sunnuntai 15. tammikuuta 2012

"Sillä olen myöhäisherääjä ja laiska ja ja vihaan ohuita lakkoja .."

Mua on yhä enemmän alkanut ärsyttää tämä mun tapani tehdä postauksia. Siis lähinnä se, että miksi ihmeessä mä selitän miksi tein milloinkin minkäkinlaiset kynnet? Kai minä tein ne ihan vain siksi koska halusin tehdä! Ei kai siihen sen kummempia litanioita tarvita.

Veikkaisin, että yksi syy tähän miksi alkuun tulee aina kauheat selitykset siitä miksi kynnet nyt ovat tällaiset on se, että joskus tulee kommentteja tyyliin "voisitko tehdä jotain monimutkaisempaa?" "voisitko lakata muillakin kuin glitterlakoilla?" "voisitko joskus tehdä muutakin kuin konadeilla?" Usein tekisi mieli sanoa että ei, en voi, sillä en tahdo. Blogia selatessa huomaatte kyllä, että teen kyllä aikapaljon erilaisia koristeluita, mutta nyt minua huvittaa tehdä tätä mitä juuri nyt tein. Tällaisia kommentteja lukiessa tulee mieleen, että kuinkahan paljon kys. kommentoija on blogiani selannut taaksepäin, jos luulee, että Konadit ovat ainoa koristelumuoto jota harrastan tai että käytän pelkkiä glitterlakkoja.



Monille jotka eivät pidä omaa blogia tuntuu olevan oletus, että blogia pidetään vain ja ainoastaan lukijoita varten. Kyllä, blogia toki juu pidetään lukijoitakin varten, en minä sitä kiellä tai edes väitä että ihan itselleni tässä kirjoittelen, mutta kynsiä minä teen lähtökohtaisesti ihan itseäni varten, en blogia varten. Pyrin ottamaan lukijoiden toiveet kynsistä huomioon JOS se sopii minun omaan makuuni tai jos se ei sodi ajatusmaailmaani tai ihan mitä vaan vastaan.

Onneksi olen kokeiluluontoista sorttia ja minulla on vain harvoin kausia jolloin tahdon ns. päästä helpolla ja lakkailen vain yksiväriseksi, koska luulisin että minun lukijakuntani koostuu paljolti niistä, jotka tahtovat nähdä muutakin kuin yksivärisiä lakkaswatcheja. Niitäkin tulee, aina silloin kun siltä sattuu tuntumaan tai ihan vaan siksi koska olen laiska enkä jaksa koristella. Tai vaikka siksi että löysin lakan joka on ihana ja haluan käyttää sitä ihan vain yksinään.



Ymmärrän, että jos olette tottuneet siihen, että koristeluita tulee useasti, ne on tehty vaivalloisesti/käsin yms. niin tottakai tahdotte jatkossakin haasteellisempia koristeluita. Toivottavasti te puolestaan ymmärrätte, että aina ei jaksa, huvita, ole aikaa tai iske tähän syy x on syynä siihen, että koristelut ovat simppelimmät.

Tässä siis lyhyesti ja ytimekkäästi syyt, miksi kynnet näyttävät nyt tältä:



- sillä halusin
- sillä olin laiska
- sillä lakka oli ohutta ja se piti saada osaksi peittoon
- sillä olen myöhäisherääjä ja innostun jutuista (kuten crackle-lakoista) vasta sitten kun suuri osa on ne jo unohtanut tai ainakin buumi on laantunut

Ei, älkää käsittäkö väärin, en ole leipiintynyt bloggaamiseen tai kynsiin, vaan lähinnä halusin tuoda nyt esille näkemystäni siitä miten suhtaudun kommentteihin, joissa minua käskytetään tai pyydetään asioita syyttävästi. Ei ole toki mahdottomuus että pyydätte asioita, en nyt sitäkään tarkoita tietenkään. Aina saa pyytää jos jotain tahtoo nähdä, mutta syyllistävä sävy "voisitko tehdä joskus muutakin kuin konadeja" ei ole paras vaihtoehto asian esittämiseen, varsinkin kun blogia lukiessa huomaatte, että teen tosiaan paljon muutakin kun niitä konad-koristeluita.

