lauantai 3. marraskuuta 2012

Pink Sorbet Mirrorball

Sinisestä pinkkiin! No okei, nää kuvat ei mee ihan järjestyksessä, nämä olivat mun kynsillä ennen noita viimeisimpiä sinisiä kynsiä jotka eilisessä sinisten kynsien postauksessa livahtivat.


Käytin näissä:

Models Own - Pink Sorbet (pinkki shimmer)
Models Own - Hot Stuff (glitter)


Pink Sorbet on ihanan sävyinen, mutta niiiin ohut! :/ Kolme kerrosta ei riittänyt täyteen peittävyyteen näillä mun lyhyenmallisilla kynsillä.

Hot Stuff on Mirrorball-kokoelmasta vähiten mieluisa vaikka hän on sentään pinkki. Syy lienee siinä, että mulle tulee vähän samat vibat kun monista tikkuglitterlakoista - niissä glitter näyttää lasten glitterlakalta, semmoiselta halvalta, ei edes kynsilakkaa sisältävältä aineelta joita joskus myytiin lapsille.

Tykkäsin kynsistä paljon, ovat niiiin mun tyyliä. Koristelut pidettiin jälleen kerran simppelinä. Nykyään mä jotenkin osaan olla paremmin stressaamatta kynsistä joita esittelen täällä kynsissä, koska oon ehkä vihdoin tajunnut että hei, tämähän on tosiaan mun blogi, voin tehdä sellaisia kynsiä kuin itse tahdon. Toiveita saa tietenkin edelleen esittää, mutta huomioiden sen että olen ihminen, samanlainen kuin muutkin. En myöskään saa palkkaa bloggaamisesta enkä ole asiakaspalveluhommissa blogia kirjoittaessani. ;D

Tykkäsittekös te kynsistä? :)

18 kommenttia:

  1. Ihanat ja niin Sonnemaiset! Tykkäsin kovasti.

    VastaaPoista
  2. Nätit kynnet, harmi vain että tuo Pink Sorbet on niin ohutta :/

    VastaaPoista
  3. Aivan upeat!

    Hyvä ettei sun tarttee (enää) stressata kynsistäsi, koska niin kuin sanoit tää on sun blogis ja sähän saat kirjoitella mitä haluat. ;)

    VastaaPoista
  4. Pakko kysyy, että millä kameralla kuvaat? Kuvat on tosi hyviä. ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Mulla on käytössä Nikon D5100. :)

      Poista
  5. Kaikessa yksinkertaisuudessaan aivan ihanat! :)


    - Tuuli

    VastaaPoista
  6. Minne kynsigalleria on kadonnut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin sen pois kun ne kuvat ei asettuneet sinne niinkun olisin halunnut. :)

      Poista
  7. Nam! <3 Ihana pinkki. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  8. Nams, mitkä karkit! ♥

    Hey, miten ihmeessä noi kynsinauhat saa noin siististi lakattua? Tai siis ei kynsinauhat, vaan että ne nimenomaan ei sottaannu niihin ja muutenkin lakkauksen reuna on ihan täydellinen kaari?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ;D Mulla on semmoinen sivellin jolla viimeistelen kynsinauhat kynsilakanpoistoaineen kanssa. :)

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)