tiistai 6. marraskuuta 2012

Uutuuksia lakkakokoelmaan

Nyt en oo hirveästi uutuuksia kynsilakoista ostanutkaan, ihan muutamia hassuja ja valikoituja juttuja vain on tullut hankittua. Tarkoitus olisikin ainakin tää marraskuu ja mahdollisesti joulukuukin vedellä pienillä ostoilla ja yrittää edes jotenkin saada tuota testaamattomien listaa pienemmäksi samalla.


Aloitetaan tästä Flormarin U01:sestä jonka Salla mulle lähetti. Mulla siis on edelleen missiona kerätä kaikki Flormar Supershine Miracle Colors lakat, vielä puuttuu U03, U06 ja U19. Eli jos teillä on myydä mulle jotain noista edellämainituista, ottakaa ihmeessä yhteyttä! :)

Toinen erittäin ihana kaveri jonka ostin on Deborah Lippmannin Candy Shop. AAAAAA.


Oon kuolannu näitä Lippmanneja suomalaisessa LoveIt -verkkokaupassa jo todella pitkään, nyt kun kauppa ilmoitti uutiskirjeessään jotta tilaukset saa ilman postikuluja JA Lippmannit ovat 15 % alessa, niin en harkinnut enää yhtään. Nyttemmin tuo Candy Shop näyttäisi olevan loppu varastosta, enkä kyllä ihmettele ollenkaan, niin ihana se on. Voin muuten kertoa, että oli hankala pitää se tilaus vaan tuossa yhdessä lakassa. Viimehetkellä poistin korista Let's Go Crazyn ja Sweet Dreamsin.

Kolmas ostokseni on jotain tosi outoa, nimittäin China Glazen Smoke and Ashes. Tämän hankin Nellyltä, jälleen kerran hyödynsin alet ja maksoin tästä vissiin kuutisen euroa postikuluineen. Oon vissiin tehny hankintoja joista muutkin tykkää, sillä tämäkin on loppu varastosta nyt. :o


Smoke and Ashes ei oo yhtään mun tyyppinen lakka, mutta kun näin nämä swatchit, niin mun oli pakko heltyä. On tuo kyllä niin hieno lakka että voih.

Tässäpä vielä swatchit lakoista, kaikkia kolme kerrosta (vähempikin olisi riittänyt toki, mutta laitan aina 3 kerrosta). Swatchit ovat ilman päällyslakkaa.


Olen tyytyväinen ostoksiini, nyt mulla ei oo tulossa kuin yksi lakka eBaysta, muuten ei taida olla edes koristeita tulossa mulle. Sitten vaan kovasti väkertämään skittlejä ja muita lakkauksia joissa käytetään tosi monia lakkoja, niin ehkä (huom, ehkä!) ens vuoden puolella saa taas hyvillä mielin ostaa jotain. :D

Postaus sisältää mainoslinkkejä.

Tykkäsittekös mun ostoksista? :)

28 kommenttia:

  1. Eikös tuo Smoke and Ashes ole siitä Nälkäpeli-kokoelmasta? (:

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo lippmannin lakka!! :)

    VastaaPoista
  3. Kokeilepa tuota flormaria mustan päälle...
    Aivan ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kokeilla, kuulostaa ainakin kivalta yhdistelmältä. 8]

      Poista
  4. Itse tilasin Deborahin Across The Universen, joka on myöskin myyty loppuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kanssa hieno! :) Tuo mulle vähän mieleen sen Gina Tricotin Monaco Bluen, vaikkeivät olekaan samanlaisia.

      Poista
  5. Just tännää kattelin tuota flormarin u03 kaupassa, jos oisin tienny että se puuttuu sulta niin oisin ostanu pois.. pittääpä seuraavalla kerralla kattoo josko meijän tokmannilla ois vielä joku muukin nuista sun puuttuvista lakoista, niin ei tulis niin kalliiksi yks lakka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Olisi ihanaa jos voisit diilata sen. ;D

      Poista
  6. Ihania lakoja (:

    http://mirvas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. saatko jotain niiltä ketä mainostat mainoslinkeillä? Kivat lakat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat affiliate-linkkejä, eli niiden kautta tehdyistä ostosummista saan pienen prosentin itselleni. :)

      Poista
  8. Ostin tuon smoke and ashesin itsekin, vaikkei mun väri sinänsä olekaan, kun kuulin että se käy leimailuun tosi hyvin :) pitäis vaan kaivaa ne leimauskamat naftaliinista taas...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, vois olla kiva kokeilla leimauksessa tuota. :)

      Poista
  9. Smoke & Ashes on hyvä lakka, harmittaa tosin, kun se mikroglitter ei kynnellä sitten näy niin hyvin kuin pullossa... mutta lakan tosi hyvä leimaavuus hyvittää paljon! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. :/ Täytyy siis ehdottomasti koittaa leimata tällä. ;D

      Poista
  10. Let's Go Crazy ois mun hankintalistalla nyt kun sais alesta... On ehkä pakko tilata! Candy Shop multa löytyy jo. :)

    VastaaPoista
  11. Tuo Deborahin lakka on ihana!!

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)