Nyt jos joku taas tahallaan (kuten yleensä aina joku) käsittää tämän avautumiseni väärin ja nillittää tyyliin "en sitten enää ikinä pyydä mitään" tai "olet bloggari, sinun on otettava kritiikkiä vastaan" yms. niin suutun. ;D MouMou totesi joskus asian hyvin että "olen bloggari, en asiakapalvelija" joten onneksi minä voin sentään huoletta sanoa vastaan, enkä tosiaankaan ole oikeutettu ottamaan vastaan kritiikkiä, jolla ei ole muuta tarkoitusta kuin pään aukominen. :Q



Juu ja nyt kun on avautumiset hoidettu, niin voin kertoa tästä lakasta, eli kyseessä Flormarin U05. Ihana duochrome (!), mutta eihän se peittänyt kolmannellakaan kerroksella. Pettymys. :/ Ehkä alle ensi kerralla jokin lakka. Tykkäisin vaan niin kovasti käyttää tätä yksinään! Yllätyin oikeasti kun hoksasin että tämä on duochrome, vaikkei pullossa juuri siltä näytä, mutta mistä tuo kullertavuus sitten tulee jos ei tästä lakasta? Koristelin Dependin mustalla cracklella, joka on ihan kuollut, vaikka olen ihan pari kertaa sitä vasta käyttänyt. :I Seuraavaksi aikeissa hankkia muutama crackle China Glazelta, jos olisivat parempilaatuisia. Vai mitä crackle-lakkoja suosittelisitte? :)

Muistakaa muuten kysyä niin saadaan muhkea kysymys-vastaus-postaus! Tykkään vastailla kysymyksiin aina. :)

63 kommenttia:

  1. Hihi, oon miettiny monesti ihan samoja juttuja! Ei sillä, en kyllä oo saanu kommentteja lakkauksista, mutta pelkään, että saan. Selittelen aina, miksi laitan vaan jotain simppeliä, vaikka mitä väliä? Saa kai sitä nyt lakkoja käyttää yksinäänkin, tuleepahan kaunis lakka parhaiten esille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, kukapa sitä käskee aina koristelemaan, jos kerran itse tahtoo yksiväriset lakkaukset. 8]

      Poista
  2. Golden rosella on kuulemma ihan hyviä crackleja (:

    VastaaPoista
  3. Voi vitsit! Oon taas niin samaa mieltä :) Pohdin tätä jokin aika sitten omassakin blogissa! Lakkaan kynsiä itseäni varten ja blogi tulee siinä sivussa. Käyn myös usein keskusteluja itteni kanssa, että miksen voisi muka lakata juuri tällä lakalla jos niin haluan. Ja nimenomaan noiden cracklelakkojen kanssa, saanhan minä lakata jos haluan :D Ei siihen blogin pitäisi vaikuttaa niin suuresti kuin joskus meinaa päästä käymään :)

    Blogi on itselleni edelleen harrastus ja jos jotakuta haittaa samantyyliset postaukset tai liian lyhyet postausvälit, niin aina voi poistua lukijalistasta :D

    Joten siis, minua ei yhtään haittaa että sinulla oli tässä postauksessa cracklet. Ne joita asia häiritsee niin olkoon omassa merkityksessään ;)

    Jatkettään myö ihan sammaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepsis! Kyllä niitä tulee itseä varten lakattua, kun itse niitä joutuu kokoajan katselemaankin. ;D Ja juu jatketaan ehdottomasti!

      Poista
  4. Mä tykkään kyllä sun tekemistä kynsistä tosi paljon. Ja koska itsekin lakkaan kynsiä ja tykkään koristella niitä niin tiedän, että siihen saa kulumaan aikaa. En yhtään ihmettele jos koristelusi on joskus yksinkertaisemmat, aina ei jaksa väkertää ikuisuutta. Sitä paitsi niistä yksinkertaisistakin saa kivasti inspiraatiota. Itse asiassa on kiva, että koristelut on välillä myös todella yksinkertaisia, niitä jaksaa itsekin toteuttaa paremmin :)

    Joten jatka hyvää työtä :) Tämä on ehdottomasti lempikynsiblogini!

