidasta.

    VastaaPoista
  14. Mulla on ton flormarin hopea graffitilakka ja se on ainakin huono:näyttää kynnellä lähinnä harmaalta.
    Ei halkeile kunnolla(näyttää epätasaisesti lakatulta) ja lakkaan tulee kökköjä,klimppejä mitä ne sitten ovatkaan :D kerran oon lakannut tolla lakalla enkä varmaan uudestaan käytä.
    Kaiken lisäksi se vielä levittyy huonosti. Nämä perustuu sitten vain omaan kokemukseen :)

    nätit kynnet muuten :) ja ihania koiria

    VastaaPoista
  15. Ei ole kuivumisongelmia ollut. Flormarin lakkoja löytyy laidasta laitaan, monessa sävyssä. Mulla taitaa olla jopa tuo sun käyttämäs sävy. Yleensä 2 kerrosta riittää ja kuivuu ihan hyvin ja kohtuu nopeastikin. Ehkä se kuivumisongelma johtuu sitten useammasta kerroksesta.

    VastaaPoista
  16. No joo! Kuivuu hitaaaasti! Harmi sinänsä, koska sävyt on monissa kivoja ja muistaakseni levittyi hyvin ja oli peittävää.

    Tosin niiden Crack lakat toimi ja kuivu mun mielestä hyvin. Sillai kivan hitaasti lakan ominaisuuksia ajatellen. Isadoran kun tuntuu kuivuvan jo siveltimeen, ennen kuin saa edes kynnelle lätkästyä.

    VastaaPoista
  17. Mun mielestä flormarit on ihan hyvän laatusia ku vertaa siihen parin euron kipalehintaan :DD Jotku on tosiaan sellasia ettei peitä kunnolla, mutta suurin osa niistä peittää ihan hyvin, ainakin niistä normaaleista, noista toisista ei oo ihan niin paljoo kokemusta :Dd Mutta mun mielestä ihan hyviä peruslakkoja :))

    VastaaPoista
  18. Miulla kaikki Flormarit on kuivunu ihan sika hitaasti! :/ Harmi, sillä on tosi hienoja lakkoja. :((

    VastaaPoista
  19. Mulla ei oo Flormareista kokemusta ja tuskin tulen ostamaan. Ihan hyvin voin tilata jenkkilästä samalla hinnalla laadukkaampia lakkoja. ;)
    Mut kivat kynnet ongelmista huolimatta!! :DD

    VastaaPoista
  20. mä meinasin kanssa ostaa tota flormarin lakkaa, mutta niin moni on puhunnu 4 minuutin kuivumisajasta, niin että noi taitaa jäädä kauppaan :p mut niissä on kyllä tosi hyviä värejä :)

    http://my-little-addictions.blogspot.com/

    VastaaPoista
  21. Kumpikin lakka näyttää tosikivalta! Mulla on noita Flomarin lakkoja useita, varsinkin noi Miracle Colorsit on musta aivan ihania, kun ne on niin säihkyviä. :) Yllätyin ainakin itse, että nuo tummemmat peittää tosi hyvin (kokeilin punaista vastaavaa)., kuten säkin mainitsit. Tosi monta on vielä kokonaan testaamatta, että pitäis sen suhteen ryhtyä hommiin... Ja ihana tuo Wild & Crazyn lakkasi! Hankkisin ehdottomasti itsellenikin tuon, jos sattuisin löytämään! :)

    VastaaPoista
  22. Mirka: Sanos muuta, ilman pikakuivattavaa olisi tuskaa! :Q

    Mirja: Oon kanssa kuullu, että huonosti peittäviä olisi osa, saa nähdä.. :o

    Hanna: Sävy kyllä ihana, mutta kuivuvuus ja levittyvyys huonoja. :(

    Suvi: Joo tää oli kyllä hyvä peittämään! :)

    Vilkku: Hih, kiitos. ;D Ja juu, kuivuu kauan!

    Iituu: Kiitos! :)

    Saara: Haha, todentotta! :D Mustan päällä varmaan kiva! :)

    Mari: Kiitos, ehkä sävyissä on sitten eroja! :)

    Ine: Jeppa, niin kauan kuin ei ruttaannu lakat niin eihän sillä niin väliä. ;D

    dreamer: Kiitos! :)

    Riikka: En osaa sanoa saako, en muista ainakaan meidän Seppälässä tätä enää nähneeni. :/

    Marika: Voi ei, onkohan sama pinkki kun mulla, en tykkää jos nää mun kaikki Flormarit kuivuu niin huonosti.

