keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Arvontamuistutus!

Sain palautetta, että mun postaukset ei päivity Bloggeriin jostain syystä, joten ajattelin muistutella erikseen vielä, eli muistakaahan blogissani oleva arvonta! Palkinto näyttää seuraavalta:


Arvonta on voimassa 19.11 asti ja arvontaan pääset TÄSTÄ linkistä.

Huomenna julkaistaan seuraava isompi, vain lukijoille tarkoitettu arvonta, eli muistakaa tulla taas kurkkimaan! :) Arvontaviikkohan kestää tämän viikon lauantaille, sinne asti joka päivä johonkin aikaan julkaistaan arvonta/kisapostaus.

Loppuun vielä kysyisin, että kuinka monella muulla on käynyt tässä niin ettei Blogger näytä Sonnelan päivityksiä? Toivotaan ettei ole laaja ongelma tämä, tyhmää että juuri nyt arvontaviikolle sattuu tuo ongelmointi. :/

14 kommenttia:

  1. Mulla ainakin näkyy Sonnelan päivitykset ihan normaalisti. :) Joidenkin muiden blogien kanssa mulla on kyllä se onglema, ettei blogger näytä päivityksiä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää, tyhmää että se takkuaa noin. :/

      Poista
  2. Mulla ainaki kaikki näkyny aivan normaalisti :o

    VastaaPoista
  3. Mä seuraan blogeja Bloglovinin kautta ja voin suositella lämpimästi! ;) Kokemusta on, että Blogger ei näytä kaikkia postauksia, Bloglovinissa en oo semmoseen kertaakaan kahen vuoden aikana törmännyt :D

    T elli, joka ei pääse kirjautumaan Google-tililleen (taaskaan..)

    VastaaPoista
  4. Mulla välillä näkyy kaikki tai sitten ei mitään, onneks kuitenkin lemppariblogit laitettu mun sivupalkkiin "seuraan" palkin alle, josta se Sonnelan uusin päivityskin sitten löytyy. :)

    Mun mielestä toi ongelma ei oo sun tai kenenkään muunkaan kirjoittajan blogista kiinni, vaan ihan tosta bloggerin käyttöliittymästä. :/ Vanhalla käyttäjällä myöskään ei kaikkien päivityksen näkynyt.

    VastaaPoista
  5. Mulla ei yhteen väliin näkynyt ja nyt näkyy kaikki. Mutta toki muutaman päivän viiveellä.

    VastaaPoista
  6. Mullakin on näkynyt kaikki päivitykset sun ja muidenkin blogeista ihan ok.

    VastaaPoista
  7. minulle ei ole näkynyt :( vähän sitä ihmettelinkin.

    VastaaPoista
  8. Täällä ei oo postaukset näkyny ja ihmettelinkin et miten nyt tulee kauhea kasa arvontojen voittajia kun en oo törmänny yhteenkään arvontaan mut ainaki nyt asia selvis ja nyt on blogger taas alkanu toimimaan.

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)