    Crackle-lakoista vielä. Flormarilla on myös crackle-lakkoja (1,99/kpl). Ostin itse kultaisen ja mun mielestä se on kiva crackle-lakaksi. En siis kauheesti tykkää crackleista noin yleisesti ottaen :) Enkä myöskään osaa verrata merkkejä. IsaDoralta mulla on musta mutta siitä en pidä.


    Sonjaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista! :) Flormarin crackleja en olekkaan missään nähnyt, paitsi blogeissa.

      Poista
  5. Mulla ei oo blogia, mutta lakkailen kynsiä ja ymmärrän, että aina ei jaksa/huvita/ehdi/jotain tekemään hienoja käsinkoristeltuja kynsiä. Blogien lukijana on tyydyttävä siihen mitä luettavaa kukakin bloggaaja milloinkin antaa.
    Ja niihin crackleihin... Mulla ei oo kun OPIn Black Shatter (eli musta) ja oon ollut tositosi tyytyväinen siihen. Vuoden verran pullo on ollut auki ja en huomaa olleskaan paksuuntumista. Voin suositella OPIn crackleja ton yhen perusteella (tiedä sitten muista) lämpimästi. Mulla on kyllä ollut suunitelmissa kokeilla CG:n crackleja. Saas nähä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, aina ei vaan jaksa tai huvita. ;D OPIa olen miettinytkin, mutta toisaalta mietin onko eroa esim. vaikka ChG:hen paljonkin, kannattaako siis maksaa tuplahintaa. :o

      Poista
  6. Juu, kivat kynnet on!:) oon samaa mieltä dreamer:in kanssa, et Golden Rose graffiti-nimellä olevat lakat on tosi hyviä!! ite käytän niitä:) ne taitaa olla seppälässä myynnistä hintaan 4,95

    VastaaPoista
  7. juu oon samaa mieltä dreamer:in kanssa, et golden rose-merkkiset graffiti lakat on tosi hyviä! ite käytän niitä(: ne taitaa olla seppälässä hintaa 4,95 pullo:) ja tosi kivathan noi kynnet on, ja jos joku ei kestä sitä että aina ei ole kaikenlaisia härpäkkeitä kynsissä, ei blogia ole pakko lukea. Kyllä tämänkin blogin kirjottaja on ihminen eikä mikään kone, jonka pitäisi aina miellyttää kaikkia 951 lukijaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksenkähän mä oo nähny noita Golden Roseja Seppälässä, täytynee enskerralla katsoa tarkemmin. ;D Ja niinpä, melko mahdottomuus kaikkia olisi kyllä miellyttää! Aina on joku joka haluaisi asiat toisinpäin.

      Poista
  8. Mullakin olisi jotain voisitsä kysyttävää, mutta ei kuitenkaan liity tohon asiaan :DD Vaan kun satuin tässä lueskelemaan sun kaikkia vanhoja koti-postauksia ja yliopisto-postauksia, ja rupesin siinä sitten pohtimaan että niitä ei ole enää kauheasti tullut. Olisi siis mukava lueskellä lisää elämästäsi :)) Jos et halua kertoa asioitasi tälle lukijamäärälle niiin tottakai sen nyt ymmärtää, mutta tällainen pikku toive :Dd
    Crackleja mulla on Isadoralta ja flormarilta ja Golden Roselta mut vaan Isadoran oon kokeillu kynnelle, et noi kaks oon vaan swatchannu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ymmärrän mitä meinaat enkä tiedä oikein itsekkään miksi ovat jääneet vähemmälle, varmaan siksi juuri kun lukijamäärät ovat moninkertaistuneet ja mietin nykyään yhä enemmän mitä täällä viitsin kirjoittaa. Mutta ainakin satunnaisesti paljastelen vähän muitakin juttuja elämästäni kuin kynsiä! :)

      Poista
  9. Golden Rosen cracklet ovat hyviä kuten joku jo sanoikin ylempänä :) seppälästä saa ja aika edullisesti (tarkkaa hintaa en muista) ja paljon värejä! Paitsi että mustaa en ole nähnyt, onkohan ollut aina loppu :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voipi olla että on sitten loppu, mustan voisi valkoisen ohella kuvitella olevan suosituimpia värejä, kun on ehkä eniten yhdistettävissä! :)