    Tuulila: No kestävyys on sitten ainakin näissä hyvä! :D

    Mia: Kiitos sinulle! :)

    Anni: Kiitti! :)

    Anonyymi: Crackleja en olekaan tältä kokeillut, eikä vissii tarvitse kokeillakkaan. ;D Hih, nyt en ymmärtänyt, mitä koiria? ;D

    Rose: Kiitän! :)

    T1k3: Niin en tiedä, monilla tuntuu olevan tätä kuivumisongelmaa, toki ihmisillä on eri käsitykset siitä mikä on nopea kuivumisaika lakoilla. ;D

    rosaparks: Juu kyllä muakin harmittaa jos nää kaikki kuivuu yhtä hitaasti. ;(

    mmilja: Nojuu hintaansa nähden ihan hyviähän nämä ovat. :)

    NailHai: :/

    elli: Kiitos ja näinpä. ;D

    Taru: Mä olisin kanssa halunnu kuulla pitkästä kuivumisajasta jo ennen näiden ostoa, mutta ei se mitään, ihania sävyjä silti. ;D

    Niniane: Toivottavasti löydät vielä Purple Glitterin! :)

    VastaaPoista
  23. ooooooh, jos lakkailisin niin hankkisin. Ihanan ällösöpön väriset!
    Onneksi arkyylikynnetkin voi lakata... hmmm!

    VastaaPoista
  24. Nää on kivat ! :) Mun mielest Flormarit kuivuu ainaki ihan hyvin mitä oon omii testannu :o Ja mulki on toi Purple Glitter ja se on kyl ihana tapaus ! Aika liruu vaa..

    VastaaPoista
  25. Minulla on useampi pullo flormarin lakkoja enkä ole kiinnittänyt huomiota hitaaseen kuivumiseen. Mielestäni kuivuvat siinä missä muutkin.

    Varsinkin ne shimmeriset kiiltosävyt on useat sellaisia joita kannattaa käyttää lähinnä kerrostamiseen koska ovat niin läpikuultavia. Ellei sitten halua läpikuultavaa. Muistaakseni sininen shimmerlakka oli aika peittävää kuitenkin. Samoin taisi olla jonkun pinkin kanssa. Mutta lakkailin niillä viimeksi kesällä joten muistini voi olla pettävä...

    Tavalliset flormarin lakat peittävät mielestäni todella hyvin ja jo kaksi kerrosta on ollut riittävä. Crackleihin olin pettynyt mutta olen vasta pari kertaa kokeillut, ehkä pitää vain löytää oikeat yhdistelmät ja tavat niiden kanssa.

    VastaaPoista
  26. Kiva, että otit esille tuon Flormarin lakkojen laadun! Olen jo jonkin aikaa miettinyt niiden ostamista, mutta halusin ensin varmistua laadusta. Olisi nimittäin ikävä ostaa useampi lakka, joka jää käyttämättä.

    Tuo Purple Glitter näyttää kyllä tosi kivalta. -Pitänee hankkia itsellekin, jos vielä löytyy. Muistaakseni sitäkin olen muutaman kerran arponut, että ottaako mukaan vai ei.

    Itse kynnet ovat tosi kivat! :)

    VastaaPoista
  27. Dacey: Hih! ;D

    Nebu: Kiitos, juu ei ole hirveän peittävää!

    Mohn: En tiedä mistä sitten johtuu ihmisten eri kokemukset Flormarien kuivumisesta, itselläni ei muuten ole väliä, kunhan ei sitten kuivumisaikana ehdi ruttaantua. :o

    Wheatear: Kiitos! Purple Glitter on kyllä ihana, toivottavasti vielä löytyy valikoimista. :)

    VastaaPoista
  28. Sori Sonne :D luin kahta blogia samaan aikaan ja toisessa oli niistä koirista. ei tainnu olla tässä ;D

    VastaaPoista
  29. ^^ Hah, ei se mitään! ;D

    VastaaPoista
  30. No nyt selvisi missä olin nähnyt tuon Purple Glitter- lakan ennen :'D Ostin itse Seppälästä tuon kys. lakan ja mietin samalla, että ihan kuin olisin nähnyt sen jossain ja oikeassa olin :D Minulla on tämän postauksen molemmat lakat itselläni (taisin ostaa samalla kerralla) ja minusta myöskin Flormar kuivuu älyttömän hitaasti, mutta kauneudesta pitää joskus kärsiä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah! ;D Jep, Flormarit ei kokemukseni mukaan oo kyllä nopeimpia kuivajia..

      Poista
  31. Ite tykkään Flormarin lakoista. Omistan neljä sävyä ja kuivuu ihan hyvin. Mun mielestä ne on tosi peittäviä jo kahella kerroksella ja kestääkin hyvinä ainakin viikon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, no mulla on vähän ristiriitaisia kokemuksia näistä Flormareista. Niitä on kai kahta eri laatua, noita mustakorkkisia ja sitten valkokorkkisia, valkokorkkiset kai parempia peittämäänkin. :)

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)