      Poista
  10. Itse en ole vielä saanut kommentteja siitä että miksi minulla on yksinkertaiset tai yksivärisiä lakkauksia usein, mutta se johtunee siitä ettei minun blogini ole yhtä suuri kuin sinun :) Monet asettavat liian kovat vaatimukset tunnetuille/isoille blogeille :D
    Itse tykkään sinun monipuolisesta blogista: Välillä on yksivärisiä lakkauksia joista näkee hyvin käyttämäsi lakka, joskus tulee hienoja konadointeja ja sitten joskus tulee kaikkea muuta hauskaa, esim kissojen haastatteluvideo :'D Ei löydy varmaan monipuolisempaa blogia kuin sinun blogisi :)
    Minulle kynsiblogin pitäminen on mieluinen harrastus ja kirjoitan blogia muistoksi itselleni mutta tottakai haluan myös että muutkin kynsitaiteilijat lukisivat blogiani :) Välillä on hauska käydä katsomassa arkistoista mitä tulikaan silloin alkuaikoina blogin perustamisessa tehtyä ja sanottua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta tuo, että vaatimukset kasvaa sitä mukaa kun blogin lukijakunta laajenee. Kai se on ihan ymmärrettävää kun makuja on monia yms. ;D Ja mukava kuulla, että pidät blogiani monipuolisena, sillä pyrin itsekin siihen, että erilaisia juttuja tulisi eikä aina vain kaikkea samaa. :)

      Poista
  11. Huomaan usein itse miettiväni, että mitä lukijat haluavat seuraavaksi nähdä tai onko heistä tylsää katsoa yksiväristä lakkausta välillä... Koen syyllisyyttä siitä etten ole tehnyt mitään monimutkaista vähään aikaan. Postauksesi herätti minut taas ja täytynee muistaa tulla lukemnaan tämä ainakun on "painostettu" olo!

    Jatka vain samaan malliin ja tee:). Se rupeaa muuten näkymään tekstissä yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niinpä, pitäisi vaan ottaa asenne, että ei yritä varsinaisesti miellyttää ketään, koska mahdotonta miellyttää kaikkia. Kai sinne blogiin sitten valikoituvat lukijoiksi samanmieliset kun tekee vaan sitä juttua mistä itse tykkää. :)

      Poista
  12. Ostin juuri vähän aikaa sitten samanlaisia flormar lakkoja 2 seppälästä. Kultaisen ja sinisen! Osoittautui tosi hyviksi ja hinta oli kahdella vain 5e :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kanssa sininen Flormar ja nämä myös Seppälästä. ;D

      Poista
  13. Mielestäni yksiväriset lakkaukset ovat kivoja, samoin myös lakkaukset joissa on käytetty konadia. Niistä ainakin minä löydän uusia tuttavuuksia jotka kiinnostavat, ja päätyvät ostoslistalle. Yksinkertainen voi usein olla myös nätimpää, kun monimutkainen ja paljon yksityiskohtia sisältävät kynnet. Älä siis välitä jos lukijat marmattavat vähästä koristelusta! Kuten Nails1820 jo sanoi, blogisi on todella monipuolinen joten älä muuta sitä mitenkään, vaan tee sitä mitä itse haluat :) !

    VastaaPoista
  14. Mun mielestä sun blogi on ihana juuri tällaisena kun se on, ehdottomasti mun lemppari kynsiblogi! Sitäpaitsi myös yksinkertaiset lakkaukset on kauniita jos on kauniit kynnet ja osaa lakata siististi, kuten sinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos! Mukava kuulla että yksinkertaisemmatkin jutut kelpaa. ;D

      Poista
  15. Mulla IsaDoran cracklelakka on ollu aika hyvää, tosin en ole verrannut mihinkään muuhun lakkaan :D On kyllä nätinvärinen lakka ja cracklet on oikein kätevä tapa piilottaa ohuus, varsinkin kun tää musta sopii tosi hyvin yhteen ton värin kanssa 8D

    VastaaPoista
  16. Ihan mahtava kirjotus =) Mä oon aivan 100% samaa mieltä sun kanssas!!
    Sun blogisi on ihan huippuhyvä, tykkään tosi paljon!!!

    Oman blogini kanssa oon samoilla linjoilla, teen mitä tykkään ja jos ei ehdi, jaksa, huvita niin sitten ei. Eipä mulla vielä paljoo lukijoitakaan ole, ettei paineitakaan niin paljoo ;)

    VastaaPoista
  17. Mulla Isadoran crackle meni pilalle jo parin käyttökerran jälkeen, mutta H&M:n crackle on osoittautunut aivan loistavaksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi. :D Oliskohan siinä H&M:n cracklessa semmoinen tulos kuin haluaisin, semmoinen aika pieni. Tokihan se riippuu kerrosten paksuudestakin se tulos mutta hmm.

      Poista
  18. Tosi hyvä postaus, puhut täyttä asiaa! :)

    Tohon U05 sanosin että mulla se peitti ihan hyvin, ainakin oman silmän mielestä. :D Kuinka paksuja kerroksia laitat, meinaan kun osa laittaa iihan ohukaisen ohuita ja toiset paksusti, niin paljon sä laitat? (--:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Laitan melko ohuita kyllä, kun nämä Flormarit ei kokemukseni mukaan ole kovin nopeita kuivumaan. :/ Kynsien pituudestakin kyllä riippuu tuo montako kerrosta tarvitsee.

      Poista
  19. Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Itse olen viime aikoina ollut laiska koristelia ja tulee kyllä mietittyä, mitä lukijat asiasta tykkäävät :'D Omasta mielestäni postaus yksivärisistä kynsistä voi olla ihan yhtä kiinnostava, kuin jos kynnet olisivat vaivalla koristellut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep olen samaa mieltä. Ei aina voi samat jutut kiinnostaa eikä aina viitsi koristella. ;D

      Poista
  20. Seppälässä myydään semmosta halkeilevaa lakkaa monilla eri väreillä. Hinta on joku 3,95€ ja laatukin ihan hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkohan se tuo Golden Rose jota monet suosittelivat, täytynee käydä katselemassa. :)

      Poista
  21. Minä vaan...15.1.2012 klo 23.18

    Mullakin on toi U05 :) Ostin sen itseasiassa heti seuraavana päivänä siitä kun kerroit flormareja ilmestyneen Vaasan seppälään :D Mä rakastuin siihen ihan täysin heti ku otin sen käteeni, ja oon ollu varsin tyytyväinen siihen. Se on vaan niin ihanan värinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhah, kiva että löysit niitä! ;D Tämä on ihana lakka kyllä, jos vaan vielä peittäisi paremmin.

      Poista
  22. Tämä väriyhdistelmähän on kiva! Voisin itsekin kokeilla vastaavaa, koska multa pitäisi löytyä tuo sama Flomar ja muta crackle myös. Mä oon ainakin taas itse innostunut noista crackleista, kun oon vähän pitänyt taukoa. Viimeiset kaksi lakkausta ovat olleet crackleilla. Että tässä on menossa joku graffittivaihe... :D

    Hankin just testiin Rimmelin cracklen ja se on minusta aika hyvä! Ainakin näin yhden testikerran jälkeen. OPIn musta multa löytyy myös ja se on ehdottomasti todella hyvä. Mulla on aika monie eri merkkien lakkoja. Kaikki on olleet hyviä, mutta OPI on ehkä suosikki. Mulla on siis myös Isadoran, W7:n, Flomarin ja Sinan crackleja. Sinan en ole vielä ehtinyt testata. Ne pitäis testata piakkoin.

    Haluaisin kyllä vielä esim China Glazen jonkun metallisävyisen... Ne metalliset on jotenkin musta niin upeita! China Glaze lohkeilee kyllä aika isoiksi paloiksi (muiden käyttäjien kokemusten perusteella siis, kun itse en ole koskaan testannut kyseistä merkkiä), joka ei oo ihan mun suosikkijuttu. Mutta oon nykyisin huomannut, että crackleja voi myös vähän tuputtaa sillä siveltimellä, niin saa enemmän halkeiluja ja lopputulos on vähän pilkkumainen. Itse tykkään siitä tosi paljon. Ihan puppua se, että pitäisi yhdellä vedolla saada lakkaa koko kynnelle, useammalla vedolla saa monesti musta paljon kivemman lopputuloksen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hih. D; Ne metalliset kiehtoisi muakin, samoin tulevat glittercracklet ChG:ltä.

      Poista
  23. Mun suosittelemia graffitlakka merkkejä on esim. Isadora ja H&M.
    Toki niitä muitakin hyviä löytyy. Sitten minulla on vielä tuon flormarin graffitlakkoja 3kpl, nekin ihan hyviä, ei parhaimmasta päästä kuitenkaan.

    VastaaPoista
  24. Itse suosittelen graffitlakkoja tekevistä merkeistä mm. näitä:
    Isadora, H&M. H&M tekee tietääkseni vain mustaa mutta laadukasta.
    Vielä pieni lisäys tähän; omistan myös flormar merkkisiä graffit lakkoja, ei parhaimmasta päästä, mutta hyviä kuitenkin (?)
    Itselläni on kans tommosia ei-todellakaan-mitään-peittäviä lakkoja, ja se _hermostuttaa_!
    Juuri saman merkkisiä, flormarin.
    Flormar Kyllä tekee ihan-peittäviäkin lakkoja mm. NEON vihreä <-- Blogissani tonttututoriaaliin olen käyttänyt juuri kyseistä lakkaa.

    Ensin kertomasta asiastasi olen samaa mieltä, ja vähän niin kuin siten, että eikö ihminen saa tehdä semmoiset kynnet kun itse haluaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kanssa oon kuullu että ne creme-versioiset Flormarit olis jopa ihan peittäviä, joten nuo shimmerit taitaa olla enemmän kuorrutuskäyttöön tarkoitettuja. ;D Niinpä, kyllä ainakin pitäisi olla oikeus tehdä semmoiset kynnet kuin tahtoo.

      Poista
  25. Ostin tässä yksi päivä ihanimman lakan mitä olen ikinä omistanut, Lumenen Magical moment (Hetken lumo) :3 Kun kokeilin sitä ekaa kertaa nii säikähin että hitto, oliko tää näin ohutta... peitti kuitenkin kolmannella jo kunnolla, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan :) Maksoi muistaakseni 5,90 s-marketissa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, mä en oo koskaan itseasiassa kokeillut tai ostanut mitää Lumenen lakkoja. ;D

      Poista
  26. Haha, tein viime viikolla ihan täsmälleen samat kynnet kun noi.

    VastaaPoista
  27. Noi on ihanat kynnet ♥ Ja omistan ton saman lakan ja on se aika ohkasta..

    VastaaPoista
  28. No nyt tuli matkittua, vaikka ei multa lopulta ihan samoja lakkoja löytynytkään. :)
    http://korkokengiss.blogspot.com/2012/01/teemaviikko-crackle-punamustaa.html

    VastaaPoista
  29. Tota tota, koskas nämä "halkeilevat lakat" ovat sitten tulleet ihmisten käyttöön ja kovaan huutoon? Mäkin kuulun niihin myöhästelijöihin ja hankin ekat halkeilevat vasta viime vuoden lopulla :D

    Mutta hei, mä tykkään sun blogista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! On siitä jo varmaan ainakin vuosi tai ylikin, en edes muista milloin näitä rupesi paljon blogeissa näkymään. ;D

      Poista
  30. itelläni on tuo u05 ja käytän sen alla joskus color clubin yum gumia ja sitte yks kaks kerrosta flormaria päälle ((:
    esim yhet kynnet mitkä tein niin: http://hookedonnails.blogspot.com/2012/01/pink-lace.html

    nätit kynnet :)

    VastaaPoista
  31. itelläni on tuo u05 ja käytän sen alla joskus color clubin yum gumia ja sitte yks kaks kerrosta flormaria päälle ((:
    esim yhet kynnet mitkä tein niin: http://hookedonnails.blogspot.com/2012/01/pink-lace.html

    nätit kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! Oon vaan tosi laiska kerrostamaan shimmerlakkoja. ;D

      Poista
  32. Golden rose! itelläni on valkoinen gr-lakka ja tykkään :)

    VastaaPoista
  33. Itselläni on Rimmelin, Golden Rosen ja Color Clubin cracklelakat. Näistä toimivimmat ovat Color Club ja Golden Rose. Mistä saa Flormar crackleja? Ei ole osunut silmään vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään tietoa, en oo minäkään törmännyt. :o

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)